MuscleMeat

Mijn vriendin is 15 en bankdrukt 50 kg

Users who are viewing this thread

Nosje

Huge Freak
Lid geworden
26 okt 2012
Ik weet nog van die psychopaat die dacht dat hij 160 kg kon squatten, totdat hij een film had gepost.

specialpaint

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
9 feb 2009
Lengte
1m60
Massa
80kg
Vetpercentage
14%

Dinky Toy

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
23 nov 2011
Lengte
1m60
Massa
54kg
Vetpercentage
12%
Nou dat is niet de bedoeling. ik wou gewoon weten hoeveel andere vrouwen bankdrukte. Omdat ik totaal geen verstand heb van vrouwen fitnes. Toen vroegen jullie om pics. dan probeer ik dat. allen mag ik niet meer dan der biceps er op zetten.

als je in de logsectie (vrouwen) kijkt zie je dat er best veel vrouwen zijn die bankdrukken. En er zijn er ook een flink aantal die meer dan 50kg drukken. Maar minstens evenveel die dat niet halen.
15jaar, vrouw, en 50kg bankdrukken is best veel. Mag ze echt een beetje trots op zijn.
Ik ben wel nieuwsgierig wat ze nog meer doet, squat, deadlift....
Bij de logjes in de vrouwensectie wordt er niet zoveel getrolt, wij steunen en supporteren elkaar meer. Dus als ze het zou aandurven is ze van harte welkom. Maar.... het loggen is niet het belangrijkste. Dat ze geniet van haar training, haar oefeningen correct uitvoert , zodat ze niet te veel kans loopt op blessures. Daar gaat het om.
Foto's ....moet je echt niet doen als je er zelf niet klaar voor bent, of het niet aandurft of wil. Al vragen ze er nog 100.000 keer om.

Wat jou zelf betreft.... zou ik ook aanraden een logje bij te houden. Je bent goed bezig, en die foto's zien er al netjes uit. Maar ook voor jou geld dat een goede uitvoering heel belangrijk is, Een filmpje in je logje, kan je opbouwende kritiek krijgen.
Als jij in jouw logje niet alleen je benchpress aangeeft, maar al je oefeningen, en een en ander is een beetje in evenwicht is de kans groot de het ongeloof een stuk kleiner is. Ik zie niet in waarom het niet mogelijk zou zijn dat jij 80 kg bencht... of je uitvoering correct is is een heel andere vraag.... je ziet heeeeeeeeel vaak slecht uitgevoerde benchpresses in de sportschool (en geloof me, ik zeg er ook nooit wat van)
Maar jouw logje hoort natuurlijk niet thuis in de vrouwen sectie ;)

zo.... dat was mijn lap tekst ;)

mack10

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
22 dec 2008
Lengte
1m84
Massa
103kg
Vetpercentage
10%
hey mijn vriendin is ook 15 :eyebrow:

OP
super1996

super1996

Cool Novice
Lid geworden
30 dec 2011
Lengte
1m73
Massa
63kg
Vetpercentage
8%
ik ga een logje beginnen onder welk topic moet ik het zetten?

Peter R.

Onder Koffer
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
:)

Laatst bewerkt:

benny K

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
4 jan 2008
Lengte
1m92
Massa
106kg
Vetpercentage
12%
Kerel, ga gewoon lekker door met trainen en wat je vriendin betreft als het met redelijke uitvoering is dan is het toch prima? De personen die sterk twijfelen aan je verhaal, of erger, hebben zelf amper ervaring denk ik. Kan niet anders lijkt me als je denkt dat 80kg of 50kg zo bijzonder is dat er allerlei bewijzen nodig zijn.

ik snap de reden van twijfel wel.. 63kg en dan 4 setjes van 8x80kg ;)?

Ik bedoel dit niet als kritiek, en als je het kan vind ik dat knap hoor ik geef alleen de reden waarom mensen twijfelen.

Peter R.

Onder Koffer
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
:)

Laatst bewerkt:

Fluevog

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
14 okt 2011
Lengte
1m67
Massa
55kg
Zie niet echt een spierbal op de foto van je vriendin eigenlijk...

benchMarc

AKA The Jesus
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
25 nov 2002
Lengte
1m88
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Misschien weegt zijn vriendin wel 100kg. Weten jullie veel ;) 4x50kg voor een 15 jarig meisje is sowieso heel erg netjes.

Naar boven