XXL Nutrition

mijn weg naar flexcup 2015 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

vandaag lekkere been/schouder dag gehad

squat
60 x 12
80 x 10
100 x 6
80 x 8

100 kg net wat te zwaar,

smit machine kuiten
12 x 100
10 x 130
8 x 160
180 x 6
180 x 6 ff extra setje lekker branden

legge extension
50 x 12
64 x 10
77 x 8
91 x 6
volgende keer iets zwaarder beginnen

hip ad/abductie
50 x 20 3 setjes

legg curl
50 x 12
57 x 10
64 x 8
70 x 6 net iets te zwaar kon niet helemaal netjes meer uitvoeren

schouderpress machine plate loaded
40 x 12
60 x 10
70 x 8
75 x 6
volgende keer wat zwaarder beginnen

side raise
12 x 10
10 x 12
8 x 12
6 x 12
zwaar branden :fire:

front raise
12 x 8
10 x 10
8 x 12
4 x 14 schouders helemaal stuk:fire:

facepulls
12 x 30
10 x 43
8 x 50
6 x 57

erna nog ff leggpress 150 max van machine paar setjes maximaal gedrukt :fire::fire::fire::fire:
 
Ziet er goed uit allemaal man.

ik zou wel een begeleider nemen laatste periode voor je wedstrijd. Droog worden tot 6/7% is goed te doen, maar die laatste procenten en stukje onderhoud tijdens/net voor de wedstrijd is fijn om met een begeleider te doen. Heb zelf afgelopen jaar zonder gedaan en dan is het toch beetje afkijken en stukje stress rond je wedstrijd nog. Begeleider maakt je wedstrijd iets makkelijker qua verloop en je kan nog veel leren dan qua poseren.
Succes verder :D:D en wie weet zien we elkaar op classic stage :D
 
Ziet er goed uit allemaal man.

ik zou wel een begeleider nemen laatste periode voor je wedstrijd. Droog worden tot 6/7% is goed te doen, maar die laatste procenten en stukje onderhoud tijdens/net voor de wedstrijd is fijn om met een begeleider te doen. Heb zelf afgelopen jaar zonder gedaan en dan is het toch beetje afkijken en stukje stress rond je wedstrijd nog. Begeleider maakt je wedstrijd iets makkelijker qua verloop en je kan nog veel leren dan qua poseren.
Succes verder :D:D en wie weet zien we elkaar op classic stage :D

dank je wel,
ja zit er wel aan te denken om misschien toch iets van begeleiding te zoeken voor laatste weken, wil voor poseren iemand vragen want dat moet ik echt nog flink oefenen.
en zou leuk zijn om naast elkaar te staan haha, gewicht gaat goede kant op nu rond 85/86 rond 8 % weer
dus misschien dat ik toch nog zwaar genoeg blijf voor classic klasse. mocht ik tijdens me cut toch echt veel massa verliezen meer dan 10kg dan ga ik denk ik toch voor de d klasse
 
dank je wel, ja zit er wel aan te denken om misschien toch iets van begeleiding te zoeken voor laatste weken, wil voor poseren iemand vragen want dat moet ik echt nog flink oefenen. en zou leuk zijn om naast elkaar te staan haha, gewicht gaat goede kant op nu rond 85/86 rond 8 % weer dus misschien dat ik toch nog zwaar genoeg blijf voor classic klasse. mocht ik tijdens me cut toch echt veel massa verliezen meer dan 10kg dan ga ik denk ik toch voor de d klasse

Nice nice. Qua poseren probeer zoveel mogelijk youtube instructie filmpjes te kijken nu om al wat poses te leren.
 
Nice nice. Qua poseren probeer zoveel mogelijk youtube instructie filmpjes te kijken nu om al wat poses te leren.
Ja dat doe ik al de front poses kan ik makelijker oefenen en gaan wel redelijk ma achterkant kan ik zelf niet zien dus is lastig
 
Na een lange tijd weer een keer een update,

Zit nu aan einde van mijn bulk weeg nu 88,5 kilo +-10/11 % vet
Nu weer minimaal cutten 200 kcal mindering in voeding en verhoging van reps en cardio tijdens de training.
een aantal vooruitgang foto's.

