MuscleMeat

Mijn weg naar 800kg totaal (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Maandag 17 september

1) Full Squat + een boel kettingen
5 x 60 + 40kg chains
5 x 60 " " " "
5 x 60 " " " "
3 x 100 " " " "
3 x 100 " " " "
3 x 120 " " " "
1 x 140 " " " "
1 x 160 " " " "
1 x 180 " " " "
1 x 200kg + 40kg chains (=240kg boven in totaal)
Eerste keer dat ik deze oefening doe, was dus nog geen echte max effort.
Next time more weight & more glory ;)

2) Safety Bar Squat
7 sets x 5 reps, supersetted met 10reps pullovers

3) Hammer Strength Leg Press
3 sets x 10 reps

4) HS V-Squat
3 sets x 10 reps

5) Parallel grip Pull-ups
1 luttel setje van 6 reps

Normaal doe ik op maandag meer upper-back werk, maar voor vandaag vond ik het bij deze reeds welletjes. De eerste conjugate squat periode is nu achter de rug, volgende week dus weer proberen te PR'en op box squat (target = 290kg suit straps down). Mn squat moet door het dak tegen nieuwjaar.
 
Je doet je signature eer aan :thumbs: Kan je eens een foto/filmpje maken van die chain squats?
 
Je doet je signature eer aan :thumbs: Kan je eens een foto/filmpje maken van die chain squats?

Ja er komen nog wel eens filmpjes... maar pas op het moment dat we fatsoenlijke gewichten verzetten ;)
 
Vette squats weerom, wat is u doel voor max qua squat dit jaar ?
 
Vette squats weerom, wat is u doel voor max qua squat dit jaar ?

raw minstens 5x230kg en 20reps x 170kg
geared tegen de 300kg
front squat 200kg

Squat heeft top-prioriteit. Het is mijn persoonlijke revanche tegen de spierscheur. Never again.
 
Bleh grove gewichten, een widowmaker met 170kg zou echt ziek zijn. Wijlen Jesse Marunde deed er 20 met 183kg, zou ziek zijn :o. Maarja u zienk da nog doen :D
 
Bleh grove gewichten, een widowmaker met 170kg zou echt ziek zijn. Wijlen Jesse Marunde deed er 20 met 183kg, zou ziek zijn :o. Maarja u zienk da nog doen :D

Ik heb dat filmpje van Marunde ook gezien. Die 20reps van hem waren dacht ik helemaal op het einde van een training waar al allerlei grove gewichten waren verzet bij andere oefeningen. Want sorry maar 20x180kg is uitdagend maar zeer ver van "world-class" verwijderd, en ik denk dus dat een topatleet als Marunde nog veel meer had gekund als dat zijn focus van de dag was geweest. Op P&B forum las ik dat Wassung 25reps deed met 200kg, en dat was slechts een plaatselijke held. Tom Platz deed 20x500lbs of zoiets. Ik heb ooit al eens 20x155kg gedaan, en toen woog ik maar 88kg en lag mijn max squat nog stukken lager dan nu, dus ik acht het zeker doenbaar om 20x170 te squatten.
 
mooie doelen, nette training neergezet!
 
lekkere squat :D

het is een squat dagje vandaag, dat zie je wel weer :P
 
Dinsdag 18 september

conditioning stuff

1) Circuit 1

KB swings, squat jumps, leg raises, push ups, mountain climbers
van elks 20reps direct na elkaar
2 circuits = 200 reps = zweten

2) Burpees afgewisseld met dumbbell Snatch (links & rechts)
pyramide style, e.g. eerst van beide oefeningen 1 rep, dan 2,3, 4... etc opbouwen tot zoveel mogelijk, no rest
We zijn niet ver geraakt, dit is een brutal combo

3) Kaartspel Circuit
Men neme een spel kaarten en een drietal oefeningen die men afwisselt, zonder rust. Vandaag was dat BW squat, sit-ups, en een soort mountain climbers met beide benen samen (heet dat niet squat thrusts ?). Men trekt telkens een kaart, het nummer erop bepaalt het aantal reps. boeren, azen, koningen etc = 11 reps. Joker trekken = sprintje trekken. Wie een volledig kaartspel uitspeelt is een fit persoon
 
vreemd opnieuw exact dezelfde training ???
 
vreemd opnieuw exact dezelfde training ???

potverdomme nu je het zegt, en ik die dacht een primeur gevonden te hebben met die kaarten en zo, en lap hier is er al één die het ook doet
 
potverdomme nu je het zegt, en ik die dacht een primeur gevonden te hebben met die kaarten en zo, en lap hier is er al één die het ook doet
:roflol: dat met die speelkaarten deed ik ook af en toe een tijdje geleden :p
 
blijkbaar is dat een nieuwe rage in Amerika
 
Daar zijn ze dan laat mee in amerika, ik vind er een artikel over geschreven in 2004:p

beste Vliegende Vos,

heb je ook een link ?
en welk soort ciruits deed je toen ?

dank!
 
blijkbaar is dat een nieuwe rage in Amerika

****, lap daar gaat mijn guru-schap, ik had al een heel marketingplan klaar om kaartspelen van 200$ aan de man te brengen als de nieuwe hype in fitness-land ! Wel natuurlijk met elite-lidmaatschap van mijn deck-of-cards inner circle forum en een gratis t-shirt
 
****, lap daar gaat mijn guru-schap, ik had al een heel marketingplan klaar om kaartspelen van 200$ aan de man te brengen als de nieuwe hype in fitness-land ! Wel natuurlijk met elite-lidmaatschap van mijn deck-of-cards inner circle forum en een gratis t-shirt

:D

8 is een beurt overslaan en 7 is draaien, je partner gaat kapot:p

Lekker circuit. Doe je ook wel eens sled drags??
 
Back
Naar boven