MuscleMeat

Mijn voedingsschema

Bezoekers in dit topic

Joop Braakhekke

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
21 sep 2007
Berichten
290
Waardering
0
8:00
5g creatine
5g glutamine

8:30
4g visolie
1g Cla
1 multivitamine voor sporters
500mg vitamine-c
1 Banaan
2 boterhammen
1 whey shake op waterbasis

11:00
150g kipfilet of 150g tonijn uit blik
2 boterhammen met bio-pindakaas


13:30
1 banaan
1 Melkeiwitshake op waterbasis
gemengde groenten

16:00
2 boterhammen met pindakaas
150g kipfilet of tonijn uit blik
1 flinke wortel

18:30
(alleen op trainingdagen na de training)
500ml Aquarius wat neerkomt op bijna 40g snelle suikers
10g creatine
10g glutamine

19:00
1 Whey shake op waterbasis
2 boterhammen
1 banaan

21:30
blik tonijn verwerkt in salade met een ruime hoeveelheid groenten
zoals tomaat en ui sla en komkommer.

Daarna lekker slapen en dromen over grote spieren:D.

Mijn huidige gewicht is 95kg bij 15% vet en mijn lengte is 172cm. Ik wil graag langzaam zakken naar de 10%. Na elke workout doe ik een half uur cardio en dat vier keer per week.

Ik houd een junkdag aan en dat is op zaterdag avond na het avondeten. Alcohol drink ik zeer sporadisch maximaal 1x per 2 maanden.

kom maar op met jullie commentaar!
 
En natuurlijk:

Alvast mijn dank en karma voorj ullie reacties!:cool:
 
Meer supplementen dan voedsel :p

Persoonlijk zou ik beter ontbijten en kwark voor het slapen gaan nemen.

Edit:
Melk trouwens wel schrappen in de cut. Pak je whey met water, zo worden die eiwitjes ook nog eens sneller opgenomen.

Edit2:
Junkdag in de bulk is nie zo'n probleem. Probeer toch clean te blijven eten in de cut.
 
Laatst bewerkt:
Sava,

bedankt voor je reactie.

Waarom kwark voor het slapen in plaats van tonijn? Het zijn toch beide langzame eiwitten?

En hoe zou ik mijn ontbijt moeten verbeteren?

alvast dank.
 
niet in plaats van tonijn

Nog na de tonijn
 
Ik ga meestal slapen om een uur of tien. Waarom zou ik dan na de tonijn nog kwark moeten eten?
 
Ik ga meestal slapen om een uur of tien. Waarom zou ik dan na de tonijn nog kwark moeten eten?

Niet ;) gewoon lekker die tonijn laten staan, dat is ook nog eens carb-loos en dus beter voor het slapen gaan
 
Niet ;) gewoon lekker die tonijn laten staan, dat is ook nog eens carb-loos en dus beter voor het slapen gaan

:stupid: :duh:

Die koolhydraten zorgen juist voor een steiging van je insulinepijl, wat je nodig hebt voor de eiwitsynthese. Trouwens zoveel kh zitten daar niet in.
 
Laatst bewerkt:
ik zou zelf eigenlijk voor kwark gaan, moet ik eerlijk zijn. Ik zou eerder die vis rond de middag/ halverwege de middag nemen. Vind ik zelf net iets verstandiger, maja das mijn mening.

Ik neem zelf kwark voor het slapen gaan, omdat je dan lichtelijke KH's binnen krijgt, die je wel kan gebruiken voor de -zoals eerder al vermeld is- de eiwitsyntese.
Je moet eigenlijk gewoon zelf maar even kijken wat je lekkerder vind.
Probeer bijvoorbeeld eerst een klein maandje de kwark, daarna de vis, daarna weer de kwark. Je kijkt dus eigenlijk of de KH's veel invloed hebben op je Vetpercentage. Hebben ze dat, dan kan je beter de vis nemen, merk je er niks van, dan zou ik zelf toch gaan voor de kwark ;)
 
interresant.

Ik vind de tonijn juist zo lekker omdat ik er standaard veel groenten bij eet. Ik denk dat ik het voorlopig bij de groenten met tonijn laat.

wellicht kan ik er een klein stukje bruinbrood bij eten.
 
Ik zie dat je veel eiwitten uit Kipfilet en tonijn haalt.

Ik zou wat meer verschillende eiwitbronnen erbij nemen zoals eieren en kwark. Hierdoor eet je ook gevarieerder waardoor het makkelijker vol te houden is.
 
bedankt voor jullie input jongens, ga nu karma uitdelen!!
 
10 gram creatine na het trainen??? volgens mij neemt je lichaam niet meer op als 5/6 gram, en pis je de rest uit.
En waarom neem je niet het hele zooitje al om 8.00?

13:30
1 banaan
1 Melkeiwitshake op waterbasis
gemengde groenten
Hier geen brood ofzo bij? Nu heb je toch geen langzamen koolhydraten
 
Back
Naar boven