AndroidHealthClinic

Mijn weg naar 800kg totaal

Bezoekers in dit topic

Hmja. Soms heb je gewoon van die dagen man.. de volgende week komt het wel goed.

Ja komt wel goed thx, is ook een extra motivatie om de ganse week goed te eten en slapen (en van die sinterklaas chocolade afblijven)

goed, ik denk dat ik voor zaterdag volgende openers ga kiezen, en dan zien we wel :

squat (ik doe hem voor één keer full en raw belt only) : 220kg
bench (met titan shirt) : 170kg
dead (ook raw belt only) : 250kg

(squat raw omdat ik mn raw max wil weten en omdat ik ook niet met suit heb geoefend. Zelfde voor deadlift : eén keer met suit geprobeerd en ik viel voorover.)

realistische doelen na 3 beurten :
raw squat 240kg
shirted bench 180kg
raw deadlift 272,5 kg
 
Vrijdag 7 december

1) Deadlift
10 x 60
10 x 60
2 x 120
2 x 120
2 x 160
2 x 160
2 x 190
2 x 220
1 x 240
1 x 260kg :mad::mad::mad:

2) Barbell Rows
8 x 70
8 x 110
8 x 110
12 x 100
12 x 100

Daarna heb ik het voor bekeken gehouden.

**** man twee weken geleden een dubbel met 260kg en de week daarvoor nog 5x250, dus ik dacht OK ik doe vandaag 3x260kg... mooi niet ik had het al lastig met een miezerige single :mad: Op zich niet zo erg maar dit is slecht voor het vertrouwen, volgende week zaterdag moet er namelijk zwaar ge-PR't worden tijdens een oefen-wedstrijdje onder de vrienden.

PR'en op squat zal dan normaal geen probleem zijn maar ik ben bang dat ik na die max squat inspanning nog amper mn huidige deadlift PR van 270 ga kunnen herhalen.

I feel your pain! Veel succes met je doelen, lijken mij te doen.
 
Die doelen zijn voor jou zeker haalbaar!
 
succes met je pr's, komt helemaal goed, flink vol eten en goed rusten 's nachts!!
 
Zondag 9 december

1) Bench Press
15 x 60
5 x 80
5 x 95
3 x 110
3 x 125
1 x 140
shirt aan
1 x 150
1 x 160
1 x 170
1 x 180kg makkie, zit nog wel wat kilo's in, volgende week testen !
shirt af
5 x 100
5 x 120
3 x 140

2) Narrow Grip Incline Bench
6 x 60
6 x 100
6 x 100
6 x 120kg PR
6 x 100
6 x 100

3) Pull-Ups bicep greep
6 x BW
6 x +10kg
6 x +20kg = 6x123kg PR
12 x BW

4) Cable Crossovers
20 x
15 x
12 x
10 x
8 x
6 x
 
Nette training! Ben benieuwd naar volgende week, succes alvast! :thumbup:
 
Maandag 10 december

AM (+- 7h30 - 8h00)

band dislocates 2x25
lat pulldowns 3 x 15
band pushdowns 2x50
KB swings 2 x 1 minuut
boxing bag 3 ronden van 3 minuten
sit-ups supersetted met push-ups : elk 3x10

korte AM conditioningtraining omdat vanavond wegens werk ook weer kort zal zijn. Lol ik was precies toch nog redelijk fris vanmorgen na de Persistence Tour gisteren (Hardcore Metal evenement in Kortijk, woehaa ! Sworn Enemy! Hatebreed! ). Daar "Deejay Spike" tegen het lijf gelopen ; die is blijkbaar gestopt met trainen :eek: Hoe komt iemand daar toch bij ?
 
De 200 bench komt in zicht!:D

:rolleyes: ik ben daar nog wel een aantal maanden zoet mee vrees ik, alhoewel diegenen die er bij waren beweren dat die 180kg wel behoorlijk makkelijk ging
 
hoe ga je het aanpakken, eerst een opener en dan de volgende beurt gelijk voor doel gewicht gaan, of wacht je hiermee tot je derde beurt.
 
hoe ga je het aanpakken, eerst een opener en dan de volgende beurt gelijk voor doel gewicht gaan, of wacht je hiermee tot je derde beurt.

openers zie bovenaan deze pagina ;)
 
we're sorry, this video is no longer available

Maandag 10 december PM

Zoals voorspeld weer een korte suffe maandagtraining ; opgewerkt tot 2x220kg in de squat en dan nog wat Hammer Strength Rows en dat was dat.
 
Klote dat je niet meer altijd lange trainingen van twee uur meer kunt neerzetten, maar desalniettemin blijven het stevige workouts!:)
 
Klote dat je niet meer altijd lange trainingen van twee uur meer kunt neerzetten, maar desalniettemin blijven het stevige workouts!:)

Tja klote... het is ook maar voor een paar keer, dus geen ramp.
December is wat druk maar na de kerstvakantie is mijn werkschema heel wat doenbaarder, een ideaal moment dus om er weer wat Sideriaanse volumes door te jagen
 
Goed zoals mn zus aangaf is de max beurt niet kunnen doorgaan. Ik ben ook niet meer van plan om het deze week nog te doen, voor mij hoefde het niet per se en ik zou vooral meedoen omdat zij het nu eenmaal toch gingen doen.

De laatste dagen heb ik ook niet meer getraind, ik heb eigenlijk mijn winterrust een weekje vroeger genomen dan gepland. Dit wegens veel werk op het einde van het semester, een nog steeds zeurende elleboog en wegens hier en daar opgebrand raken. Bv deadlift was in een paar maanden zeer goed vooruitgegaan maar plots had ik moeite om 1 rep te doen met een gewicht waarmee ik er 3 wilde doen.

Mn laatste training dateert van vorige week maandag, ik ga ook vanavond nog niet trainen en er dan woensdag terug keihard mee beginnen. Dat is dan 10 dagen rust, ideaal om er weer in te vliegen.
 
Back
Naar boven