Ik las de topic van Snake Eyes en zit met een gelijkaardig probleem. Dus dacht ik mijn voedingsschema ook maar eens te posten. Ik train nu ongeveer 1,5 jaar (eerst 3dagenschema omdat ik daarbuiten nog 2à3 keer thaibokste in de week, ben nu naar 4dagensplit gegaan met 1 keer week thaiboks voorlopig toch).
Ik begon toen ik 70kg woog bij een lengte van 1m87-88, VEEL te weinig dus.
Na een jaar zat ik rond de 83 kg daarna door het op vakantie gaan(veel uitgaan, slecht eten,..) en het vele thaiboksen was ik terug gezakt naar 80kg. Nu zit ik terug rond de 83 kg maar kom er nooit boven ondanks mijn voedingsschema dat ik toch wel strikt volg (heel af en toe wijk ik ervan af door omstandigheden).
Dus nu dan maar mijn voedingsschema.
MAALTIJD 1:
1 wheyshake met melk
1 kom brinta met een gesneden appel en ong. 200 gr kwark en wat suiker
MAALTIJD 2:
4 donkerbruine boterhammen (kan niet op juiste naam komen) met ong 200 gr kipfilet.
MAALTIJD 3:
zelfde als maaltijd 2 (ik zit dan altijd op school en dus moeilijk om vanalles mee te nemen)
MAALTIJD 4:
dit is meestal een uur voor ik ga trainen
spaghetti (100-150 gr) + kippengehakt
TRAINING + WHEYSHAKE(met banaan erin gemixd)
MAALTIJD 5:
nu eet ik wat de pot schaft maar dit is meestal toch nog deftig eten
aardappelen of rijst met vis of kip en soms ook wel biefstuk en natuurlijk groenten hangt er wat van af wat mijn moeder klaarmaakt.
MAALTIJD 6:
deze maaltijd hangt wat af van om hoe laat ik ga slapen want heb ni altijd op dezelfde uren les.
300 gr kwark met wat boterhammen of als ik vroeger moet gaan slapen alleen de kwark.
Ik drink gemiddeld 2 à 2,5 liter water per dag (misschien wat te weinig?).
Wat mijn trainingsschema's betreft: ik verander om de zes weken van schema. heb al enkele vormen van training geprobeerd: pyrimadesysteem, supersets, 3x8 ,...
Ik maak mijn trainingsschema's ,laat ze maken in de sportschool maar deze schema's komen goed overeen met wat ik hier lees.
Misschien scheelt er helemaal niks maar ben ik gewoon te ongeduldig. Maar ja wie wil niet dat het snel gaat.
Alleszins bedankt op voorhand voor de hulp.
Ik begon toen ik 70kg woog bij een lengte van 1m87-88, VEEL te weinig dus.
Na een jaar zat ik rond de 83 kg daarna door het op vakantie gaan(veel uitgaan, slecht eten,..) en het vele thaiboksen was ik terug gezakt naar 80kg. Nu zit ik terug rond de 83 kg maar kom er nooit boven ondanks mijn voedingsschema dat ik toch wel strikt volg (heel af en toe wijk ik ervan af door omstandigheden).
Dus nu dan maar mijn voedingsschema.
MAALTIJD 1:
1 wheyshake met melk
1 kom brinta met een gesneden appel en ong. 200 gr kwark en wat suiker
MAALTIJD 2:
4 donkerbruine boterhammen (kan niet op juiste naam komen) met ong 200 gr kipfilet.
MAALTIJD 3:
zelfde als maaltijd 2 (ik zit dan altijd op school en dus moeilijk om vanalles mee te nemen)
MAALTIJD 4:
dit is meestal een uur voor ik ga trainen
spaghetti (100-150 gr) + kippengehakt
TRAINING + WHEYSHAKE(met banaan erin gemixd)
MAALTIJD 5:
nu eet ik wat de pot schaft maar dit is meestal toch nog deftig eten
aardappelen of rijst met vis of kip en soms ook wel biefstuk en natuurlijk groenten hangt er wat van af wat mijn moeder klaarmaakt.
MAALTIJD 6:
deze maaltijd hangt wat af van om hoe laat ik ga slapen want heb ni altijd op dezelfde uren les.
300 gr kwark met wat boterhammen of als ik vroeger moet gaan slapen alleen de kwark.
Ik drink gemiddeld 2 à 2,5 liter water per dag (misschien wat te weinig?).
Wat mijn trainingsschema's betreft: ik verander om de zes weken van schema. heb al enkele vormen van training geprobeerd: pyrimadesysteem, supersets, 3x8 ,...
Ik maak mijn trainingsschema's ,laat ze maken in de sportschool maar deze schema's komen goed overeen met wat ik hier lees.
Misschien scheelt er helemaal niks maar ben ik gewoon te ongeduldig. Maar ja wie wil niet dat het snel gaat.
Alleszins bedankt op voorhand voor de hulp.
Laatst bewerkt: