Fitness Seller

Mijn weg naar 800kg totaal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gisteren nog eens 300 gezien, zalige film. Had massas veel zin om te vechten + trainen erna. Nuja, heb gezopen in de plaats.

Mooie bench pr. Wat is je raw max nu ongeveer?

Kweetniet, ik max nooit raw. Daarbij doe ik in mijn bench trainingen meestal variaties, het is zelfs tijden geleden dat ik nog eens voor een 3RM of een 5RM ben gegaan

Wanneer verwacht je door de 200 barriere te gaan?

Kweetniet, er is een bench wedstrijd ergens in mei.... of misschien lukt het al eerder als het de goden belieft.
Vandaag zat ik niet 100%, dus ik denk dat 190kg binnen een paar weken al kan vallen.
 
Je bench gaat de goede kant op (net als de rest trouwens).

Ik hoop dat je snel die 200-grens doorbreekt. Dan raak ik ook weer meer gemotiveerd om meer te drukken.
 
Zozo erg goed bezig Locust! 182,5kg shirted en 120 op de schuine bank, netjes hoor :thumbs:
 
Bench gaat super zo te zien :o
 
Netjes dat pr!

Had je mijn PM nog gezien betreffende die F6?
 
Maandag 15 januari

1) Full Squat
8 x 60
8 x 60
5 x 100
5 x 100
3 x 140
3 x 170
8 x 190kg

2) Yoke Race

15m x 140kg
15m x 180kg
15m x 220kg
15m x 260kg
easing into this...

3) Tire Flip (bandje van een kilo of 300)

Deze band is echt heel moeilijk, totaal geen grip aan, voelt veel zwaarder dan bij Jimmy's.
Komt daarbij dat het zowat een jaar geleden was, en de eerste 10 pogingen of zo kreeg ik er geen beweging in. Daarna had ik de techniek beet en ging het vrij makkelijk, in totaal een flip of 8 gedaan denk ik. Techniek maakt hier echt veel uit heb ik de indruk.

4) Floor wipers
30 reps verschillende variaties
 
Wow zalige full squat locust! Laag volume wel, zeker voor jouw doen.
 
Idd laag volume voor jou maar machtige full sq. Op de tire is idd wel een stuk techniek, deadlift is meer een sumo sT en dan is zaak er snelheid in te houden.
 
Super training hoor! Nice fullsquats en de rest ook prima!

Een band van 200 kg met zero grip kan idd moeilijker en zwaarder aanvoelen dan een band van 300 kg met voldoende profiel (grip) en een fijne dikte.
 
Broer al weer bijgehaald op bench?
 
Laag volume wel, zeker voor jouw doen.

Tja door events in te voeren gaat de intensiteit onvermijdelijk een stuk omhoog, dus is het normaal dat ik een iets kleiner volume draai. Normaal doe ik op maandag ook een deel assistance, maar na tire & yoke had ik daar geen zin meer in. Die dingen vreten een stuk van je energie weg, ook al is de inspanning nog niet maximaal en moet ik er nog inkomen. Wellicht ga ik trainingen beginnen opsplitsen en mijn assistance werk bv 's morgens thuis of op een aparte dag doen.

Verder hakken die reps bij squat er ook wel serieus in... De laatste maanden deed ik alleen maar dubbels en singles, dus nu is het even hijgen alhoewel ik nog wel wat kilo's over heb. Volgende week 8x200 en normaal redelijk binnenkort 8x210 zou geen probleem mogen zijn. Het helpt natuurlijk met een trainingspartner als Joe die vlak na mij 10 x 230kg squatte, dan besef je natuurlijk dat 190kg niet meer dan een opwarmgewicht is.
 
Broer al weer bijgehaald op bench?

Dat is een vreemd verhaal,
Ik kan meer dan hem bij shirted bench, incline bench, board press
Maar hij kan meer dan mij bij gewone raw bench press, en ook als we met banden en kettingen trainen kan hij meer.
 
