XXL Nutrition

Mijn weg naar 800kg totaal (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Damn veel sets incline gedaan.
Dat is te zien aan je gewone bench, t'vat was zeker leeg daar :D
Ook nog feli met je DL PR, nice gewicht 270kg.
 
Op hoeveel % doe je die inclines dan, of doe je ze gevoelsmatig?
 
Lekker, heb deze zaterdag jou trainingssT even gedaan, groot volume op 1 oef;)
 
Mooi PR op je incline, you genetic freak! :p
 
Op hoeveel % doe je die inclines dan, of doe je ze gevoelsmatig?

Ik doe nooit iets op procenten (behalve dan die speed bench try-out), ik bepaal gewoon aan het begin van de training wat ik ga doen (singles, triples, of high reps ; in waves, multiple sets of Rmaxes,...) en zie dan wel naargelang de energie en de goesting waar ik uitkom.

Eigenlijk was de bedoeling om (na de discussie in jouw log) eens een 'one lift a day' training in te lassen, maar na een set of 18 incline had ik wel zin in nog iets anders.
 
Laatst bewerkt:
Onder het motto "ik zal dat wimmietje eens tonen hoe het moet"? :p

Nee onder het motto goed idee wim lang geleden, ideaal voor lazy sunday dan kan ik de ganse training gewoon op een bankje liggen zonder dat iemand zegt 'real men stand on their feet to train'
 
mooi volume op je incline. na die 150 doe je nog een paar sets met 120, 130 en 140 voordat je 152,5 doet, doe je dat om aan je volume te komen of was dat om wakker te worden? ;)

ideaal voor lazy sunday dan kan ik de ganse training gewoon op een bankje liggen zonder dat iemand zegt 'real men stand on their feet to train'

:roflol: 'gewoon op een bankje liggen' ik wou dat ik gewoon op een bankje kon liggen en 152,5 kon incline pressen ;)
 
Nee onder het motto goed idee wim lang geleden, ideaal voor lazy sunday dan kan ik de ganse training gewoon op een bankje liggen zonder dat iemand zegt 'real men stand on their feet to train'
Let maar op dat je zo niet in slaap valt tijdens het benchen;)
 
Hebben die thick bar presses van een tijdje geleden nog zin gehad? Voor uw grip of zo?

'T trainen gaat goed! Nooit meer last gehad van de gescheurde quad?
 
Hebben die thick bar presses van een tijdje geleden nog zin gehad? Voor uw grip of zo?

'T trainen gaat goed! Nooit meer last gehad van de gescheurde quad?

Thick bar presses hebben sowieso zin, kvind het een machtige oefening !
Voor mij is dat wel niet speciaal voor grip alleen, want de oefening voelt gewoon algemeen veel lastiger aan. Ivm 'een tijdje geleden' : de enige reden dat ik ze een paar weken niet gedaan heb is dat ik dan toevallig eens bij Luc of in Izegem trainde ipv thuis. (En voor de eventuele BB'ers in de zaal : niets zet de borst zo in de fik als incline fat bar presses voor setjes van 6 à 10 reps). Als je puur op grip wilt focussen dan zijn fat bar timed holds en reverse curls erg goed.

Idd nooit meer last gehad van de quad, maar ik heb dan ook wel behoorlijk veel tijd en energie gestoken in revalidatie/kinesitherapie etc... Mn elleboogpijntje van een dag of tien geleden lijkt ook gekoeld, maar ik ga toch nog opletten.

Gisteren niet getraind, het heeft geen zin om voor een PR te gaan met een fried lower back(kaput na vorige week maandag box squat tot 320kg en vrijdag DL tot 270kg) Vanavond ga ik een hele lichte squat/upper-back training doen en volgende week maandag proberen om 185-190 te front squatten.
 
Thick bar presses hebben sowieso zin, kvind het een machtige oefening !
Voor mij is dat wel niet speciaal voor grip alleen, want de oefening voelt gewoon algemeen veel lastiger aan. Ivm 'een tijdje geleden' : de enige reden dat ik ze een paar weken niet gedaan heb is dat ik dan toevallig eens bij Luc of in Izegem trainde ipv thuis. (En voor de eventuele BB'ers in de zaal : niets zet de borst zo in de fik als incline fat bar presses voor setjes van 6 à 10 reps). Als je puur op grip wilt focussen dan zijn fat bar timed holds en reverse curls erg goed.

Idd nooit meer last gehad van de quad, maar ik heb dan ook wel behoorlijk veel tijd en energie gestoken in revalidatie/kinesitherapie etc... Mn elleboogpijntje van een dag of tien geleden lijkt ook gekoeld, maar ik ga toch nog opletten.

Gisteren niet getraind, het heeft geen zin om voor een PR te gaan met een fried lower back(kaput na vorige week maandag box squat tot 320kg en vrijdag DL tot 270kg) Vanavond ga ik een hele lichte squat/upper-back training doen en volgende week maandag proberen om 185-190 te front squatten.

:bow2:
 
Gisteren niet getraind, het heeft geen zin om voor een PR te gaan met een fried lower back(kaput na vorige week maandag box squat tot 320kg en vrijdag DL tot 270kg) Vanavond ga ik een hele lichte squat/upper-back training doen en volgende week maandag proberen om 185-190 te front squatten.


verstandig, succes met je front squat!
 
Woensdag 24 oktober

1) Seated Overhead Press
8 x 40
8 x 60
5 x 80
5 x 100
5 x 110 PR

2) Bench Press + Doubled Mini-Bands
3 x 60
3 x 60
3 x 100
3 x 100
3 x 110
3 x 110
3 x 120
3 x 100

3) 1-board Bench
5 x 60
5 x 100
5 x 120
6 x 140

4) Tricep Pushdown
3 x 12

5) EZ-bar extensions
20x
15x
12x

Vandaag was zo'n stressy low-carb dag, ik had bij alle oefeningen te weinig pit en agressie maar uiteindelijk als ik het zo lees valt de training nog wel mee. Bij 1-board was de energie op. Toch een PR op seated overhead, maar eigenlijk behoorde 8 reps tot de theoretische mogelijkheden. Anyway, volgende week fully loaded 120kg for reps.

en nu vreten :mad:
 
Dat is balen als je de agressie mist. Zelf heb ik vandaag ook een baggertraining achter de rug omdat ik me niet goed voelde. Volgende keer weer beter!
 
Toch een goed PR op seated MP, naja er zijn zo van die dagen hé
 
Het zijn juist dagen als deze die er voor zorgen dat je vooruit gaat. Vele kiezen dan de "easy way out", maar de échte bikkels gaan dan toch trainen en halen zelfs nog PR's :thumbs:
 
Back
Naar boven