Fitness Seller

Mijn weg naar 800kg totaal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sterke partial, ga je nu geleidelijk aan matjes wegnemen tot je em van de grond kan liften of is het enkel om de lockout te versterken?
 
Sterke partial, ga je nu geleidelijk aan matjes wegnemen tot je em van de grond kan liften of is het enkel om de lockout te versterken?

Neen, ik hou niet zo van die lineaire aanpak. De bedoeling is om gewoon veel te variëren en allerlei deadlift variaties en verschillende soorten reps en sets te doen zonder een vaste progressie.

Wat lift je nu max van de grond dan?

Ik heb anderhalve maand of zo geleden 270kg gedaan maar ik heb sedertdien niet meer gemaxt op deadlift. Eind december begon ik een beetje opgebrand te raken. Ik denk ook niet dat ik de eerstkomende maand weer ga maxen op deads ; eerst wat 5RM's en 3RM's doen en wat high volume trainingen (zoals de waves van vorige week)
 
Straffe training!
 
Sterk man. Deze keer mp dus had je de voetjes bij elkaar. Waarom mag ik vragen? Vanwege het aanspreken van de core.
 
??? Wat bedoel je met de voetjes bij elkaar ?
 
Om in detail te gaan is military press eigenlijk een oh press maar je staat met je hielen tegen mekaar.
 
dat lees ik de laatste weken wel vaker. Ik dacht altijd dat military press gewoon een stricte overhead press was. Lekker boeiend hoe je voeten staan...

Geweldige training, Vlaams Monster _O_
 
erg sterke training idd! Nice deadlift en MP!
 
dat lees ik de laatste weken wel vaker. Ik dacht altijd dat military press gewoon een stricte overhead press was. Lekker boeiend hoe je voeten staan...

Geweldige training, Vlaams Monster _O_

zo heb ik het ook al altijd gezien, gewoon een strict press dus.
Als we nu ook al op de plaats van de voeten gaan beginnen letten....
 
zo heb ik het ook al altijd gezien, gewoon een strict press dus.
Als we nu ook al op de plaats van de voeten gaan beginnen letten....
Komt omdat MP meer is dan alleen schouders + triceps + bovenrug.. Zit vaak niet tot weinig verschil in trouwens, OHP of een MP qua gewicht.
 
pff ik zeg: negatieve karma voor wie die fabel de wereld in hielp ;) Bovendien zal hij zijn core met die deads wel genoeg belast hebben lijkt me.
 
Gewoon zieke MP... ik ben jaloers!
 
Vandaar dus ook de vraag, aangezien je bijna altijd OH press strict noteert dacht ik waarom nu MP. Ik zie het nut er ook niet echt van in om voeten naast elkaar te zetten. Geeft alleen maar minder balans. Ik zie ze trouwens ook gewoon als hetzelfde hoor.
 
Zondag 13 januari

1) Bench Press
15 x 40
10 x 80
5 x 100
3 x 120
1 x 140
1 x 140
shirt aan
1 x 160
1 x 172,5
1 x 182,5kg PR

2) Hang Clean (licht)
8 x 40
5 x 70
5 x 70
5 x 70
5 x 70

3) Incline Bench Press
6 x 60
6 x 80
6 x 100
6 x 120

4) Pull-ups Bicep Greep
5 x BW
5 x +10
5 x +20
4 x +30kg PR
5 x +20
8 x BW
8 x BW

5) Pull-ups Parallel greep

8 x BW
8 x BW
8 x BW
 
Wanneer verwacht je door de 200 barriere te gaan?
 
Gisteren nog eens 300 gezien, zalige film. Had massas veel zin om te vechten + trainen erna. Nuja, heb gezopen in de plaats.

Mooie bench pr. Wat is je raw max nu ongeveer?
 
Back
Naar boven