XXL Nutrition

Mijn weg naar 800kg totaal (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

@ Sander : jawel, die met de rode pijltjes
Pas op ik vind het een prima rack, alleen vind ik die steunen voor mezelf iets te lang, niet dat ze niet sterk genoeg zijn
(Heb ze al gebruikt voor box squats met 250kg)
 
Wat een ruimte man, woon jezelf zo ruim of is dat bij je ouders of iets dergelijks, desalniettemin ziet het er erg goed uit.

hihi. een garage en een kot van 4x4

wat een ruimte :rolleyes:

In principe hebben we alle ruimte die we nodig hebben + we kunnen het gravelstraatje langsachter gebruiken om yoke, farmers, sandbag, ... en overhead (plafond is te laag) te doen
 
'Locust' the 'Caveman'!! ;)

Super homegym, alles wat je nodig hebt. Als ik ooit m'n eigen huisje heb + garage of kelder, dan gaat er zeker een homegym in komen.
 
@ Sander : jawel, die met de rode pijltjes
Pas op ik vind het een prima rack, alleen vind ik die steunen voor mezelf iets te lang, niet dat ze niet sterk genoeg zijn
(Heb ze al gebruikt voor box squats met 250kg)

hmm te lang, dat is opsich lastig maar dat neem ik maar voor lief denk ik dan. verder lijkt het mij een super rack. dat hij te lang is kan als nadeel opleveren dan de barbell kan schuiven/rollen als je m terug legt. als ie maar niet weer terug in je nek rolt na het squatten ;) maar daar zitten wel veilige beugels voor zo te zien.
 
'Locust' the 'Caveman'!! ;)

Super homegym, alles wat je nodig hebt. Als ik ooit m'n eigen huisje heb + garage of kelder, dan gaat er zeker een homegym in komen.

Das Lanfeust mee da lang haar ze :D
 
Vrijdag 7 september

1) Deadlift
(baar op een 15cm verhoging)
5 x 55
5 x 95
5 x 145
1 x 175
1 x 195
1 x 225
1 x 245
1 x 275kg PR op deze hoogte

2) Platform Deadlift
(zelf staand op een flinke verhoging, e.g. voeten kunnen net onder de baar)
5 x 105
5 x 155
3 x 175
3 x 195
3 x 205 PR

3) Regular Deadlift (touch 'n go style)
8 x 105
8 x 155
8 x 185
10 x 200kg

4) Front Squat
5 x 50
5 x 80
5 x 100
5 x 100
5 x 100

5) Assistance Work (light) :
- strict goodmornings 3 x 10
- lat pulldowns 4 x 10
- fat bar reverse curl 4 x 8
- Kettlebell Swings (hand to hand) 30 reps
- fat bar timed hold : 1 minuut met ?kg
- Buikspieren : diverse, 100 totaal

Best.Home.Workout.Ever.
Mijn thuis is waar mijn squatrek staat :D
 
Vette deadlift man :)
 
de tering _O_

Ik vind het echt ziekelijk hoe jij op zo'n niveau nog steeds PR na PR weet te zetten. Strong dude. Gebruik je lessen uit de krachtsport ook als metafoor voor je psychologische vakken? Zou stoer zijn :P
 
Euh... welke spiegel ? ik heb helemaal geen spiegel ???

power rack = powertec, tweedehands gekocht via dit forum
ik doe geen overheads binnen, anders zit ik met mn schijven tegen het plafond, OHP doe ik buiten

EDIT : ik vind mn rack trouwens goed, alleen vind ik de steunhaken te lang, dan rolt je baar heen en weer. Ik ga kortere laten maken, echt zwaar werk doe ik daarom met de losse racks, daar ligt je baar tenminste stabiel

Tweede foto. Is gat in de muur. Ik dacht spiegel waarin je bokszak aan andere kant zag.

Congraz met de rehab btw. Ben vandaag ook naar centrum sportgeneeskunde in Gent geweest. Klinkt veelbelovend.
 
Een hele dikke deadlift, werd het bij jou ook zwart voor je ogen toen je je pr naar boven trok?
 
mooi deadlift volume! deed je die 'touch and go style' nog voor een speciale reden?
 
Lekkere training man !
Echt nice bezig !!!
 
Heerlijke thuis gym. Echt helemaal goed ook de quote is perfect. Nu nog achter je rek een quote zoals "Squat till you drop". Dikke muziekinstallatie voor wat deftige metal en flink wat posters.

Je deadlift training is inspirerend!
 
de tering _O_

Ik vind het echt ziekelijk hoe jij op zo'n niveau nog steeds PR na PR weet te zetten. Strong dude. Gebruik je lessen uit de krachtsport ook als metafoor voor je psychologische vakken? Zou stoer zijn :P

welk niveau? Hij is net 30 geworden. Geen wonder dat hij Pr na Pr trekt, hij komt nu pas in zijn sterke jaren :rolleyes:

lees: komende 12 jaar
 
zieke volume op je deads man! Ik zou na een paar weken al thuis zitten met een blessure als ik zo zou trainen.
 
welk niveau? Hij is net 30 geworden. Geen wonder dat hij Pr na Pr trekt, hij komt nu pas in zijn sterke jaren :rolleyes:

lees: komende 12 jaar


dat vind ik een enge gedachte :D En zijn stats niet als een bepaald niveau bestempelen zou impliceren dat 99% van dit forum geen flauw idee heeft wat krachttrainen inhoudt. Dat een 250 kg deadlift of squat geen reet voorstelt als doel of prestatie. Ikzelf zou niet eens bestaan denk ik met een brute 130 kg dead :o
 
Een hele dikke deadlift, werd het bij jou ook zwart voor je ogen toen je je pr naar boven trok?

Khad nog wel een paar kg over, was een 'fast trainingmax'

mooi deadlift volume! deed je die 'touch and go style' nog voor een speciale reden?

high rep deadlifts = hypertrophy. Alles met stop doen is cruciaal als je techniek belangrijk is, bv als je voor een PL wedstrijd traint, maar is niet noodzakelijk om je rug te slopen.

Heerlijke thuis gym. Echt helemaal goed ook de quote is perfect. Nu nog achter je rek een quote zoals "Squat till you drop". Dikke muziekinstallatie voor wat deftige metal en flink wat posters.

Je deadlift training is inspirerend!

Thx. De bedoeling is om iedere maandag gewone deadlifts te doen met lichte gewichten voor speed (3x5 naar Ano's voorbeeld), en op heavy deadliftdag een hoog volume te doen met variaties van de deadlift (zowel met verkorte rom als verlengde rom) voor overload, gevolgd door iets van een rep-out.
 
ziet er echt nice uit! grafitti ook zelf gedaan??
 
dat vind ik een enge gedachte :D En zijn stats niet als een bepaald niveau bestempelen zou impliceren dat 99% van dit forum geen flauw idee heeft wat krachttrainen inhoudt. Dat een 250 kg deadlift of squat geen reet voorstelt als doel of prestatie. Ikzelf zou niet eens bestaan denk ik met een brute 130 kg dead :o

Ja, je moet begrijpen dat wij wel een beetje een vertekend beeld hebben nu nadat we die Finnen 400+kg zagen rondgooien :D
 
EDIT : ik vind mn rack trouwens goed, alleen vind ik de steunhaken te lang, dan rolt je baar heen en weer. Ik ga kortere laten maken, echt zwaar werk doe ik daarom met de losse racks, daar ligt je baar tenminste stabiel

Zwaar werk in de losse racks ... en wat nouals je failed met een 270kg squat ? Denk niet dat je broer dat even uit je nek cleaned :/

Verder nice dude
 
Back
Naar boven