MuscleMeat

mijn voedingsschema verbeteringen??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

cheech

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 sep 2007
Berichten
15
Waardering
0
ik ben een jongen van 21 jaar
ik weeg 70,3 kg
ik ben 1,86 lang

ik eet een half bruin brood per dag vaak met 48 + smeerkaas, eiersalade, jam, chocolade pasta of gahaktballen

ik eet daarnaast bijna elke dag 200 gram biefstuk
met groente erbij zoals ijsbergsla en komkommer
ik doe mijn best om elke dag een stuk fruit te eten zoals appels banaan of aardbeien (soms vergeet ik dat wel eens)
ik eet ook bijn elke avond voordat ik ga slapen een bort brinta opgewarmd met melk
bijna elke weekend eet ik een doner pizza en heel soms pak ik de mac in het weekend maar dat is zelden
voor het trainen drink een een weight gainer shake van mammoth
en na het trainen een anabalic shake voor goede spierherstel ik maak ze ook altijd met water zodat het snel in het lichaam wordt opgenomen
ik drink ook veel vocht zoals water of jus d orange ace drink doe ik ook best vaak
en dat was het zon beetje
ik weet niet of iemand mij kan helpen beetje betere te maken ik dnek het vast wel
mvg
cheech
 
ik ben een jongen van 21 jaar
ik weeg 70,3 kg
ik ben 1,86 lang

ik eet een half bruin brood per dag vaak met 48 + smeerkaas, eiersalade, jam, chocolade pasta of gahaktballen

ik eet daarnaast bijna elke dag 200 gram biefstuk
met groente erbij zoals ijsbergsla en komkommer
ik doe mijn best om elke dag een stuk fruit te eten zoals appels banaan of aardbeien (soms vergeet ik dat wel eens)
ik eet ook bijn elke avond voordat ik ga slapen een bort brinta opgewarmd met melk
bijna elke weekend eet ik een doner pizza en heel soms pak ik de mac in het weekend maar dat is zelden
voor het trainen drink een een weight gainer shake van mammoth
en na het trainen een anabalic shake voor goede spierherstel ik maak ze ook altijd met water zodat het snel in het lichaam wordt opgenomen
ik drink ook veel vocht zoals water of jus d orange ace drink doe ik ook best vaak
en dat was het zon beetje
ik weet niet of iemand mij kan helpen beetje betere te maken ik dnek het vast wel
mvg
cheech

Qua beleg zou ik gaan voor kipfilet, kalkoenfilet, pindakaas of tonijn (eiwitten en gezonde vetten)
Eet 6 maaltijden op een dag. Zie de sticky: http://forum.dutchbodybuilding.com/f142/begint-maken-goed-voedingsschema-68557/
Voeg magere kwark toe aan je dagelijkse eetpatroon. (met bv een stuk fruit, heb je die ook weer binnen;))
Drink veel water en melk!
Tip: lees voedingsschema's van anderen en de adviezen erna

Succes!
 
thanxxx
ga wel ff goed doornemen
 
Back
Naar boven