XXL Nutrition

Mijn weg naar 800kg totaal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Iets anders :

Beetje laat bericht misschien, maar Lanfeust en ik hebben besloten om morgen nog eens naar Merelbeke af te zakken (10h30-12h30).
Het is alweer te lang geleden dat ik er nog geweest ben.

Als er mensen zouden zijn uit de buurt (Calibre ? Snoob ? Ceke ? ...?) die zin hebben om mee te doen, stuur snel een PM en misschien kunnen we lekker trainen en dan aperitieven
 
Erg lekker, 8x220kg DL.
Zo'n circuittraining is erg goed, lichte gewichten gerbuiken maar zo snel mogelijk achtereen alles afwerken.
Wil deze ook gaan doen, om te beginnen met C&Press, BB rows, BP en SQ, alles 15 reps en proberen binnen 90 sec. klaar te zijn met een circuit.
In een training 4 circuits achter mekaar.
 
Ik kom mss wel af, ist de bedoeling van daar nog iets te eten / drinken ofzo?
 
Na de training nog wat praten met luc en wss nog ene drinken ook

Alright ik kom waarschijnlijk, tpast niet in me schema ma dat boeit geen flikker, beter een keer teveel dan te weinig trainen :D
 
Beetje ongelukkig moment... Ik kwam maar vrijdagavond rond 22 uur thuis omdat ik nog laat getraind had en vertrek zondag rond 19 uur weer op kot. Om de zondag al in de voormiddag te vertrekken is een beetje snel, heb nog plannen om vriendin, vrienden en ouders te zien zondag namiddag. Het zal zeker een andere keer lukken.
 
Beetje ongelukkig moment... Ik kwam maar vrijdagavond rond 22 uur thuis omdat ik nog laat getraind had en vertrek zondag rond 19 uur weer op kot. Om de zondag al in de voormiddag te vertrekken is een beetje snel, heb nog plannen om vriendin, vrienden en ouders te zien zondag namiddag. Het zal zeker een andere keer lukken.

Je moet er wat voor over hebben he;).
 
lekkere trainingen allemaal,ziet er erg goed uit!
 
Zondag 30 september

Training in Merelbeke met mn broer en Snoob

1) Incline Bench Press
10 x 50
10 x 50
5 x 70
5 x 70
3 x 90
3 x 100
3 x 110
1 x 120
1 x 130
1 x 140kg PR!
1 x 140kg
1 x 140kg
1 x 140kg
1 x 140kg

5 x PR dus ;)

2) Bench Press
5 x 70
5 x 90
5 x 110
8 x 130kg Rep PR

3) Barbell Curl superset met French Press
5 sets x 6 reps curl tot 70kg, french press 5 sets van 8-10 reps

4) Tricep Pushdown
15 x
15 x
12 x
12 x
10 x
 
Beest :D
Check ff je pm, kheb per ongeluk u grijze band meegepakt :duh:
 
Vette incline presses!
Is een ding om 5 singles met dat gewicht te maken.
 
Maandag 1 oktober

1) Front Squat

5 x 60
5 x 60
5 x 60
3 x 100
3 x 100
1 x 120
1 x 140
1 x 160
1 x 180kg PR

2) HS leg Press
4 x 10 reps

3) HS V-squat

4 x 10 reps

4) Leg Extensions
3 x 20 reps

5) T-bar Rows
5 x 10 reps, niet te zwaar

6) Reverse Hypers

3 x 10 reps

180kg front squat was nog te makkelijk, volgende keer zal ik nog vlot meer kg's op de baar kunnen steken. Maar als ik één keer alle toorn in mij heb opgewekt voor een set, heb ik vaak geen zin meer in nog een keer een zware psyche up...
 
Dikke FSQ PR ! Had niet minder verwacht van jou ;)
 
Dat is wel een heftige FSQ! Zo'n psyche up kost idd erg veel energie. Ik ben zelf na een paar keer ook echt leeg.
 
Dat is wel een heftige FSQ! Zo'n psyche up kost idd erg veel energie. Ik ben zelf na een paar keer ook echt leeg.

Idd en ik probeer ook steeds meer het principe te huldigen van zorgen voor continue vooruitgang zonder hebzuchtig te worden.
Ik heb een PR, dus even tevreden zijn en niet teveel ineens willen door direct die 190kg op te gooien.

Trouwens, de laatste 8 dagen heb ik ook 8 PR's genoteerd, dus dat gaat zeer goed volgens wens.
 
Idd en ik probeer ook steeds meer het principe te huldigen van zorgen voor continue vooruitgang zonder hebzuchtig te worden.
Ik heb een PR, dus even tevreden zijn en niet teveel ineens willen door direct die 190kg op te gooien.

Trouwens, de laatste 8 dagen heb ik ook 8 PR's genoteerd, dus dat gaat zeer goed volgens wens.

Ik denk dat dat een heel goed principe is. Als je te hebzuchtig wordt put je jezelf alleen maar uit en heb je een verhoogd risico op blessures.

Mooie vooruitgang de laatste 8 dagen dan.
 
Idd en ik probeer ook steeds meer het principe te huldigen van zorgen voor continue vooruitgang zonder hebzuchtig te worden.
Ik heb een PR, dus even tevreden zijn en niet teveel ineens willen door direct die 190kg op te gooien.

Trouwens, de laatste 8 dagen heb ik ook 8 PR's genoteerd, dus dat gaat zeer goed volgens wens.

inderdaad zo is het, een pr is een pr, ook al is het 5 kilo vooruit gang en denk je dat je 10 meer kan of 15kg meer. dat komt dan de volgende keer. zolang je maar progressieve overload creert. lekker bezig!
 
Back
Naar boven