MuscleMeat

mijn weg naar flexcup 2015

Bezoekers in dit topic

net toch maar meteen even ingeschreven voor de 80- dan is het definitief en weet ik zeker dat ik mee kan en ga doen ---------- Toegevoegd om 12:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:06 ---------- pff zwaar gewicht zal ik toch weinig concurrentie zijn qua lengte en gewicht verhouding

Ik moet nog gaan cutten he, dus er gaat genoeg vanaf. Ik denk wel dat ik heel dicht tegen de 80 aan zal staan op het weegmoment. Als alles goed gaat zal het zeker geen kg schelen.
 
Ik moet nog gaan cutten he, dus er gaat genoeg vanaf. Ik denk wel dat ik heel dicht tegen de 80 aan zal staan op het weegmoment. Als alles goed gaat zal het zeker geen kg schelen.

als we alle bij zeg 79,9 wegen ik ben wel 181 lang he dus dat scheelt qua massa/harde kilo's niks maar dan toch wel erg veel voor het uiterlijk haha
 
als we alle bij zeg 79,9 wegen ik ben wel 181 lang he dus dat scheelt qua massa/harde kilo's niks maar dan toch wel erg veel voor het uiterlijk haha

Klopt, maar massa is ook niet alles. Presentatie en verhoudingen zijn ook belangrijk. Maar ik snap wat je bedoelt, die klote midgets ook altijd :)
 
Klopt, maar massa is ook niet alles. Presentatie en verhoudingen zijn ook belangrijk. Maar ik snap wat je bedoelt, die klote midgets ook altijd :)

haha precies ach doe ook mee voor de ervaring en gewichtsklasse is altijd kut als je wat langer bent daarom wil ik ook naar de classic toe speelt lengte meer een rol, maar we zullen het zien he komt goed ;)
 
Begrijp ik, classic is een mooie klasse voor jou.
 
Begrijp ik, classic is een mooie klasse voor jou.

ja wil zelf ook geen mega massa monster worden, wat ook niet zal lukken aangezien ik natty blijf.
dus dan is classic een prima klasse kan je nog tussen staan zonder dat je echt tegenvalt in vergelijking met de rest, naast gasten van 170 bijvoorbeeld ;)
 
ja wil zelf ook geen mega massa monster worden, wat ook niet zal lukken aangezien ik natty blijf. dus dan is classic een prima klasse kan je nog tussen staan zonder dat je echt tegenvalt in vergelijking met de rest, naast gasten van 170 bijvoorbeeld ;)

Daar staan ook genoeg juicer tussen hoor. Maar ik snap wat je bedoelt. Lengte maakt zeker verschil.
 
Daar staan ook genoeg juicer tussen hoor. Maar ik snap wat je bedoelt. Lengte maakt zeker verschil.


ja klopt maar bb is voor 90 % juicer op wedstrijden anders heb je er eigenlijk ook weinig te zoeken als je wilt winnen helaas:mad:
 
ik sluit deze log even en maak een nieuw omdat ik aan de enercup mee ga doen en niet aan de flex
 
ik sluit deze log even en maak een nieuw omdat ik aan de enercup mee ga doen en niet aan de flex

Je kan topic titel aanpassen, heb ik ook gedaan :P
 
agja nu al andere gemaakt maar was inderdaad wel handig geweeset hahah
 
Back
Naar boven