Fitness Seller

Mijn weg naar 800kg totaal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ongelofelijk goede vooruitgang en ook spieruithoudingsvermogen is nu ruim voldoende zeker als je na een flinke training nog een 8x220 dead kan trekken!

Ga zo door. Wanneer de 300 dead.
 
Echt een brute front squat Locust :thumbup:
 
jezus.. nice man!
 
Ongelofelijk goede vooruitgang en ook spieruithoudingsvermogen is nu ruim voldoende zeker als je na een flinke training nog een 8x220 dead kan trekken!

Ga zo door. Wanneer de 300 dead.

Thx. 300kg is nog niet voor meteen ; het eerste doel dat ik nu voor ogen heb is 280kg (belt only) vóór de kerstvakantie want dan neem ik een week rust. Daarna zien we wel.
 
Thx. 300kg is nog niet voor meteen ; het eerste doel dat ik nu voor ogen heb is 280kg vóór de kerstvakantie want dan neem ik een week rust. Daarna zien we wel.

Waar was uw 1RM op DL voor uw quad tear?
 
Waar was uw 1RM op DL voor uw quad tear?

Ik deed toen nooit echte 1RM's op dead, wel vaak 5 sets van 1 rep met zelfde gewicht aan goede snelheid. Ik heb toen tot 5 x 1 x 240kg opgebouwd (met 3min rust ertussen en 'room to spare'). Dat was in opbouw naar een wedstrijd in Florennes en ik had nog een maand te gaan. Volgens plan zou ik 2 weken voor die wedstrijd 5x1x250kg doen en dan openen met 250kg en verder wel zien...
 
Deftige gewichten weer! Je lijkt echt enorm verbeterd na je quad tear! :thumbs:
 
gezien je stats nu denk ik dat 270 er zowieso in moet zitten!
 
Zondag 30 september

Training in Merelbeke met mn broer en Snoob

1) Incline Bench Press
10 x 50
10 x 50
5 x 70
5 x 70
3 x 90
3 x 100
3 x 110
1 x 120
1 x 130
1 x 140kg PR!
1 x 140kg
1 x 140kg
1 x 140kg
1 x 140kg

5 x PR dus ;)

2) Bench Press
5 x 70
5 x 90
5 x 110
8 x 130kg Rep PR

3) Barbell Curl superset met French Press
5 sets x 6 reps curl tot 70kg, french press 5 sets van 8-10 reps

4) Tricep Pushdown
15 x
15 x
12 x
12 x
10 x

Netjes man. Reageer je goed op die single rep sets? Wordt het veel gedaan om kracht te winnen?
 
Netjes man. Reageer je goed op die single rep sets? Wordt het veel gedaan om kracht te winnen?

Sowieso ga je van 'multiple sets of low reps' sterker worden, ik toch...
Vijf singles doen is daar één voorbeeld van, net zo goed als 5x3, 6x4, etc. Uiteindelijk doe ik dit ook weer niet zo vaak aangezien ik zoveel mogelijk sets en reps afwissel.

Gasten als Ditillo, Hepburn, Justa, Kubik, etc zijn allemaal voorstanders van 'heavy singles'
 
10 x 3 is ook waanzinnig lekker zo af en toe eens te doen.
 
las ook pas een stukje van wassung waarin hij zei bijvoorbeeld bij bijv. squat in singles te denken dus niet 5 reps maar 5 singles, zodat je je bij elke rep weer op de techniek focussed. Heb je trouwens het idee dat nu je frontsquat je backsquat meer vooruitgaat door techniek van rechtop dalen en meer quad belasting? wil ze zelf ook weer gaan toevoegen denk want soms heb ik het gevoel na een backsquat sessie dat mijn quads aardig gammel zijn en denk ik ook dat frontsquat een blessurekans aardig kan verkleinen.
 
Sowieso ga je van 'multiple sets of low reps' sterker worden, ik toch...
Vijf singles doen is daar één voorbeeld van, net zo goed als 5x3, 6x4, etc. Uiteindelijk doe ik dit ook weer niet zo vaak aangezien ik zoveel mogelijk sets en reps afwissel.

Gasten als Ditillo, Hepburn, Justa, Kubik, etc zijn allemaal voorstanders van 'heavy singles'


Ok cool. Leuk als afwisseling ook.
 
Heel mooi FSQ PR.
Na een paar zware psych ups moet je het er wel bij laten, ik heb dat dan ook dat ik me mentaal niet meer op kan peppen voor de volgende set.
Anderen zien dat dan ook heel duidelijk aan me, het vuur in de ogen is weg.

Meerdere singles maken werkt heel goed, je kunt zo het volume met dat gewicht verhogen.
Ik zal bv. eerder 8x1x230kg kunnen liften dan 2x3x230kg., dan doe je wel mooi 2 reps meer!
 
Sowieso ga je van 'multiple sets of low reps' sterker worden, ik toch...
Vijf singles doen is daar één voorbeeld van, net zo goed als 5x3, 6x4, etc. Uiteindelijk doe ik dit ook weer niet zo vaak aangezien ik zoveel mogelijk sets en reps afwissel.

Gasten als Ditillo, Hepburn, Justa, Kubik, etc zijn allemaal voorstanders van 'heavy singles'

Goeie tip om je max te verhogen die 5x1

zal ze na me 8 weken schema is proberen met 160 bench die ik in setje van 3x8-6-4 4x druk. droom er nog steeds van 1x 200 te drukken.

Succes je gaat goed :thumb:
 
Goeie tip om je max te verhogen die 5x1

zal ze na me 8 weken schema is proberen met 160 bench die ik in setje van 3x8-6-4 4x druk. droom er nog steeds van 1x 200 te drukken.

Succes je gaat goed :thumb:


Ik kan je vertellen hoe dat voelt.......ERRUG LEKKURRRRR! :D
 
Ik kan je vertellen hoe dat voelt.......ERRUG LEKKURRRRR! :D

Mensen om me heen zeggen dat ik het wel kan , denk dat het magische tussen me oren zit.;)
 
Mensen om me heen zeggen dat ik het wel kan , denk dat het magische tussen me oren zit.;)

Het is hetzelfde als met mensen die nog nooit 100kg gedrukt hebben. Het is gewoon zo'n grens waar je overheen moet.
 
Het is hetzelfde als met mensen die nog nooit 100kg gedrukt hebben. Het is gewoon zo'n grens waar je overheen moet.

Daar heb ik ook lang over gedaan, geloof dat ik 22 of 23 was dat ik 1 x 100kg drukte.

ben nu met 180kg ook al tevreden, denk dat ik me volgendjaar is meer ga toeleggen op krachtraining ipv afwisselen met hypertrofie en spiercond.

;)
 
Back
Naar boven