20150517_162409.jpg


20150517_162538.jpg
 
netjes man, hoe zijn je benen en rug?
 
netjes man, hoe zijn je benen en rug?


ja de rug is stuk breder en dikker geworden.
de benen vallen nog steeds tegen beginnen wel te groeien en zijn ook wel wat dikker geworden maar nog lang niet groot genoeg in verhouding met de rest. ff kijken hoe ze vorderen rest van de jaar maar zo als nu bij staat word het een d klasse puur op de benen
 
ja de rug is stuk breder en dikker geworden.
de benen vallen nog steeds tegen beginnen wel te groeien en zijn ook wel wat dikker geworden maar nog lang niet groot genoeg in verhouding met de rest. ff kijken hoe ze vorderen rest van de jaar maar zo als nu bij staat word het een d klasse puur op de benen

mwa je hebt nog 6 maanden he :P miss wat meer volume in je benen training erin gooien bij mij heeft dat ook geholpen. zijn nog niet gigantisch haha maar wel een stuk groter dan 6 maanden terug
 
mwa je hebt nog 6 maanden he :P miss wat meer volume in je benen training erin gooien bij mij heeft dat ook geholpen. zijn nog niet gigantisch haha maar wel een stuk groter dan 6 maanden terug

ja kan ze nu ook weer wat meer gaan trainen voetballen zit erop dus nu weer 2 keer in de week benen zal een hoop schelen maar echt mega zullen ze niet gaan worden in half jaartje tijd he
 
Even een update,

heb er voor gekozen om toch voor de enercup te gaan inplaats van de flex,
omdat enercup maar 1 dag is en dat is voor mijn gevoel verstandiger voor mijn eerste wedstrijd.
verder nog steeds rustig aan cutten nu rond de 9 % op 87 kg
 
Even een update,

heb er voor gekozen om toch voor de enercup te gaan inplaats van de flex,
omdat enercup maar 1 dag is en dat is voor mijn gevoel verstandiger voor mijn eerste wedstrijd.
verder nog steeds rustig aan cutten nu rond de 9 % op 87 kg

netjes 87 kg op 9% zo heel diep hoef je dus niet te gaan, had ik vorig jaar ook begon toen op 8,5 met me prep.

maar heb je je al ingeschreven? want enercup is bijna vol he.
 
netjes 87 kg op 9% zo heel diep hoef je dus niet te gaan, had ik vorig jaar ook begon toen op 8,5 met me prep.

maar heb je je al ingeschreven? want enercup is bijna vol he.


ja zag ik vandaar dat ik de keus heb gemaakt heb al gemaild weet niet of ik de tot 80 kg klasse of de classic wil doen afhankelijk van gewicht. denk dat het -80 wordt omdat ik toch nog wel aardig wat gewicht ga verliezen
 
ja zag ik vandaar dat ik de keus heb gemaakt heb al gemaild weet niet of ik de tot 80 kg klasse of de classic wil doen afhankelijk van gewicht. denk dat het -80 wordt omdat ik toch nog wel aardig wat gewicht ga verliezen

ja je komt zeker onder de 80 uit denk dat je rond de 77 gaat wegen.

maar succes met je prep man. ik blijf je volgen
 
Even de concurrent volgen :)

Word sowieso onder de 80, vocht gaat ook een hoop gewicht kosten.

Succes kerel!
 
Even de concurrent volgen :)

Word sowieso onder de 80, vocht gaat ook een hoop gewicht kosten.

Succes kerel!

ja waarschijnlijk wel, maar zullen zien he.
wat zijn jou stats nu dan haha als we toch concurrenten worden ? :D
 
ja waarschijnlijk wel, maar zullen zien he. wat zijn jou stats nu dan haha als we toch concurrenten worden ? :D

Vrijdag weer even meten, maar ik denk zo'n 94/95 kg op 14% (op 1.70m) Wss beginnen we ook snel met de prep.
 
net toch maar meteen even ingeschreven voor de 80- dan is het definitief en weet ik zeker dat ik mee kan en ga doen

---------- Toegevoegd om 12:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:06 ----------

Vrijdag weer even meten, maar ik denk zo'n 94/95 kg op 14% (op 1.70m) Wss beginnen we ook snel met de prep.

pff zwaar gewicht zal ik toch weinig concurrentie zijn qua lengte en gewicht verhouding
 
Kan je geen junioren meer doen?
 
Vrijdag weer even meten, maar ik denk zo'n 94/95 kg op 14% (op 1.70m) Wss beginnen we ook snel met de prep.

dan moet er ook nog aardig wat gewicht af trouwens,

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:08 ----------

word in Augustes 24 dus junioren kan helaas niet meer
 
Back
Naar boven