Fitness Seller

Mijn weg naar 800kg totaal (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Maandag 12 november

Zoals gezegd, gedaan met WSB conjugate squat en back to the old skool

1) Full Squat
5 x 60
5 x 60
5 x 60
3 x 100
2 x 120
2 x 140
2 x 160
2 x 180
2 x 200
2 x 130
2 x 150
2 x 170
2 x 190
2 x 210
2 x 140
2 x 160
2 x 180
2 x 200
2 x 220kg
Alles relatief easy, ik moet terug wennen aan 'gewone' squats en hoog volume.
5 x 220kg full squat zal zeer binnenkort vallen.

2) Light Bench Press

5 x 60
5 x 60
5 x 80
5 x 80
3 x 90
3 x 90
2 x 100
2 x 100
2 x 100kg

3) Full Squat

4 x 60
4 x 60
4 x 100
4 x 100
4 x 140
4 x 140
4 x 140kg

4) Lats, HIT-style
12 reps parallel grip pull-up, onmiddellijk gevolgd door 4 reps HS lat-pulldown, één plaat eraf en dan nog 4 reps = 20reps
Geweldige burn in lats en biceps

SQUAT MORE
 
Brutal squat
 
squatten, daarna wat anders en dan weer squatten voel je wel in je benen he?
ik doe dat nu ook met sheiko en merk dat mn benen aan het verzuren/vermoeider zijn als ik ben gestopt met squatten en dan weer na een tijdje verder ga met squatten.

op naar die 5x220!
 
Zou het niet heel erg smerig zijn van me om te vermelden dat hij de laatste sets squat (van de de lichte) met een handdoek deed rond de baar?

Dat zou inderdaad heel smerig zijn, vandaar dat ik het ook voor mezelf hou en aan niemand anders vertel. ;)
 
Zou het niet heel erg smerig zijn van me om te vermelden dat hij de laatste sets squat (van de de lichte) met een handdoek deed rond de baar?

Dat zou inderdaad heel smerig zijn, vandaar dat ik het ook voor mezelf hou en aan niemand anders vertel. ;)

Negatieve karma voor The Locust :D

Anders wel nice ;)
 
Zou het niet heel erg smerig zijn van me om te vermelden dat hij de laatste sets squat (van de de lichte) met een handdoek deed rond de baar?

Dat zou inderdaad heel smerig zijn, vandaar dat ik het ook voor mezelf hou en aan niemand anders vertel. ;)

Ik zou hier heel hard om kunnen gaan lachen maar zo zit ik niet in elkaar. Zeker omdat hij niet diegene was die daar kritiek op heeft geleverd dat ik zo'n stuk schuimrubber om de baar heb zitten.

En als ik zo'n broer zou hebben die dit soort dingen helemaal voor zichzelf hield en het aan niemand anders zou vertellen dan zou ik zijn volgende trainining tot een hel maken :D
 
Ja kijk na set 23 lag mn nekvel ferm open, zelfs tot bloedens zo bleek bij thuiskomst (en tot paniek van mijn vriendin, die vindt dat haar thaiboxen veel gezonder is). Je kan dan natuurlijk de wussy uithangen en stoppen na 23 miezerige sets, ofwel de klus afmaken en voor die laatste sets voor één keertje een handdoek toestaan.
 
Ja kijk na set 23 lag mn nekvel ferm open, zelfs tot bloedens zo bleek bij thuiskomst (en tot paniek van mijn vriendin, die vindt dat haar thaiboxen veel gezonder is). Je kan dan natuurlijk de wussy uithangen en stoppen na 23 miezerige sets, ofwel de klus afmaken en voor die laatste sets voor één keertje een handdoek toestaan.

ik heb ook geen 220 in mijn nek gehad... mss ben ik wel de wussy
 
ik heb ook geen 220 in mijn nek gehad... mss ben ik wel de wussy

Ach no problem weet je

Jij hebt het immers aan niemand verteld en Viking heeft ook niet gelachen met hetgeen je niet hebt gezegd. Als dat wel het geval was geweest dan ware dat wel smerig geweest, maar voorlopig weet niemand iets dus zand erover.
 
whaha, en ík krijg al soms te horen dat ik te buff begin te worden met m'n lengte / gewicht.. (172 en 82 kg) jij en KaLe zijn pas twee echte buffe mf-ers :D

uh... locust is 13kg zwaarder dan ik.. :eek:

Mooie trainingen verder!
 
:D Oh ja nog dit, naar verluidt heeft mn trainingsmaat Joe zondag een "Insane Sarge Squat Sessie" gedaan. 100reps squat met 100kg. In totaal 2 reps meer dan Sarge van op Marunde's forum. Maar naar het schijnt heeft Joe eerst 60 reps gedaan waarna zn voorarmen verkrampten (wuss!), dan is hij een keer of 2 rond de kooi gelopen om daarna de 40 volgende reps af te werken. En dan op maandag niet meetrainen met ons en zich in de watten laten leggen bij de fysio... wat een tere wussy zeg. Daarbij vergeleken is mijn handdoek bij set 24 en 25 hardcore ! :D
 
:D Oh ja nog dit, naar verluidt heeft mn trainingsmaat Joe zondag een "Insane Sarge Squat Sessie" gedaan. 100reps squat met 100kg. In totaal 2 reps meer dan Sarge van op Marunde's forum. Maar naar het schijnt heeft Joe eerst 60 reps gedaan waarna zn voorarmen verkrampten (wuss!), dan is hij een keer of 2 rond de kooi gelopen om daarna de 40 volgende reps af te werken. En dan op maandag niet meetrainen met ons en zich in de watten laten leggen bij de fysio... wat een tere wussy zeg. Daarbij vergeleken is mijn handdoek bij set 24 en 25 hardcore ! :D

****!!! Dit heeft ie toch wel op video he??
 
****!!! Dit heeft ie toch wel op video he??

Ik denk het niet. Het zou me toch ten zeerste verwonderen. Naar verluid heeft hij het alleen gedaan met zijn vrouw als teller.
 
Woensdag 14 november

warm-up
military press 2x10x40kg
front squat 2 x 10 x 40kg

1) Push Press
3 x 50
3 x 65
3 x 80
3 x 95
3 x 110
3 x 60
3 x 75
3 x 90
3 x 105
3 x 115
3 x 90
3 x 100
3 x 110
4 x 120kg PR! hard en snel
3 x 100
3 x 100

O wat zal dat boompje vliegen volgende zomer ;)

normaal stond er nog bench & triceps op het programma, misschien dat ik dat morgen doe
 
Back
Naar boven