AndroidHealthClinic

Mijn weg naar 800kg totaal

Bezoekers in dit topic

Gezellig is wel het juiste woord idd! :D
 
Maandag 24 september

1) Box Squat (ietsje boven parallel, suit straps down)
5 x 60
5 x 60
5 x 60
5 x 100
3 x 140
3 x 180
3 x 220
3 x 260
5 x 290kg PR!
Zelfs nog over ; ik ga deze rustig opbouwen

2) Full Squat More !

8 x 60
8 x 60
8 x 100
high-rep giant set to honor him :
10 x 140kg
10 x 100kg
10 x 60kg
(als één set zonder rust)

3) Lat Pulldown
3 x 10reps

4) HS iso-lateral Row
3 x 10reps

5) ABS
een boel
 
Beestachtig weer :D Wrede boxsquat !
Mooi eerbetoon aan Jesse :)
 
Maandag 24 september

1) Box Squat (ietsje boven parallel, suit straps down)
5 x 60
5 x 60
5 x 60
5 x 100
3 x 140
3 x 180
3 x 220
3 x 260
5 x 290kg PR!
Zelfs nog over ; ik ga deze rustig opbouwen

2) Full Squat More !

8 x 60
8 x 60
8 x 100
high-rep giant set to honor him :
10 x 140kg
10 x 100kg
10 x 60kg

(als één set zonder rust)

3) Lat Pulldown
3 x 10reps

4) HS iso-lateral Row
3 x 10reps

5) ABS
een boel

:fire::fire::fire:

Brute training! volgende keer 300 box?
 
:fire::fire::fire:

Brute training! volgende keer 300 box?

Thx. 300 of meer... ik had immers over qua kracht... maar durfde niet veel meer omdat ik :mad: vergeten was om degelijke schoenen mee te brengen, en een walk-out met 290 op zachte loopschoenen voelt niet al te danig stabiel.
 
Thx. 300 of meer... ik had immers over qua kracht... maar durfde niet veel meer omdat ik :mad: vergeten was om degelijke schoenen mee te brengen, en een walk-out met 290 op zachte loopschoenen voelt niet al te danig stabiel.

ezel! ik zei het je nog, doe die schoenen uit
 
Heftige boxsquat!

Thx !

Weet je wat het rare is ? Goed, op 23 april scheur ik dus met mn domme kop mijn quadriceps, gevolg : twee maanden out. Maar : ondertussen haal ik alweer vlot PR's op squat en deadlift.. en het is verdorie mn bench die nog achterloopt ! (Toen deed ik wel Sheiko-style 4x per week bench ook)
 
hehe op loopschoenen:p

Ik had jou wel op chucks verwacht.

Monsterlijke training.
 
Thx !

Weet je wat het rare is ? Goed, op 23 april scheur ik dus met mn domme kop mijn quadriceps, gevolg : twee maanden out. Maar : ondertussen haal ik alweer vlot PR's op squat en deadlift.. en het is verdorie mn bench die nog achterloopt ! (Toen deed ik wel Sheiko-style 4x per week bench ook)

Mooi om te zien dat het lichaam zo snel kan herstellen en weer op niveau kan komen. En die bench komt ook wel weer met wat we gewend zijn van je.
 
hehe op loopschoenen:p

Ik had jou wel op chucks verwacht.

Monsterlijke training.

Kijk, dat is het dus net. Ik draag de laatste weken dus constant mn Chuck Taylors. Thuis, op het werk, om te trainen, altijd.
Goed, ik dus dit weekend gaan winkelen etc en vandaag even mn nieuwe adidassen ingewandeld, en dus die ene dag dat ik mn Chucks het hardst nodig heb liggen ze thuis... ;)
 
Goed, ik dus dit weekend gaan winkelen etc en vandaag even mn nieuwe adidassen ingewandeld, en dus die ene dag dat ik mn Chucks het hardst nodig heb liggen ze thuis...

Is idd gewoon pech. Ik heb zelf altijd een beter gevoel op blote voeten nog dan op loopschoenen. Ik train zelf altijd op zaalschoenen, Die zijn vlak, zonder demping en hebben ook veel zijdelijngse steun (voor zijwaartse bewegingen bij bv badminton en volleybal)
Deadlift is net zo fijn zonder als met schoenen overigens.
 
Thx !

Weet je wat het rare is ? Goed, op 23 april scheur ik dus met mn domme kop mijn quadriceps, gevolg : twee maanden out. Maar : ondertussen haal ik alweer vlot PR's op squat en deadlift.. en het is verdorie mn bench die nog achterloopt ! (Toen deed ik wel Sheiko-style 4x per week bench ook)

23/04 is echt wel de mooiste datum van het jaar om je quads te scheuren :D
 
Dinsdag 25 september

Zonet even de '300 Spartans' workout gedaan, die gaat op papier als volgt :

a) Pullups - 25 reps
b) Deadlifts with 135lbs - 50 reps
c) Pushups - 50 reps
d) 24-inch Box jumps - 50 reps
e) Floor wipers - 50 reps
f) Single-arm Clean-and-Press with 36lbs Kettlebell - 50 reps
g) Pullups - 25 reps

Alle oefeningen zo snel mogelijk na elkaar voor een totaal van 300reps, rust is volgens behoefte maar de bedoeling is om iedere keer een scherpere eindtijd neer te zetten. Deadlift deed ik met 80kg en KB press met 16kg, ipv box jumps waren het gewone jump-squats. Floor wipers is ook een toffe oefening, e.g. je legt een barbell van 60kg op klein verhoogje (bv mat), je gaat op de grond liggen en floor-presst de barbell, en terwijl je hem in lockout boven je gestrekt houdt, doe je leg-raises, leg-pull-ins etc, al die tijd komen je hielen ook niet op de grond.

Some nice dirty sweatin' !

50 jump squats na gisteren was het pijnlijkste.
 
damn dat is zweten kerel, cool dat je ook die conditie dingen er tussen door doet!
lijkt het je niet is leuk om aan een sterkste man wedstrijd mee te doen?
 
Back
Naar boven