XXL Nutrition

Mijn weg naar 800kg totaal

Bezoekers in dit topic

Trainingen zijn nog steeds top man! Op naar die 300 deads!
Waarom is die zus van je gebanned eigenlijk?

ik heb het niet helemaal gevolgd, desgewenst kan je haar trainingen verder lezen op forza forum
 
Heden zondag verder geen lazy sunday training, ik heb gisteren een vervelende verkoudheid opgelopen dus ik ga me vandaag vooral richten op het vreet- en herstelaspect.
Misschien vanavond wat assistance werk.

Houd je hiervoor nog bepaalde richtlijnen aan of houd je je aan een schema?
 
Houd je hiervoor nog bepaalde richtlijnen aan of houd je je aan een schema?

Nee. Vreten de hele dag. Wel enkel gezonde dingen. The usual stuff zoals iedereen.

Woensdag 2 januari

1) Strict Military Press
8 x 40
8 x 40
5 x 60
5 x 60
5 x 80
3 x 90
3 x 100
3 x 100
3 x 100
3 x 100
3 x 100
5 x 90
8 x 90

2) Narrow Grip Bench + Chains
5 x 60
5 x 80
5 x 100kg + 40kg
5 x 100kg + 40kg
5 x 100kg + 40kg
5 x 100kg + 40kg
5 x 100kg + 40kg

3) Narrow Grip Incline Bench
5 x 60
5 x 80
5 x 100
5 x 100
5 x 100

4) Dumbbell Skull Crushers supersetted met Fat Tricep Pushdowns
respectievelijk 3 x 12 en 3 x 15
(voor die pushdowns hebben we een handle van 10cm diameter)

Na de oudejaarsfeesten en na een verkoudheid had ik beduidend minder overhead power dan vorige week, dan maar op volume gewerkt.
Verder was het wel een lekkere training aan flink tempo, mn triceps zijn flink murm nu.
 
ik heb ook een verkoudheid opgelopen. best nette training voor vandaag. (weet niet of je veel hebt gezopen 31 dec en 1 januari?)
 
Beterschap met je verkoudheid maar het is toch wel een lekkere training. Volume op je OHP is wel mooi.
 
ik heb ook een verkoudheid opgelopen. best nette training voor vandaag. (weet niet of je veel hebt gezopen 31 dec en 1 januari?)

Dat zuipen is bij mij altijd minimaal, maar de voeding was gisteren beschamend. Om 13h30 brak opgestaan, 1 boterham met confituur gegeten. Daarna de ganse middag bij familie koffie drinken en chocolaatjes eten. S'avonds bij andere familie vettige toastjes eten, daarna kroketten, en dat was het dan. Vandaag ben ik weer on track. Ik ga nu straks nog een paardebiefstukje grillen ;)
 
Houd je hiervoor nog bepaalde richtlijnen aan of houd je je aan een schema?

Om hier nog even dieper op in te gaan, dit is dus wat ik vandaag heb binnengespeeld.
Maar morgen zal het weer anders zijn, dus geen schema

10h00 ontbijt :
3 eieren met 50gr bacon en 2 plakken cheddar kaas
2 groenteburgers
1 kop brinta (80gr) met melk
2 boterhammen met confituur
1 boterham met gouda kaas
2 mandarijntjes
1/2l chocomelk
multivitamine, glucosamine, vitC

13h00
2 scoops whey in water
8 sneden volkorenbrood met 250gr gehakte biefstuk en ketchup

15h30
500gr magere yoghurt
4 sneden volkorenbrood met +- 100gr pindakaas en 2 bananen in schijfjes

17h00
2 sneden volkorenbrood met 100gr kipfilet
peer

18h00
150gr volkoren spaghetti, 200gr paardebiefstuk, broccoli, boontjes, champignons

19h30-21h30 50gr Vitargo tijdens training

21h45 500ml melk met 2 scoops whey, 50gr haver en 1 soeplepel pindakaas in de blender

22h30 : en nu ga ik dus een stuk paardebiefstuk grillen, daarbij een stoomzakje gemengde groenten. Daarna voor de tv nog wat noten en een homp kaas.
 
Heb je nooit dat je snachts niet goed kan inslapen omdat je teveel gegeten hebt?
 
Ik weet niet welke verkoudheid je hebt maar ik heb nu zo'n verschrikkelijke hoest. Eerst mijn vriendin toen mijn schoonvader, toen mijn vader en nu ik. Iedereen loopt te hoesten, gaat gepaard met 1 dag koorts en verder alleen lang hoesten.

Je kunt wel trainen maar doet toch afbreuk aan het echte geweld!
 
Ik weet niet welke verkoudheid je hebt maar ik heb nu zo'n verschrikkelijke hoest. Eerst mijn vriendin toen mijn schoonvader, toen mijn vader en nu ik. Iedereen loopt te hoesten, gaat gepaard met 1 dag koorts en verder alleen lang hoesten.

Je kunt wel trainen maar doet toch afbreuk aan het echte geweld!

Yep, ik heb ook bijna 3 weken lopen hoesten. Heel irritant.
 
ik ga morgen weer beginnen met eten(ik was gestopt met eten ;)), heb 4/5 weken last van een ontstoken pees in mn linkervoet gehad dus ook geen trainingen dus ook geen motivatie om te eten. heel jammer. morgen weer goed freten en vrijdag voorzichtig weer trainen!!!
 
Vrijdag 4 januari

1) Deadlift
5 x 70
2 x 110
2 x 140
2 x 160
2 x 180
2 x 200
2 x 220
2 x 170
2 x 190
2 x 210
2 x 230
2 x 180
2 x 200
2 x 220
2 x 210
2 x 225
2 x 240kg

Beetje volume vandaag, dat is wel weer nodig ;)
Alles onder mn PR gewichten, maar na al die sets was het toch sleuren aan die 240.
Toen scheurde wel een stuk huid van mn hand en dat ging vervelend bloeden :o
Even ingetaped, en daarna nog wat verder gedaan

2) Sumo Deadlift
5 x 70
5 x 70
5 x 100
5 x 100
5 x 130

3) Snatch Grip Deadlift
5 x 70
5 x 70
5 x 100

Deze laatste oefeningen heb ik nog nooit gedaan, dit was gewoon even licht uitproberen
 
Goed volume op de deadlift.

Waarom zo'n laag gewicht op de sumo? Scheelt dit veel met je conventional?
 
dat zijn aardig wat deads inderdaad, looking good
 
Is inderdaad wel een lekker volume op je DL.

Klote is dat he als je een stuk huid afscheurt? Je gaat er misschien niet aan dood maar het irriteert wel.
 
Goede oplossing als de max weights even stil liggen bij een oefening om meer sets te pakken, ook nog soort van waves zie ik.
 
Tering, jij vreet wel veel. Zal wel een 6000 kCals zijn?
 
Back
Naar boven