MuscleMeat

Mijn vriendin is 15 en bankdrukt 50 kg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

super1996

Cool Novice
Lid geworden
30 dec 2011
Berichten
60
Waardering
2
Lengte
1m73
Massa
63kg
Vetpercentage
8%
heey
Mij vriendin is 15jaar ze traint al 7 maanden met mij mee.
Ze eet goed, volgens een schema .
ze is vrij sterk want, ik merk dat andere vrienden van mij die mee trainen(jongens)zijn 16,17 kunnen het gewicht niet aan waarmee zei traint.

wat zijn stats van vrouwen? (ik heb totaal geen idee)

ze bankdrukt 4 x 50 kg
 
Gefeliciteerd ;).
Verschilt per persoon. Uitvoering is belangrijker dan gewicht,wel knap van der.
 
Grote fout om je te focussen op gewicht;)

Gewicht zegt niks.

En iedereen drukt anders, k*t rom of spotter, archen enz
 
Heel goed van haar om zich te focussen op gewicht.

Gewicht zegt alles.

En iedereen drukt anders inderdaad.
 
Sorry hoor. Maar we trainen samen. En houding staat bij mij voorop omdat we nog jong zijn en ik vaak hoor van mensen die vroeg zijn begonnen dat je heel goed moet oppassen.
 
dankjewel voor de informatie, nu kan ik weer verder met mn leven
 
Haar 1 RM is dus bijna jouw BW, hoe voelt dat nou?
 
heey
Mij vriendin is 15jaar ze traint al 7 maanden met mij mee.
Ze eet goed, volgens een schema .
ze is vrij sterk want, ik merk dat andere vrienden van mij die mee trainen(jongens)zijn 16,17 kunnen het gewicht niet aan waarmee zei traint.

wat zijn stats van vrouwen? (ik heb totaal geen idee)

ze bankdrukt 4 x 50 kg
hey... das leuk... komt ze gauw zelf een logje maken in de vrouwen sectie.
kunnen we haar progressie volgen, en supporteren.
50kg is behoorlijk veel...
kijk zelf maar eens een paar logjes van de vrouwen hier.
Tuurlijk hebben we een paar kanjers die meer drukken, maar er zijn er ook aardig wat die dat niet redden.
 
Haar 1 RM is dus bijna jouw BW, hoe voelt dat nou?

Ik doe 8x80 soms 4setjes

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 21:30 ----------

Ik zal morgen vragen of ze een logje wil bijhouden maar ben bang van niet en kan morgen wel een foto posten.

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 21:34 ----------

Haar 1 RM is dus bijna jouw BW, hoe voelt dat nou?

Ow sorry had het verkeerd gelezen, ja wel een beetje eng nog15 kilo er bij en ik ga de lucht in.
 
Nu volhouden. Toen ik 15 was sportte ik 5 keer per week op behoorlijk niveau. Een keer per week krachttraining. Weet de stats niet meer, maar denk dat ik sowieso meer squatte dan ik nu doe. Daarna lonkte het uitgaansleven....
 
Nu volhouden. Toen ik 15 was sportte ik 5 keer per week op behoorlijk niveau. Een keer per week krachttraining. Weet de stats niet meer, maar denk dat ik sowieso meer squatte dan ik nu doe. Daarna lonkte het uitgaansleven....

zeg maak je eigen topic
 
Gewicht zegt alleen iets als je gewicht zelf belangrijk vindt... Als je iemand bent die vooral vanwege esthetische redenen traint, en je bent relatief sterk, maar je ziet er magertjes uit dan heb je niet veel aan dat gewicht. Sterker nog, hoe minder gewicht je nodig hebt om te groeien in bodybuilding, hoe efficiënter je traint.
 
filmpje van dr 1rm?
 
Wat schattig dat jullie samen trainen! 50 kg is inderdaad veel voor een 15 jarige! Ik ben benieuwd naar een filmpje. :D
 
Samen trainen is echt perfect! Ik doe dat nu ook 2 maanden met mijn vriend mee die al super ervaren is. Zo heb ik goede begeleiding en bouwen wij ons samen fit.
Ik ben het zelfs zo leuk gaan vinden, om dit echt serieus aan te pakken en flink wat spiermassa te bouwen. Dit alles startende met goede voeding natuurlijk.
Daarnaast wil ik mezelf er goed in verdiepen en ik denk dat ik op dit forum wel op het goede adres ben!
 
Back
Naar boven