AndroidHealthClinic

Mijn weg naar 800kg totaal

Bezoekers in dit topic

Ja tuurlijk tis vrij zotjes 9 x 100kg stricte MP maar 10 was mooi geweest hé ;)
 
niks jammer, de max ! ik had eerst zwaar getwijfeld omdat ik een hele tijd geen stricte MP's had gedaan, wou dus eerst 5x5x95 doen, dan toch maar 100 erop gestoken met acht in het achterhoofd, en er nog een negende als cadeau gekregen... Ik denk ook dat die 100reps met 80kg vorige week een goeie trigger waren ;)


nette press!
:thumbs:
 
zwaar, maar dan ook zwaar impressive MP!!
 
:eek:

Ik ga zo zwaar OH trainen dit jaar, gedverpiellekes. Anders ga ik zwaar in het stof happen op OH in A'dam. The fire is burning:mad:
 
haha ****ing beestachtige mp, heel indrukwekkend
 
thx, maar die OHP is nog lang niet genoeg. Smaakt naar veel meer ! :)

Vrijdag 28 december

1) T-Bar Row
6 sets x 8-10 reps

2) Deadlift
5 x 70
5 x 70
3 x 120
3 x 150
3 x 170
3 x 190
3 x 210
6 x 230kg

3) Lat-Pulldown
3 sets x 10-12 reps

4) Chins
3 sets x 5 reps

5) Barbell Rows
10 x 70
10 x 80
8 x 90
8 x 100
8 x 110

6) T-Bar Row
1 x 25reps

Dit was de eerste keer weer degelijk deadliften sedert een maand of zo, dus eenmaal de gewoonte er weer in zit en ik deadlift als eerste oefening doe dan kan ik 8-10 x 230kg denk ik
 
Haha machtig

het volume was nochtans niet zo bijster hoog vandaag, ik trainde samen met mn kickboksende vriendin en moest tussen de oefeningen door regelmatig een ronde met de thai focuspads doen, wat toch ook wat tijd in beslag nam

Maar idd, de bedoeling is om het volume weer geleidelijk aan op te trekken naar moscowiaanse normen. Binnenkort begin ik ook deftig op events te trainen, het wordt tijd dat mn boomstam gebruiksklaar is.
 
Een volledige rugtraining :eek: :D Lekker! Hoe bevalt de t-bar?
 
Haha, je gaat lekker zeg. Nice deads nog! MP is bruut!
 
Een volledige rugtraining :eek: :D Lekker! Hoe bevalt de t-bar?

Dat t-baartje is wel aangenaam hoor, ik voel het nog steeds in mn lats

Heden zondag verder geen lazy sunday training, ik heb gisteren een vervelende verkoudheid opgelopen dus ik ga me vandaag vooral richten op het vreet- en herstelaspect.
Misschien vanavond wat assistance werk.
 
Das tcoole aan een homegym é, als ge 's avonds of int weekend nog es goesting hebt om te trainen moete maar naar uw garage gaan. Mijne gym is de zaterdag- en zondagmiddag nie eens open :(
 
Nou deads zijn toch prima, we verschillen er niet zoveel op.
Daarbij zijn deads bij mij meer dan bij andere oefeningen een oefening van het moment. Soms voelt het erg licht terwijl ik de week erna me afvraag hoe ik het ooit de lucht in kreeg.

dus ook eigen boom aan het lassen? Die werkwijze van Forza aan het volgen?
Of wordt ie van een echte boomstam?
 
Nou deads zijn toch prima, we verschillen er niet zoveel op.
Daarbij zijn deads bij mij meer dan bij andere oefeningen een oefening van het moment. Soms voelt het erg licht terwijl ik de week erna me afvraag hoe ik het ooit de lucht in kreeg.

dus ook eigen boom aan het lassen? Die werkwijze van Forza aan het volgen?
Of wordt ie van een echte boomstam?

ja ik ben tevreden van mijn deads hoor, 20kg erbij sedert de zomer ! Maar ze zijn niet zo sterk als die van jou, vandaar de opmerking in je log.
Mn 300kg volgt sowieso tegen zomer 2008, het lijkt erop dat jij die grens wel sneller zal bereiken.

De boom wordt idd van een echte boomstam gemaakt, mijn gebande zus is daar mee bezig, de precieze werkwijze moet je hem op forza maar eens vragen.

Als die klaar is wil ik enkel nog wat stenen verzamelen, ik heb momenteel enkel een steen van 95kg liggen (ook door mn zus gemaakt). Wellicht ga ik de zwaardere steentjes ook ergens proberen te bestellen (via RDP of zo?), want die zijn moeilijker zelf te maken denk ik
 
ik heb eerlijk gezegd totaal niet aan dat log gedacht... De weg naar 800kg totaal lijkt me een nogal voor de hand liggende titel voor een log van iemand die... een totaal van 800kg wil.
 
Laatst bewerkt:
Trainingen zijn nog steeds top man! Op naar die 300 deads!
Waarom is die zus van je gebanned eigenlijk?
 
Back
Naar boven