XXL Nutrition

Mijn weg naar 800kg totaal (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

potige pr's weer
 
goede prestaties gozer!!!:D
 
Thanx !

Ik ga proberen om wel een paar keer naar Jimmy's te gaan trainen maar het zal meestal thuis zijn denk ik, dat zal een beetje van mn werk afhangen

En o ja ik ga een PL wedstrijdje meedoen op 1 maart in Oostende (interclub van VGPF), dus in praktijk zal het maar voor na de wedstrijd zijn denk ik. Maar dan is het nog 5-6 maanden tot de SM wedstrijden hé...
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heden avond geen training wegens erg veel werk voor school, een nog stramme onderrug en vooral ook geweldig veel spierpijn na de training van gisteren. **** zeg mijn huge pecs en monsterlijke armen vallen er bijna af na die dropsets en restpauzesets van gisteren. De pijn is de schuld van Kale, ik had even in zn log gekeken en dacht, ok waarom niet.

Verder lijkt het me toch wel praktisch om voor de basics gewoon lowrep/highvolume te blijven doen, en dan voor de assistance gewoon hit-style 1 à 2 sloopsets te doen. Zo kan ik zoals gewoonlijk 60-90 minuten aan mijn hoofdoefeningen besteden, om er dan in de laatste 30minuten toch nog een zestal nevenoefeningen door te draaien.
 
Je bent goed bezig hoor maareh.......hoe kan ik je dit het best vertellen........zo ripped als Stah wordt je natuurlijk nooit!

Je hebt het wel over het meest ripped monster van DBB....hoe kun je jezelf daar nu mee vergelijken. We moeten allemaal blij zijn dat we alleen al in zijn schaduw mogen staan!

zo is het ! :)
 
Nice! Je moet voor de gein eens die rest/pauze op de compounds gooien voor een keer. Je weet niet wat je meemaakt :D
 
Gek he die spierpijn?

Ergens zit er wel een bb-ertje onder dat stoere Powerlift uiterlijk;)

Nice Pr
 
Wat is dit Locust??? Beetje gluren in andermans keuken huh?
euh... daar dienen logs voor dacht ik ? ;) Ben jij nu ook niet in mijn keuken aan het gluren trouwens ?

Is het dan toch de badiebildur die de overhand gaat nemen in je, like Dr, Jekyll and mr. Hide........;)

Er zijn volgens mij powerlifters zat die na hopen volume-sets op de big 5 kiezen voor een hit-achtige aanpak voor de assistance.
Maar heimelijk wil ik inderdaad zo ripped worden als Stahmixson, ook al is dit volgens sommigen te hoog gegrepen.
 
Maar heimelijk wil ik inderdaad zo ripped worden als Stahmixson, ook al is dit volgens sommigen te hoog gegrepen.

en jij bent mijn favo-Galliër.... zullen we ruilen :p
 
= meer eten en harder trainen ;)

ofwel is er iets fout me je methode

probleem zit hem in het eten dan denk ik, ik eet niet zoveel omdat ik eigenlijk liever wat wil afvallen ipv aankomen omdat ik van mezelf al vrij snel vet opsla.

Eet nu dit ong per dag:
bak havermout (60-80 gr) met 300 ml melk
eetlepel levertraan
250 gram kwark

6 boterhammen met vlees + stuk fruit overdag

avondeten (vaak 300 gram vlees/+- 300 gram pasta/400 gr aardap. + groente)

40 gram whey met 300 ml chocolademelk

3 gebakken eieren met 3 stuks brood met glas melk en of 250 gram kwark met bak havermout.

Af en toe een brinta shake bestaande uit 50-60 gram brinta/40 gram whey en 3-400 ml melk :P Ben sinds ik zo eet al 3-4 kg aangekomen in 2-3 maanden tijd. Als ik nóg meer eet word ik een blimp.
 
