XXL Nutrition

Mijn voedingsschema (Magere jongen...) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Alvast thanks voor de reacties ;)

Maar de vraag was...

Stel, je willt bijkomen en je bent graatmager en dat je de keuze had om dagelijks 100 gram walnoten te eten OFwel een weightgainer te gebruiken

(I know, ik bedoel dan wel naast een stevige voedingsschema uiteraard)

Welk van de 2 zou je dan verkiezen?????????

Waarom reageert niemand? :)

Heb ik iets verkeerds gezegd?
 
Zoiets moet in je voedingsschema zitten, niet ernaast ofzo. Dus maak eerst een deftig voedingsschema waar je dan je walnoten of weightgainer kan inpassen.
 
What the f*ck!!!:shake:

Ik heb toch een voedingsschema gemaakt, zie eerste pagina a.u.b.:rolleyes:

Mijn excuses, in dat geval: Ik ben persoonlijk geen fan van een weightgainer en eet liever vast voedsel, echter 100gram walnoten per dag lijkt me ook erg eentonig.
 
Mijn excuses, in dat geval: Ik ben persoonlijk geen fan van een weightgainer en eet liever vast voedsel, echter 100gram walnoten per dag lijkt me ook erg eentonig.

Ééntonig, maar wel één van de gezondste noten die er is (denk ik)

Aangezien er in walnoten weinig E.o.v. en veel M.o.v. zitten...

Of niet soms ??? :rolleyes:
 
Ééntonig, maar wel één van de gezondste noten die er is (denk ik)

Aangezien er in walnoten weinig E.o.v. en veel M.o.v. zitten...

Of niet soms ??? :rolleyes:

Aankomen is kwestie van meer kcal eten dan je verbruikt vandaar het gehamer op voedingsschemaen BEREKENEN van verbruik.

Of je dat door weightgainer (een goede dan, niet 1 met veel suiker), extra noten of wat anders bereikt maakt niet uit.

De kip haal je bij de turkse slager zie ik. Hier in R'dam hebben die allemaal ook kilozakken walnoten voor 7 euro. weet niet hoe dat in Belgie zit?

Verder een net schema, dat gaat wel een paar kilo's extra opleveren.
 
Aankomen is kwestie van meer kcal eten dan je verbruikt vandaar het gehamer op voedingsschemaen BEREKENEN van verbruik.

Of je dat door weightgainer (een goede dan, niet 1 met veel suiker), extra noten of wat anders bereikt maakt niet uit.

De kip haal je bij de turkse slager zie ik. Hier in R'dam hebben die allemaal ook kilozakken walnoten voor 7 euro. weet niet hoe dat in Belgie zit?

Verder een net schema, dat gaat wel een paar kilo's extra opleveren.

Hey,

ja, ik heb ook gehoord dat walnoten bij de Turken zeer goedkoop zijn.

Maar ik vraag mij af hoe dit komt!!!!!

Zijn wij (westerse mensen/bedrijven/voedingwinkels) een bende AFZETTERS of is de kwaliteit van de noten bij de Turk twijfelachtig???

Kan iemand me een klaar en duidelijk antwoord geven hierop?

Danku
 
De notenmix van de Aldi kost toch niet veel als ik me niet vergis?
 
Duyvis ongezouten pinda's: 235g voor €1,15 ofzo
 
ik zoek geen pinda's of andere noten, ik wil graag walnoten eten en ik denk dat dit een van de gezondste noten zijn...

kan verder iemand mij een duidelijk antwoord geven waarom de noten bij de Turk meestal goedkoper is dan bij de Westerse winkelketens?:rolleyes:

Heeft het iets met kwaliteit te maken of hoe zit dat nu?
 
ik zoek geen pinda's of andere noten, ik wil graag walnoten eten en ik denk dat dit een van de gezondste noten zijn...

kan verder iemand mij een duidelijk antwoord geven waarom de noten bij de Turk meestal goedkoper is dan bij de Westerse winkelketens?:rolleyes:

Heeft het iets met kwaliteit te maken of hoe zit dat nu?

??? :rolleyes: ???
 
ik zoek geen pinda's of andere noten, ik wil graag walnoten eten en ik denk dat dit een van de gezondste noten zijn...

kan verder iemand mij een duidelijk antwoord geven waarom de noten bij de Turk meestal goedkoper is dan bij de Westerse winkelketens?:rolleyes:

Heeft het iets met kwaliteit te maken of hoe zit dat nu?

