MuscleMeat

Mijn weg naar 800kg totaal (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik ga m'n beklag doen bij mn baas, dit is geen lazy sunday meer

Dat vonden wij al veel langer van jou Sunday's:D

En alleen maar zwaar liften op de basics gaat net zo goed vervelen op den duur. Je wordt echt niet in eens slapper van wat extra isolatie, so have fun;)
 
Maandag 3 december

1) Full Squat
8 x 60
8 x 60
3 x 100
3 x 130
3 x 150
1 x 170
1 x 190
1 x 210
1 x 230kg volledig ass to the grass PR, snel en vlot

2) T-Bar Row (Hammer Strength)
10 x
10x + 7x + 6x = 23reps rest pauze
en dit met mn 8RM gewicht, dik dik PR dus

3) Leg Extensions
3 x 15

En dat was het, kortste training ooit in mn leven (45 min of zo). De komende weken tot aan de kerst is het voor mij nogal druk op school dus de maandagtraining zal noodgedwongen wat korter moeten. Hierbij mijn excuses aan Moscow. Maar ik hoop dat de partij toch tevreden is met de PR's. Squats waren met de grassprieten tot in de bilspleet. Voorjaar 2008 heb ik weer tijd genoeg voor urenlange trainingen.
 
Kort trainen -> minder volume -> hogere intensiteit -> PR's crushen!
 
hehe idd erg kort voor jou doen, maar denk dat Moscow wel tevreden zal zijn met die squat:cool:
 
Kort trainen -> minder volume -> hogere intensiteit -> PR's crushen!

Dat kort trainen geldt trouwens enkel voor de maandag hé... ;)

Ik hoop het van die PR's, mijn doel is om op 15 december (volgende week zaterdag) 240kg raw full squat te doen.
Dan ga ik zeer tevreden het jaar eindigen, want remember een maand of zes geleden zag het er nog zo uit :

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Je moet opletten met die 230 dat je ze de volgende keer niet door het plafond ramt. Het was vandaag al op het nippertje.
 
Je moet opletten met die 230 dat je ze de volgende keer niet door het plafond ramt. Het was vandaag al op het nippertje.

Sorry, terechte opmerking inderdaad, ik zal voortaan proberen om lief te zijn voor het plafond.
 
Je moet Ironsport ook niet onnodig bang maken he, schrikt ie des te harder volgend jaar:rolleyes:
 
aha squat begint weer op iets te trekken:D
tijd om weer eens samen te trainen....
 
Je moet Ironsport ook niet onnodig bang maken he, schrikt ie des te harder volgend jaar:rolleyes:

haha, alsof iemand met een deadlift van +360kg reden zou kunnen hebben om zich over iets zorgen te maken

aha squat begint weer op iets te trekken:D
tijd om weer eens samen te trainen....

Yep, misschien eens een zondag in Izegem of anders de vrijdag in mijn garage
 
Sterke squat ! Je bent duidelijk heel goed gerecupereerd na je quadtear. Richting de 300 nu hé :D
 
Yep, misschien eens een zondag in Izegem of anders de vrijdag in mijn garage[/QUOTE]

Wanneer train je de vrijdag?
 
Wanneer ga je nou eens echt zwaar squatten..? :D

j/k! Brutal squat hoor!
 
Quadtear ziet er ****ing begaaid uit.
 
Back
Naar boven