MuscleMeat

Mijn weg naar 800kg totaal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Euh dat zal wel mogen i guess op belgië & vlaanderen, ik zei het aan jimmy dat het normaal niet toegelaten is bij continental cleans. Zen reactie was "Wa zen continental cleans?" dusjah zal wel geen probleem zijn. Ma op arnold classic etc mag da nie op uw riem rusten.

Nou zie ik ook niemand van hier snel op de Arnold staan dus dan hoeft het geen probleem te zijn. :D
 
sm van vlaanderen en belgie is trouwens in mijn stad, ik kom garantie kijken als er hier een paar van dit board meedoen en ik niet moet werken :D
 
Waar wordt die dan gehouden?

Vlaanderen : Kruibeke / Bazel
Belgie : Sint Niklaas

Donderdag 7 februari

lange all-in training @ Izogym, morgen ga ik voor een weekendje naar de ardennen ;)

1) Power Clean
8 x 40
5 x 70
3 x 90
2 x 100
2 x 110
2 x 120kg
2 x 110

2) Deadlift baar op blokken (baar tegen de knie)
5 x 70
3 x 120
3 x 170
3 x 220
3 x 260
3 x 300kg PR!!! :D
0 x 320kg :(
1 x 300kg

3) Bench Press
8 x 40
8 x 80
8 x 100
8 x 120
7 x 140kg PR!!! :D

4) Straight Leg Deadlift
8 x 70
8 x 110
8 x 140
8 x 160
12 x 180kg PR!!! :D

5) Incline Bench Press
8 x 60
3 x 100
1 x 110
1 x 120
1 x 130
1 x 140
1 x 150kg
8 x 120kg

6) Barbell Curl

8 x 40
8 x 60
8 x 80kg

7) Tricep Pushdown
4 x 10 reps als één non-stop dropset

Got my mojo workin' today...

Zoals gewoonlijk regent het weer PR's na een extra rustdag en veel slaap (12 uur vanacht lol)
 
Laatst bewerkt:
De tering, goede workout. Well done.
 
Damn, lekkere block deadlift. Ff snel vraagje tussendoor, weet jij toevallig of je broertje mee gaat doen aan NK Highland Games in de junioren?:D
 
Ik ga ook goe maffen voor zondag :p
 
Damn, lekkere block deadlift. Ff snel vraagje tussendoor, weet jij toevallig of je broertje mee gaat doen aan NK Highland Games in de junioren?:D

Kzalt eens vragen, ik weet dat hij mee doet aan het BK in Destelbergen. Ik dacht dat het een bevlieging van hem was naast strongman, maar hij traint ondertussen met Tommy Debruyn en heeft ook al een Schotse kilt dus het lijkt vrij serieus...
 
Kzalt eens vragen, ik weet dat hij mee doet aan het BK in Destelbergen. Ik dacht dat het een bevlieging van hem was naast strongman, maar hij traint ondertussen met Tommy Debruyn en heeft ook al een Schotse kilt dus het lijkt vrij serieus...
Nice, weet ik in ieder geval dat de competitie zwaar wordt..
 
:angstig: Damn dat wordt nog wat in Amsterdam.

Morgen benen en deads dit zal me wel motiveren.
 
Haha deadlift van de blokken 3x300! :bow2:
Zeer motiverend altijd je log!
 
zeer sterke training! brute pulls en bench!
 
Indrukwekkende training!

Kzalt eens vragen, ik weet dat hij mee doet aan het BK in Destelbergen. Ik dacht dat het een bevlieging van hem was naast strongman, maar hij traint ondertussen met Tommy Debruyn en heeft ook al een Schotse kilt dus het lijkt vrij serieus...

Het lijkt er op dat we je zus met het HG-virus besmet hebben.....:devil:
 
En dat alles in 1 training :eek:

Zeer, zeer bruut!1! :thumbup:
 
Maandag 11 februari

1) Squat
8 x 60
8 x 60
5 x 100
5 x 140
10 x 170

2) Yoke
een paar runs, tot 260kg

Pfffff totaal geen fut vandaag, nul komma nul
Half uurtje licht getraind en er dan de brui aan gegeven
 
Er zijn zo van die dagen hé
 
Back
Naar boven