Andere inkoopkanalen denk ik. Californië is de grootste leverancier van walnoten...maar ik kan me ook best voorstellen dat Turkije naast hazelnoten ook walnoten ( in kleinere mate ) exporteert.

En als ik moest kiezen tussen 'echte' voeding of een weightgainer, dan zou ik altijd voor het eerste gaan. Er zitten in oorspronkelijke voeding vaak veel meer stoffen die goed voor je zijn ( en al dan niet al bekend zijn ).
 
Waarom moet je per se walnoten hebben?
Een zak 500 gram euroshopper gezouten pinda's is iets van 1,50.
Gewoon elke dag 100 gram naar binnen werken klaar.
 
Waarom moet je per se walnoten hebben?
Een zak 500 gram euroshopper gezouten pinda's is iets van 1,50.
Gewoon elke dag 100 gram naar binnen werken klaar.

Is juist wat je niet moet hebben.
 
Waarom moet je per se walnoten hebben?
Een zak 500 gram euroshopper gezouten pinda's is iets van 1,50.
Gewoon elke dag 100 gram naar binnen werken klaar.

Is juist wat je niet moet hebben.

JA PRECIES!!!

Dat er mensen zijn die pinda's met walnoten kunnen vergelijken snap ik dus echt niet hé! :S

Walnoten zijn nu eenmaal veel gezonder en minder gevaarlijker dan alle andere noten (dacht ik) samen met amandelen...

En daarom wil ik dus walnoten eten...

Maar mijn vraag was of ik beter niet voor een weightgainer zou gaan i.p.v. walnoten...

En mijn 2de vraag was "waarom de noten bij de Turk goedkoper zijn", waar ik inmiddels al een antwoord op heb gehad:rolleyes:
 
Hey mensen,

niet boos zijn maar ik heb toch een whey proteïne besteld (bananen-smaak)

namelijk "Whey Perfection" via Body & Fitshop

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection

Deze wil ik graag 's ochtends tijdens mijn 1ste tussendoor en 's avonds na de training gebruiken...

En dus laat ik die 50 gram walnoten van het 1ste tussendoortje wegvallen en eet ik enkel tijdens mijn 2de tussendoortje 50 gram walnoten...

Wat vinden jullie hiervan?

P.S.: ik ben van plan om telkens 75gram whey met 50cl magere melk te mengen + eventueel telkens 1 banaan erbij, is dit goed of is het teveel?
 
Laatst bewerkt:
Hoi allen, mijn voedingsschema is nu definitief aangepast en ik ben er sinds kort mee bezig en het valt redelijk mee desondanks alles :D

Wat vinden jullie van mijn aanpassingen?

Hoe ziet mijn schema eruit?
 
Voedingsschema ziet er goed uit. Maar hierboven post je dat je 75 gram whey + 50 cl melk zou doen. Dat is beetje een overkill. Maar in je schema staat het prima met 28 gram whey. Veel succes ermee. :thumbs:
 
Voedingsschema ziet er goed uit. Maar hierboven post je dat je 75 gram whey + 50 cl melk zou doen. Dat is beetje een overkill. Maar in je schema staat het prima met 28 gram whey. Veel succes ermee. :thumbs:

Ik heb inderdaad 3 dagenlang 2x 75gr per dag gedaan maar dat was inderdaad overkill hahahahaha

Daarom sinds gisteren aangepast;)
 
De ekv-verhoudingen zitten goed, misschien zit je zelfs wel te hoog in kcal voor een 60-kilo wegende man.

Naar mijn mening is het onnodig veel. Ik begon in januari op 1.81m, 63kg en heel weinig BF (een klassieke "hard gainer", kon eten wat ik wil) - max 10%. In juli zat ik op 73kg (BF hetzelfde), door 3x per week te trainen (full body), en een simpel dieet dat door de meeste waarschijnlijk als te weinig wordt bestempeld: brinta en whey 's ochtends, 4 boterhammen met pindakaas 12:00, ~100 gr nootjes om 15:00 (op trainingsdagen), goed eiwitrijk avondeten, kwark en whey. Ik nam er overigens ook creatine bij. Ik heb het nooit opgeteld, maar ik betwijfel dat het boven de 2500 kcal komt.

Waarschijnlijk heb ik meer nodig om de 80kg te bereiken, maar voor de eerste 10 kg valt het mee. Consistent trainen en eten is belangrijker.
 
Back
Naar boven