AndroidHealthClinic

Mijn vooruitgang (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RobG2

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 mei 2005
Berichten
4
Waardering
0
Ik zag pasgeleden 2 fotos, een van een jaar terug en een van pas geleden en zie toch al wat vooruitgang.

Ik een klein jaartje geleden:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik nu:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het zijn verder geen BB fotos ofzow dus zal ze niet tussen de andere zetten.
 
Ja, wel iets steviger ja. Voor de rest kun je weinig zien....
 
je vooruitgang is heel lastig te beoordelen aan de hand van deze foto's. Wat speel je op je gitaar? Metal mag ik hopen!? :D

Je nickname is enigzins verwarrend. Ik dacht dat RobG foto's had gepost, maar toen ik de foto's zag wist ik wel beter.

Succes!
 
Ik zie wel wat verbetering, maar het is niet veel. Meer trainen en eten, dan komt het waarschijnlijk wel goed.

Nickname is idd erg verwarrend.
 
Yep valt niet zoveel te doen.



Leuke gitaar trouwens.
 
WTF! Nicklamer! :whip:
 
ik kan je niet beoordelen op je spiermassa, maar ik zie wel dat je arm groter is geworden, in vergelijking met je oude foto
 
Mooie vooruitgang!!! Inplaats van een gespronge snaar op je gitaar is hij nu heel! Man wat ben ik jaloers op je ;)

Voor de rest weinig te zien op de foto.
 
Zo, ff me nick verandert, Rob-G is nu Rob-BoZ.

@Ramon:
Ik speel idd vooral (hardcore-)metal. :D
 
Rob-BoZ zei:
Zo, ff me nick verandert, Rob-G is nu Rob-BoZ.

@Ramon:
Ik speel idd vooral (hardcore-)metal. :D

Nee pik je hebt een nieuw account genomen :D Daaaaaaaaat mag niet dus PM T dan ook dat hij het oude delete.

Maar idd dit is niet te beoordelen. Je bent steviger geworden maar om nou te zeggen van goh dat is te vergelijken? Neh. Bb pics maken bro!
 
Als je hier fotos plaatst verwachten we topless :D
 
De vakantie heeft me een beetje dik gemaakt ( 20% vet ) ( Stoute pizza en bier :P )
Zit nu aan de lipotrex en ben flink aan het cardio-en, als het er weer een beetje uit ziet zal ik weleens een topless foto maken :P
 
Rob-BoZ zei:
De vakantie heeft me een beetje dik gemaakt ( 20% vet ) ( Stoute pizza en bier :P )
Zit nu aan de lipotrex en ben flink aan het cardio-en, als het er weer een beetje uit ziet zal ik weleens een topless foto maken :P
*Zucht* gelijk een middel om afvallen erbij pakken. Gewoon cardio + voeding is genoeg. Maar aangezien dit middel (lipotrex) je eetlust wegneemt zul je geen goed voedselschema kunnen aanhouden = niet genoeg binnenkrijgen voor spierbehoud (ervan uitgaan dat je spieren hebt) = waardeloos, en het gewicht zal je er snel weer bijhebben.
 
Bijna al het gewicht zit rond me middel, heb ik altijd na de vakantie, mijn armen zijn al wel vrij droog. ( Als ik me inspan zie je gelijk aders er op )

Ik ben ook geen echte BB, das ook een van de redenen dat ik de fotos niet bij de ledenfotos zet.

Ik heb hier wel veel info van het forum gehaalt maar ik hou me verder niet aan voedingschema's ofzow. ( Tenzij ieder weekend bier en pizza daar onder valt :P )

Gewoon lekker trainen en evt hulpmiddelen om het resultaat wat te versnellen.

Mijn bedoeling is ook niet om echt een beer te worden maar meer de vechtsporter look.
 
Back
Naar boven