XXL Nutrition

mijn vooruitgang (zonder AS)

Bezoekers in dit topic

BumbleBeast

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
39
Waardering
0
toen ik 2 jaar geleden ben begonnen met bodybuilding (ben nu 18 jaar oud) woog ik 56 kg. nu, 2 jaar later, weeg ik er 85.

het enigste wat ik gebruikt heb is het volgende:

creatine
(whey) proteine
weight gainer
tribulus
hmb
animal m-stack (waar ik eigenlijk niet veel mee vooruit ben gegaan)

(alles behalve weight gainer maar 1 keer, m.u.v. proteine, dat heb ik voor ruim een half jaar gebruikt, toen verdergegaan naar whey (2 keer een pot van 'n kg) daarna weight gainer)

eten doe ik ook veel. 4 tot 5 maaltijden per dag. gezond, geen snoep e.d.

op het moment gebruik ik alleen weight gainer, ik eet veel en train zeer intensief :)

hebben jullie nog wat tips voor me om nog meer vooruit te gaan? (ik train 4 keer in de week)
 
Ik zou zeker na je training die Whey shakes weer gaan gebruiken.
Verder heb je het aardig onder controle lijkt mij.
Wat is je verpercentage?
 
vetpercentage weet ik niet, zeer weinig in ieder geval, als je 1.92 m lang bent en maar 56 kg heb je zeer weinig vet ;).

ik ben met de weight gainer shakes ook niet gestopt of van plan om mee te stoppen
 
Volgens mij ga je al heel goed ! Maw gewoon lekker doorgaan met (nog meer) eten, trainen en slapen.

Zorg dat je schema goed op massa is afgesteld.....daar is genoeg info. over te vinden op dit board.
 
een tip, dianabol gebruiken?! :D ;) .

Heb je wel veel profijt van die tribulus en HMB. Vooral dat laatste, schijnt behoorlijk duur te zijn wil je een werkzame dosis binnenkrijgen. En of tribulus uberhaupt werkt, hoor ik ook veel mensen over.....

gr
 
Originally posted by Floyd
een tip, dianabol gebruiken?! :D ;) .

Heb je wel veel profijt van die tribulus en HMB. Vooral dat laatste, schijnt behoorlijk duur te zijn wil je een werkzame dosis binnenkrijgen. En of tribulus uberhaupt werkt, hoor ik ook veel mensen over.....

gr


werkt allebij niet echt. maar heb het tegen inkoopsprijs kunnen krijgen, dus was wel waardt om te proberen.

ben erover aan het denken om test-100 met equimax gaan stacken. als ik het ga doen, begin ik er in januari mee.

ik wil NOG geen as gebruiken, misschien over een aantal jaren. maar nu nog echt niet.
 
Originally posted by BumbleBeast
toen ik 2 jaar geleden ben begonnen met bodybuilding (ben nu 18 jaar oud) woog ik 56 kg. nu, 2 jaar later, weeg ik er 85.

het enigste wat ik gebruikt heb is het volgende:

creatine
(whey) proteine
weight gainer
tribulus
hmb
animal m-stack (waar ik eigenlijk niet veel mee vooruit ben gegaan)

(alles behalve weight gainer maar 1 keer, m.u.v. proteine, dat heb ik voor ruim een half jaar gebruikt, toen verdergegaan naar whey (2 keer een pot van 'n kg) daarna weight gainer)

eten doe ik ook veel. 4 tot 5 maaltijden per dag. gezond, geen snoep e.d.

op het moment gebruik ik alleen weight gainer, ik eet veel en train zeer intensief :)

hebben jullie nog wat tips voor me om nog meer vooruit te gaan? (ik train 4 keer in de week)

Jij hoeft helemaal geen tribulus te gebruiken. Op jou leeftijd maakt je lichaam nog voldoende testesteron aan. tribulus is meestal handig voor wat oudere mensen wiens lichaam minder testesteron (hoe je het ook schrijft) gaan produceren. Maar goed creatine ivm tribulus helpt wel erg goed ook al ben je jong :D
 
ah, tribulus was wel aardig, de eerste 2 dagen, daarna nix meer van gemerkt :(

ben nu naar wat anders opzoek, waarvan ik flink groei, maar wil geen AS gebruiken, ben pas 18 he.

denk erover om test-100 te beginnen, maar als ik soulreaver zo tegen dit product zie ingaan, heb ik toch m'n twijfels erbij of dit wel wat is...
 
Misschien kun je gewoon groeihormoon toedienen?!
verwacht geen wonderen van die prohormonen, en bovendien, prohormonen zijn ook een soort AAS, dus eigenlijk ook niet echt heel verstandig om dat voor je 21e te doen lijkt me....

maar daar kan Robin ofsow, je meer over vertellen.
 
18...en dan precursors... DAt is net aan. MAar persoonlijk vind ik het nog wat vroeg. Zeker gezien je huidige stats. Bouw eerst een (nog) betere basis op voor je aan deze producten denkt.

Floyd...ik neem aan dat dat van die GH een grapje was he... :finger:
 
iets anders wat geschikt voor mij zou zijn om flink van vooruit te gaan??

voeding is al goed. vitaminen ook. en weight gainer shakes pak ik
 
Back
Naar boven