XXL Nutrition

Mijn weg naar 800kg totaal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

aha ! kga ook es beginnen met men voeding aan te passen aan de dag zelf, zware training veel eiwitten veel koolhydraten, geen training low carbs low kcal.

aanpassen aan de dag zelf... is dat niet de logica/intuitie/gezond verstand zelf ? waarom zou je je de hele dag lopen volladen tot je barst als je toch niets moet doen ?
 
aanpassen aan de dag zelf... is dat niet de logica/intuitie/gezond verstand zelf ? waarom zou je je de hele dag lopen volladen tot je barst als je toch niets moet doen ?

nja zo doe ik het nu wel, sommige trainingsdagen eet ik te weinig, andere dagen teveel, zal wel een van de oorzaken zijn van men te hoog BF% :o
 
Lekker, kan ook niet wachten tot ik thuis mijn ding kan doen.
 
Leuke weekendtrainingen! Had ik de tijd en de middelen maar...
 
Maandag 4 februari

1) Yoke
een run of vijf over 15m, opgewerkt tot 240kg

2) Apollon's Axle Clean (continental)
techniek verder inoefenen, setje of vijf tot 110kg

3) Farmer Walk
30m x 55kg per hand
15m x 105kg per hand

De gast bij wie ik normaal train op maandag is gaan skien of zo, dan maar thuis wat events.
Niets erg zwaar, buiten in het donker op gladde kiezelstenen en met lichte regen doe je beter niet te gek. Ik zat bovendien niet 100% fris na de laatste dagen.

Maar zelfs van zo'n niet al te zware event training zijn mijn quads na looponderdelen toch altijd meer trashed dan van mn normale squattraining.
Echt een diep gevoel van trashed te zijn. blijkbaar beseft mn lichaam nog niet goed dat het nu voor strongman moet trainen.

Die axle cleans begin ik lekker te vinden, ze gingen ook al heel wat vlotter dan vorige week. Kdenk dat 120kg er in één van de volgende trainingen er wel in zit.

Conditie zat merkbaar beter dan vorige keren, ik had het gevoel dat ik minder buiten adem raakte.
 
Nice training ! Ik hoop van zondag ook weer yoke te kunnen doen, is al lang geleden en kvind het een leuke oefening :D Bij die continental clean gebruik je dan een overhandse grip of een mixed grip? Ik heb het er lastig mee om overhands te cleanen en ik heb vrij grote handen :o
 
Toch nette training!

Die continental cleans, die zijn toch cleanen in zercher squat houding en dan naar boven rollen tot bovenkant borst en dan ompakken..?
 
Toch nette training!

Die continental cleans, die zijn toch cleanen in zercher squat houding en dan naar boven rollen tot bovenkant borst en dan ompakken..?

neen, continental clean is em cleanen tot onder je sternum of op je buik, dan eventueel overhands grippen en met wat legdrive naar je schouders gooien. Dat dacht ik toch
 
Nice training ! Ik hoop van zondag ook weer yoke te kunnen doen, is al lang geleden en kvind het een leuke oefening :D Bij die continental clean gebruik je dan een overhandse grip of een mixed grip? Ik heb het er lastig mee om overhands te cleanen en ik heb vrij grote handen :o

Ik hoop dat ik binnenkort eens de 300kg yoke over een behoorlijke afstand kan verplaatsen. Anders sta ik daar in Brunssum wel een beetje voor aap :o

Axle clean is overhands

Toch nette training!

Die continental cleans, die zijn toch cleanen in zercher squat houding en dan naar boven rollen tot bovenkant borst en dan ompakken..?

Je ziet ze op veel manieren doen, ik til gewoon de baar tot iets boven mn riem, in een soort van clean pull. Daarna bump ik ze tot ergens net onder mn borst. Eens ze daar ligt kan je redelijk vlot er ietsje onder springen en de baar overslaan. Zoals Snoob zegt dus. Die reverse grip manier of die zercher manier beviel me niet. Ik zal binnenkort wel eens een filmpje posten (als ik ze eens doe wanneer het niet donker is lol)
 
Dinsdag 5 februari

1) Yates Rowzzz (+ straps)
15 x 60
15 x 100
10 x 120
8 x 140
5 x 160
5 x 170kg PR
heerlijke oefening dit

2) T-Bar Rowzz
3 x 12 reps

3) Lat Pulldownzz
3 x 12 reps

4) One-Arm Rowzz met 24kg kettlebell

1 minuut links en 1 minuut rechts, reps niet geteld
 
hehe dikke yates en vet overhead filmpje man !! dat gaat erg soepeltjes :D
 
Jij traint zo goed als elke dag, zeker?
 
Jij traint zo goed als elke dag, zeker?

Het rodedraadschema is op papier vier keer per week.
In praktijk varieert dat enorm, volgens energieniveau en tijd en goesting.
Tijdens een goede week kunnen er allerlei extra workouts worden toegevoegd.
Anderzijds na een reeks PR's heb ik snel de neiging om eens een training over te slaan en te rusten.

Als ik me eens niet optimaal voel of te veel werk heb kan het zijn dat ik drie dagen aan een stuk niet train... anderzijds gebeurt het ook dat ik 2 keer op een dag train

bv afgelopen weekend had ik vier trainingen in drie dagen, maar vanavond ga ik lekker skippen
 
Brute rows.

Op de manier dat je die continental cleans beschrijft, doe ik ze ook. Alla Savickas way dus. ;)
 
Dikke rows ! :)
En euh der is maar 1 manier om echt continental clean te doen, das op u buik de bar cleanen ( niet op riem, mag nie ! ) en dan eventueel grip veranderen en verdertrekken naar de schouders.
 
Dikke rows ! :)
En euh der is maar 1 manier om echt continental clean te doen, das op u buik de bar cleanen ( niet op riem, mag nie ! ) en dan eventueel grip veranderen en verdertrekken naar de schouders.

Ben je daar zeker van, dat ze niet eventjes op de riem mag rusten ?
Ik bedoel, mag dat niet op SM van Vlaanderen / België, of bedoel je gewoon dat het dan geen continental clean meer is ?
 
Ben je daar zeker van, dat ze niet eventjes op de riem mag rusten ?
Ik bedoel, mag dat niet op SM van Vlaanderen / België, of bedoel je gewoon dat het dan geen continental clean meer is ?

Euh dat zal wel mogen i guess op belgië & vlaanderen, ik zei het aan jimmy dat het normaal niet toegelaten is bij continental cleans. Zen reactie was "Wa zen continental cleans?" dusjah zal wel geen probleem zijn. Ma op arnold classic etc mag da nie op uw riem rusten.
 
potige yanuz rows :D
 
Back
Naar boven