Stahripson is een fenomeen, een anomalie.
Alleen al jouw streven om zo als Hem te worden is al voldoende voor klaroengeschal en de loftrompetter !


(Zo nou ist weer mooi weest:)

Stahripson, the 8th wonder of the world!

Stahripson, the destroyer of worlds!

Stah.....laat maar, ik draaf weer door!
 
probleem zit hem in het eten dan denk ik, ik eet niet zoveel omdat ik eigenlijk liever wat wil afvallen ipv aankomen omdat ik van mezelf al vrij snel vet opsla.

Eet nu dit ong per dag:
bak havermout (60-80 gr) met 300 ml melk
eetlepel levertraan
250 gram kwark

6 boterhammen met vlees + stuk fruit overdag

avondeten (vaak 300 gram vlees/+- 300 gram pasta/400 gr aardap. + groente)

40 gram whey met 300 ml chocolademelk

3 gebakken eieren met 3 stuks brood met glas melk en of 250 gram kwark met bak havermout.

Af en toe een brinta shake bestaande uit 50-60 gram brinta/40 gram whey en 3-400 ml melk :P Ben sinds ik zo eet al 3-4 kg aangekomen in 2-3 maanden tijd. Als ik nóg meer eet word ik een blimp.

1 tip; scheid KH en vetten van elkaar. Dus neem bijv per dag 3 maaltijden met KH en Eiwit en de overige maaltijden vet en eiwit. Geloof me, je kunt veel meer eten, vet% blijft stabiel en je word stukken sterker. Ik test dit nu een week of 6 en mijn calorie inname schat ik nu rond de 3900kcal (zittend beroep!). Ik word zwaarder en blijft droog.
 
1 tip; scheid KH en vetten van elkaar. Dus neem bijv per dag 3 maaltijden met KH en Eiwit en de overige maaltijden vet en eiwit. Geloof me, je kunt veel meer eten, vet% blijft stabiel en je word stukken sterker. Ik test dit nu een week of 6 en mijn calorie inname schat ik nu rond de 3900kcal (zittend beroep!). Ik word zwaarder en blijft droog.

John Berardi-aanhanger?
 
1 tip; scheid KH en vetten van elkaar. Dus neem bijv per dag 3 maaltijden met KH en Eiwit en de overige maaltijden vet en eiwit. Geloof me, je kunt veel meer eten, vet% blijft stabiel en je word stukken sterker. Ik test dit nu een week of 6 en mijn calorie inname schat ik nu rond de 3900kcal (zittend beroep!). Ik word zwaarder en blijft droog.

Klinkt goed. Zal ik ook eens gaan proberen. Begin langzamerhand echt een dikzak te worden, dus dat willen we niet hebben.. :D
 
Woensdag 28 november

1) Push Press
bar x oneindig
5 x 50
5 x 70
5 x 85
5 x 100
5 x 115kg PR! dit was vorig jaar mijn 1RM of zo...

2) Narrow Grip Bench Press
8 x 70
5 x 90
5 x 110
5 x 130
5 x 130
5 x 130

3) Overhead Lockouts
5 x 100
5 x 120
5 x 140
5 x 160
3 x 180

4) HS Chest Press
10 x
werkset : 12x + 8x + 6x (rest-pauze)

5) HS Shoulder Press
10 x
werkset : 10x + 6x + 5x (rest-pauze)

6) HS Dips
4 x 15

7) French Press
10 x
werkset : 10x + 7x + 6x (rest-pauze) met 60kg

8) DB skullcrushers

6 sets x 12 reps

9) Plate Raises
30 reps met een plaat van 20kg
 
Hehehehe, je kan flink wat volume wegwerken zo he met die rest-pause shit..? ;)

Super PP, de 125-130 moet er nu toch echt wel inzitten voor jou!
Verder zeer nette workout.

Hoe doe je die OH lockouts eigenlijk? zittend op een bench bij het squatrack of powerrack?
 
Back
Naar boven