XXL Nutrition

Mijn weg naar 800kg totaal

Bezoekers in dit topic

Donderdag 27 maart

1) Deadlift baar op blokken (net onder knie)
5 x 70
5 x 120
5 x 120
5 x 160
3 x 200
1 x 220
1 x 240
1 x 260
1 x 280
3 x 300kg PR!!!
hopla tien kilo bij mn vorige pr van nog maar een paar weken oud

2) Barbell Rowzzz
8 x 70
8 x 100
8 x 120
5 x 140kg

Ben heel content van mn deadlift.
De training heb ik verder kort gehouden ivm herstel voor de event training bij Jimmy aanstaande zondag.
Morgen wordt er wel nog gebencht.
 
Verdomme...die deadlift gaat hard bij jou. Sterk hoor.
 
Sterke deadlift :nowai:
 
monster ! leuk low light hardcore hokje ;) :D
 
Ja maar het gewicht was *niet licht*. ;).

Als je Windows XP hebt, kan je het makkelijk aanpassen in windows movie maker (programs < accessories < windows movie maker), dan het clipje importen, en dan tools -> video effects -> brightness). Daarna als je klaar bent, "save movie as" en klaar is kees.
 
Je owned me op partials onder de knie. Zeer sterk!!
 
Zondag 30 maart

events @ jimmy's

1) farmer walks
30m x 100kg
30m x 100kg
30m x 100kg PR

met vier man direct snel na elkaar 30m, was dus met weinig rust, maw een dik PR op farmers

2) Log Lift
3 x 85
1 x 90
1 x 95
1 x 105
1 x 115kg PR
0 x 120kg easy clean maar geen press

goed dat ik nog eens voor Brunssum zwaar op log kon gaan, was een jaar geleden (mijn houten log weegt maar 70-80) en meteen een 15kg PR. 120kg was echt makkelijk gecleaned, voor het uitstoten zit de techniek nog niet goed dus dat wordt wel beter.

Daarna eigenlijk niet veel meer gedaan ; de drag medley lukte geen meter omdat mijn schoenen uitgleden op de natgeregende oprit, ik op mijn gat natuurlijk... Daarna nog een paar tire flips gedaan maar de agressie was eruit.

De laatste dagen heb ik volgens mijn doen behoorlijk ongezond geleefd, gisteren bv doorgekomen op broodpudding, pizza en chocolade-eieren. Hoog tijd dus om de laatste week heel goed te eten om opgeladen in Brunssum te verschijnen
 
Komt wel goe ze, de kracht is er é. Events zoals die tireflip das pure gewenning en techniek. Ben benieuwd naar Brunssum :D
 
Mooie PR's.....en nu vreten kreng!!!! :D


oja vergeten te vermelden ik had vanmorgen wel een PR op havermout (250gr), maar dat kon de schrijnende toestanden van de vorige dagen niet compenseren
 
Komt wel goe ze, de kracht is er é. Events zoals die tireflip das pure gewenning en techniek. Ben benieuwd naar Brunssum :D

ik ook

trouwens ik vond het plezant om weer eens samen te trainen, je bent flink sterk aan het worden
 
Hierbij de video van de 120kg fail...
moet sneller en harder, en meer naar achteren (kop erdoor)
de clean was echt vlot als je het zo ziet
met regelmatig trainen komt het allemaal in orde

YouTube - Log Lift 120kg fail

tips zijn verder welkom
 
Je moet veel dieper gaan zitten bij de clean en dan de log tegen je borst omhoog rollen, dat maakt de press ook een stuk makkelijker daarna.
 
Clean ging idd erg makkelijk maar het lijkt in het filmpje alsof je triceps het laten afweten (net niet genoeg kracht om over het dode punt te komen).
Je hoofd naar voren was hier nog niet aande orde omdat de log nog niet hoog genoeg was.

Edit: Alex heeft wel gelijk wat betreft de cleantechniek. Op deze manier verspil je kracht.
 
Back
Naar boven