AndroidHealthClinic

Mijn weg naar 800kg totaal (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Je zei gisteren idd dat je vandaag weer vol gas zou gaan.
 
Super Locust, ben is benieuwd naar de wedstrijden bij VGPF!
 
Je zus weer ingehaald of?
 
Pff sick ****. 4x110 MP.
 
Een PR halen op BP na zoveel setjes te MP en PP is ****ing nice!
 
thanx

Kleine correctie : 1 x 125kg push press is dus geen PR, want ik had datzelfde gewicht twee weken geleden al eens gedubbeld... geen idee vanwaar de verwarring kwam gisteren, wellicht zat ik met mn fail op 130 in mn hoofd... Maar soit, dan hou ik aan gisteren nog altijd 2 PR's over... ;)
 
Na push press heb ik wel een minuut of tien kletspauze gehouden vooraleer verder te gaan... Maar normaal gezien kan ik inderdaad wel een stevig press volume aan zolang ik mn reps laag houd. Ik heb al trainingen gehad waarbij ik 2 uur aan een stuk alleen maar bench variaties deed, maar dan wel alleen maar dubbels en triples. Het is maar na een zware 8-repper of zo dat de pijp snel uit is.

4x110 strict :bow:

Ja idd, dat heb ik ook wel als ik laag in hh blijf dat je dan veel langer kan blijven doorgaan.
 
Woensdag 13 februari

1) Strict Military Press
8 x 40
8 x 40
5 x 60
5 x 60
3 x 80
3 x 90
3 x 100
4 x 110kg PR!!!

2) Push Press
3 x 60
3 x 80
3 x 100
1 x 120
1 x 125kg PR!!!

3) Bench Press
8 x 60
5 x 100
5 x 120
1 x 140
shirt aan
1 x 160
1 x 180 easy
1 x 190kg PR!!! laatste centimeters zat mn spotter er wel even aan, zou niet geldig zijn in wedstrijd
shirt af
18 x 100kg

4) Dumbbell Skull Crushers
10 sets x 10 reps, 10 sec rust tussen sets

5) Hammer Curl
8 sets x 10 reps, 10 sec rust tussen sets

Het was alweer aangenaam vertoeven onder het ijzer vandaag...
Een repje bij hier, een kilootje bij daar...

Ook niet onbelangrijk is dat hammer curls pijnloos gingen.
Dat was namelijk lang de enige oefening die nog verhinderd werd door mn elleboogprobleempje van enkele maanden geleden, dat lijkt dus bij deze wel voorbij nu
erg netjes locust , sterke presses
 
Nette training alweer, mooie PR's ook!
 
Is het conditioning handbook toevallig ook als E-book in omloop?

Had je een survivalweekend, of gewoon flink gefeest?

Gast goede boeken koop je gewoon, dan heeft de schrijver er ook wat aan! :mad:
 
Goeie genade wat een trainingen weer. Ik blijf dit een van de mooiste logs vinden:)
 
530 kg schijven thuis hahha...netjes....er zijn healthclubs die dat niet eens hebben haha
 
530 kg schijven thuis hahha...netjes....er zijn healthclubs die dat niet eens hebben haha

Sinds wanneer hebben health clubs schijven dan ? En zo ze die al hebben, wat zouden ze er dan mee doen ?
Stapelen zodat mensen er hun komkommerdrankje kunnen opzetten wanneer ze op de vetvibreermachine staan ? ;)
 
hehehe ..ja dan is weer de vraag wie die 20kg schijven stapelt want dat zie ik ze nog niet doen. de gym waar ik train is vrij "hardcore" maar daar hebben ze de 50kg schijven mar opgeruimd omdat er genoeg mensen komen die ze zwaar vinden om steeds van de legpress te moeten halen.

ik ga zometeen aan de slag met je training van eergister :)
 
Back
Naar boven