Tja door events in te voeren gaat de intensiteit onvermijdelijk een stuk omhoog, dus is het normaal dat ik een iets kleiner volume draai. Normaal doe ik op maandag ook een deel assistance, maar na tire & yoke had ik daar geen zin meer in. Die dingen vreten een stuk van je energie weg, ook al is de inspanning nog niet maximaal en moet ik er nog inkomen. Wellicht ga ik trainingen beginnen opsplitsen en mijn assistance werk bv 's morgens thuis of op een aparte dag doen.

Verder hakken die reps bij squat er ook wel serieus in... De laatste maanden deed ik alleen maar dubbels en singles, dus nu is het even hijgen alhoewel ik nog wel wat kilo's over heb. Volgende week 8x200 en normaal redelijk binnenkort 8x210 zou geen probleem mogen zijn. Het helpt natuurlijk met een trainingspartner als Joe die vlak na mij 10 x 230kg squatte, dan besef je natuurlijk dat 190kg niet meer dan een opwarmgewicht is.




LOL!

.........mijn 1 RM als opwarm gewicht..............
:o


nu besef ik ook even dat ik nog een lange weg heb te gaan!


( ik sta nu weer met beide voetjes op de vloer)
:eek::o;)


suc6 verder, mooi log, mooie trainingen, leerzaam!
 
Dinsdag 15 januari assistance dingskes

1)T-bar Rowzz
6 sets x 10 reps

2) Lat Pulldowns
6 sets x 10 reps

3) Bicep-Grip Pulldowns (+ 2 mini-bands )
4 sets x 12 reps

4) Face Pulls
3 x 20

5) EZ-bar Curlzzz
5 x 8 reps

6) Kettlebell Swings
timed, 2 x 1 minuut hand to hand

7) Fat Bar holds
100kg tot ze uit mn handen viel

8) ABS
allerlei, 100 totaal
 
Dat is een vreemd verhaal,
Ik kan meer dan hem bij shirted bench, incline bench, board press
Maar hij kan meer dan mij bij gewone raw bench press, en ook als we met banden en kettingen trainen kan hij meer.
Dan heeft hij toch sterkere pecs maar jij sterkere schouders + triceps of zie ik dat fout? Aangezien een shirt vooral onderin de bankdrukbeweging helpt en daar je tieten het meest worden aangesproken.
 
Dan heeft hij toch sterkere pecs maar jij sterkere schouders + triceps of zie ik dat fout? Aangezien een shirt vooral onderin de bankdrukbeweging helpt en daar je tieten het meest worden aangesproken.

Tja... kweetniet... wij zitten nogal raar in elkaar
 
Woensdag 16 januari

1) Strict Military Press
8 x 40
8 x 40
5 x 60
5 x 60
3 x 80
3 x 95
4 x 105kg
5 x 100kg (zonder riem lol)

er zat in principe 6x105kg in maar ik heb een beetje gesukkeld met balans, waardoor er tussen alle reps een paar seconden pauze zat. En om dan weer in gang te raken...

2) One-Arm dumbbell Press
5 x 25
5 x 30
5 x 30
5 x 35
5 x 35kg
licht gehouden de eerste keer

3) Narrow grip Bench + Chains
6 x 60kg + 40kg chains
6 x 80kg + "
6 x 100kg + "
3 x 110kg + "
3 x 110kg + "
3 x 110kg + 40kg chains

4) Hammer Strength Shoulder Press
20 x
15 x
10 x

5) French Press (liggend)
rest-pauze set, slechts 50kg maar totaal 30reps

6) Dumbbell Skull Crushers superset met Rope Pushdown
3 x 12reps en 3 x 10reps
 
Mooi werk. Die one arm dumbbell press is echt een fijne oefening. Helaas heb ik hem al vrij lang niet meer gedaan. Kan ook veel helpen bij PP en MP.
 
Mooi werk. Die one arm dumbbell press is echt een fijne oefening. Helaas heb ik hem al vrij lang niet meer gedaan. Kan ook veel helpen bij PP en MP.

Ja leuk, maar niet makkelijk in het begin, ik moest toch even de juiste positie en evenwicht vinden.
Zou wel leuk zijn als dat mocht helpen bij military press.

Trouwens hoeveel deed jij ook al weer strict MP ? 130kg ?
Ik denk dat ik binnen een maand of zo de 120kg aanval.
 
Back
Naar boven