AndroidHealthClinic

Mijn vriendin is 15 en bankdrukt 50 kg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik snap niet waarom mensen het niet geloven als ik iets zeg, en over dat ik 80 kilo kan benchen, het lukt echt mischien doe ik het wel fout, maar altijd zitten er wel wat mannen om heen te kijken, en nooit zeggen ze wat er van. Dus ik zou niet weten wat ik verkeerd doe. Ik vindt het jammer dat jullie allemaal doen of ik lieg. wie hou ik dan voor de gek? En sorry ik weet het ik kan niet schrijven.

jammer van de negativiteit die ik hierom kreeg, ik was ook alleen maar trots en wou het vertellen.

mijnstats zijn trouwens wel wat anders, weeg 66 kg denk 10-12% vet
 
Ik snap niet waarom mensen het niet geloven als ik iets zeg, en over dat ik 80 kilo kan benchen, het lukt echt mischien doe ik het wel fout, maar altijd zitten er wel wat mannen om heen te kijken, en nooit zeggen ze wat er van. Dus ik zou niet weten wat ik verkeerd doe. Ik vindt het jammer dat jullie allemaal doen of ik lieg. wie hou ik dan voor de gek? En sorry ik weet het ik kan niet schrijven.

jammer van de negativiteit die ik hierom kreeg, ik was ook alleen maar trots en wou het vertellen.

mijnstats zijn trouwens wel wat anders, weeg 66 kg denk 10-12% vet

Het gebeurt niet vaak dat iemand met jouw lengte/gewicht stats meer dan 14kg boven zijn gewicht 4x8 doet. Je zou ook niet de eerste zijn die aan het trollen is.
 
Eénpersoonsbed? Dus jij slaapt op de grond als je vriendin bij je is? (aangezien zij sterker is als jou)
 
Eénpersoonsbed? Dus jij slaapt op de grond als je vriendin bij je is? (aangezien zij sterker is als jou)

haha grappig maar, het is een bed die je kan uitschuiven en dan is het een tweepersoons bed, of geloven jullie dat ook weer niet

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 23:58 ----------

Het gebeurt niet vaak dat iemand met jouw lengte/gewicht stats meer dan 14kg boven zijn gewicht 4x8 doet. Je zou ook niet de eerste zijn die aan het trollen is.

kijk maar na me foto log ik troll niet. Ik ga zo snel mogelijk proberen om een filmpje te maken. En hoop dat dan eindelijk een beetje sirieus genomen wordt,
 
haha grappig maar, het is een bed die je kan uitschuiven en dan is het een tweepersoons bed, of geloven jullie dat ook weer niet

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 23:58 ----------



kijk maar na me foto log ik troll niet. Ik ga zo snel mogelijk proberen om een filmpje te maken. En hoop dat dan eindelijk een beetje sirieus genomen wordt,

Met die foto's daar krijg je al een heel ander beeld ja. Nu klinken de stats al iets geloofwaardiger ;) Waarom je je huidige avatar hebt gekozen ipv 1 van de andere foto's is me een raadsel though.
 
Hoeveel drukt de moeder van je vriendin? Misschien heeft ze goede genen voor bankdruk (drukbanken)
 
Kerel zn chick hier bencht meer als xyzxyz
 
haha grappig maar, het is een bed die je kan uitschuiven en dan is het een tweepersoons bed, of geloven jullie dat ook weer niet

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 23:58 ----------



kijk maar na me foto log ik troll niet. Ik ga zo snel mogelijk proberen om een filmpje te maken. En hoop dat dan eindelijk een beetje sirieus genomen wordt,

Als je serieus genomen wil worden, PM peanut maar. Hij zal je (serieus) goed nemen ;)
 
je traint toch met je vriendin?? Laat haar filmen, en vraag een willekeurig persoon om te spotten? Of laat een willekeurig persoon filmen en je vriendin spotten.

filmen kan met je telefoon.

hahahahaha.
 
lol @ topic.


Maar laat je gf filmen? En alhoewel ik betwijfel of de bench helemaal top is, ben je zowiezo goed bezig. Net even je fotolog bekeken. Goed bezig.

Nu meer massa kweken!
 
Wat zitten jullie die jongen nou weer te plagen!
Hij is gewoon lekker bezig en zijn vriendinnetje ook.
Maar goed, gewicht zegt inderdaad niets. Gelukkig maar, want elke keer als ik op mijn manier stoer zwaar ga, krijg ik een blessure. :P
 
Ik snap niet waarom mensen het niet geloven als ik iets zeg, en over dat ik 80 kilo kan benchen, het lukt echt mischien doe ik het wel fout, maar altijd zitten er wel wat mannen om heen te kijken, en nooit zeggen ze wat er van. Dus ik zou niet weten wat ik verkeerd doe. Ik vindt het jammer dat jullie allemaal doen of ik lieg. wie hou ik dan voor de gek? En sorry ik weet het ik kan niet schrijven.

jammer van de negativiteit die ik hierom kreeg, ik was ook alleen maar trots en wou het vertellen.

mijnstats zijn trouwens wel wat anders, weeg 66 kg denk 10-12% vet

laat je niet ontmoedigen. Jullie zijn goed bezig!
een groot deel van de gasten die hier zo'n grote mond hebben zijn gewoon jaloers.
Of zijn meer bezig met hier op het forum te trollen dan zelf te trainen. Dat trollen schijnt leuk te zijn... al snap ik de leukigheid er niet van.
Kijk maar eens in andere topics het zijn steeds dezelfde gasten die lopen te zieken.
Verder is het wel een goed idee om zowel jouw bench als die van je vriendin eens te filmen. Dat grote mannen in de gym niks zeggen betekent niet dat jullie het goed doen... tenzij je het expliciet vraagt zullen de meesten nooit wat zeggen.
 
Foto's even bekeken, maar je hebt in ieder geval goede progressie geboekt. IMO veel belangrijker als gewicht! Inderdaad massa proberen te pakken, maar op zeker netjes voor iemand van 16 jaar :)
 
Foto's even bekeken, maar je hebt in ieder geval goede progressie geboekt. IMO veel belangrijker als gewicht! Inderdaad massa proberen te pakken, maar op zeker netjes voor iemand van 16 jaar :)

Dank u ja ik doe der echt alles aan om aantkomen. Maar het heeft ze tijd nodig om kilo's te pakken.
 
Back
Naar boven