XXL Nutrition

Mijn weg naar 800kg totaal

Bezoekers in dit topic

Je moet veel dieper gaan zitten bij de clean en dan de log tegen je borst omhoog rollen, dat maakt de press ook een stuk makkelijker daarna.

Kebbet em ook gezegd :D Maarja 2de keer logpress op iets zwaarder dan 70kg ofzo, ik vond het shiek hoe em easy 115kg duwde :D
 
Clean ging idd erg makkelijk maar het lijkt in het filmpje alsof je triceps het laten afweten (net niet genoeg kracht om over het dode punt te komen).
Je hoofd naar voren was hier nog niet aande orde omdat de log nog niet hoog genoeg was.

Edit: Alex heeft wel gelijk wat betreft de cleantechniek. Op deze manier verspil je kracht.

dat zeker ook ja, mn lockout kracht moet gewoon omhoog, ook voor push press en bench bv
 
Een logg van die diameter cleant gewoon een heel stuk rotter.
 
Een logg van IFSA diameter ligt idd moeilijker op je borst.
 
Maandag 31 maart

AM

light conditioning stuff

lichtjes joggen 2km
sprints 5 lengtes van een voetbalveld
bokszak 3 x 3 minuten

het enige dat ik voel van gisteren zijn mijn handen en onderarmen, die farmer walk estafette heeft zn werk goed gedaan

Vanavond wat front squats & upper back en woensdag nog wat bench, niet al te heftig
 
Laatst bewerkt:
maandag 30 april.. ben je in een tijdmachine gestapt :D
 
Die 2de had je wel kunnen doorpressen op die log? Tenminste dat idee krijg ik als ik het zo zie.
 
maandag 30 april.. ben je in een tijdmachine gestapt :D

ik ben ondertussen back from the future en heb het al aangepast, het was anders best wel leuk volgende maand
 
Die 2de had je wel kunnen doorpressen op die log? Tenminste dat idee krijg ik als ik het zo zie.

we shall see this weekend, ik ga wellicht openen met 105 en dan 115 en dan zien we wel of ik de 120 haal
 
uhh het is vandaag de 31e :P
 
haha ook nog. Weet je zeker dat die log niet op je kop is gestuiterd? :p
 
haha ook nog. Weet je zeker dat die log niet op je kop is gestuiterd? :p

Die log zal wellicht binnenkort op mn kop stuiteren, maar ik heb daar blijkbaar nu al last van. Tja dat heb je met een circulair ipv lineair tijdsbesef. Knap vervelend hoor, ik ben bijvoorbeeld nu ook al stijf van de training van overmorgen. En daarbij, dat iedereen het er onmiddellijk over eens is dat het vandaag 31 maart is en niet 30 maart is gewoon weer laf conformisme ten aanzien van het systeem.
 
Maandag 31 maart PM

1) Front Squat
5 x 60
5 x 60
3 x 100
2 x 120
2 x 140
2 x 140
2 x 160kg

2) Tire Flip
5 flips in totaal
ging veel makkelijker dan gisteren maar technisch nog verre van perfect (dat knietje hé...)

Korte en lichte deload training van nog geen 45min
 
Veel succes dit weekend Steven!
 
Netjes, en nu geen al te gekke dingen meer doen voor zondag!
 
Netjes, en nu geen al te gekke dingen meer doen voor zondag!

Woensdag nog een korte bench sessie, misschien nog wat lichte conditioning
En natuurlijk flink vreten maar wel heel clean zodat ik zondag niet boven de 105kg zit
 
Woensdag nog een korte bench sessie, misschien nog wat lichte conditioning
En natuurlijk flink vreten maar wel heel clean zodat ik zondag niet boven de 105kg zit

Ik zit nu al terug op 124kg door het 'bulken' , en ik was zo blij dat ik op 120kg zat :( Als ge er zondag paar honderd gram over zit moete maar es naart toilet gaan hé :D
 
Back
Naar boven