MuscleMeat

Mijn voedingsschema

Bezoekers in dit topic

zwazwa

Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Hallo allemaal

Ik ben 21 jaar (net geworden), woon nog bij men ouders en ik studeer bedrijfsbeheer. Ik weeg ongeveer 84 kilogram, ben 1.86 meter groot en heb wat vetmassa aan men buik (ik drink veel te graag bier tijdens het uitgaan...). 2 jaar geleden ben ik gestopt met fitnessen, omdat ik me op mijn studies wou concentreren (wat ook aardig gelukt is tot nu toe). Voordien had ik al 2 jaar zitten trainen. Nou ja, wat je nu trainen kunt noemen. Na me verdiept te hebben in diverse media over bodybuilding en dergelijke, zie ik nu in dat ik totaal verkeerd bezig was. Fouten zoals trainen direct na avondmaal, na training niets meer eten, steeds de zelfde trainingsschema volgen of soms zelf geen volgen (gewoon in het wilde weg gaan trainen) en lichaamsdelen geen rust gunnen....ik was totaal verkeerd. Let wel, ik heb er wel wat spieren bijgekregen maar zoals iedere beginner die denkt vanzichzelf het altijd beter te weten, ben ik gewoon beginnen trainen zonder na te denken en heb ik me ook alleen maar geconcentreerd op men bovenlichaam...

Maar nu ben ik terug, en ga ik vanaf het begin met de juiste middelen en met de juiste ingesteldheid beginnen. Ik ben 21 jaar, dus het is nu dat ik moet beginnen, en niet binnen 10 of 20 jaar wanneer het eigenlijk al te laat is om nog wat te kunnen worden.
Mijn doel is om overtollig vet te verliezen en spiermassa bij te winnen. Ik weet dat dit niet tergelijkertijd kan doen, dus zou ik graag in de eerste fase willen bulken, en dan volgend jaar als de zomer begint een maand met weinig KH trainen om droog te worden.
Daarom heb ik me wat verdiept in materie omtrent dieten en heb ik dit schema opgesteld:

Uur Maaltijd Koolhydraten Eiwitten Vet Kcal
7.30 100g havermout + 0,5l melk 86 29,5 15 593

10.15 1 blik Tonijn Imperial + 4 boterhammen 38,7 28,5 19,4 453