AndroidHealthClinic

Mijn winter bulkschema ... 4000kcal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ziet er goed uit man, maar heb je alle informatie van de producten afgelezen of heb je een calorieenteller gebruikt?
 
Eet je dit dan de komende 4-5 maanden elke dag? Wissel je niet af ofzo? Ik zou wat meer vetten eten als ik jou was. Gewoon wat pindakaas oid er bij doen voor vetten, is lekker makkelijk etc.

Dit eet ik tot begin Maart. Dus dat is 6-7 maand elke dag ongeveer hetzelfde :D. 93,35 gr x 9kcal/gr = 840kcal. 840 kcal uit vet per dag vind ik zeker voldoende. Ooit wil ik in de cut het dave palumbo dieet eens volgen. High Protien, High fat, No carbs.

Ziet er goed uit man, maar heb je alle informatie van de producten afgelezen of heb je een calorieenteller gebruikt?

Ik lees alles af van de product verpakking. Enkel voor dingen waar geen voedingswaardes opstaan gebruik ik kcal tabellen.
 
handig, ik was al van plan om met 4000 kcal te beginnen :D en die dingen die jij erin hebt gezet lust ik ook wel.
 
goed bezig man... (H)
 
Vraagje over je maaltijd om 14u30.

Die whey, is dat met water?
Pindakaas, eet je dat gewoon zo op? Normaal doe je dat toch op brood?
 
maaltijd 2 is ruk veel te weinig proteine..voor de rest prima
 
maaltijd 2 is ruk veel te weinig proteine..voor de rest prima
maakt uit een maatlijd met wat minder eiwit. Mooi voeding schema zo kwa eiwit vet en kh. ik zou wel meer groenten en vruit eten
 
davy, echt een perfecte schema.. deze ga ik zeker gebruiken :)
 
Vraagje over je maaltijd om 14u30.

Die whey, is dat met water?
Pindakaas, eet je dat gewoon zo op? Normaal doe je dat toch op brood?

Pindakaas gaat mee in de blender met de whey.
Morgens is de whey met melk. 's Namiddags en rond het trainen is de whey met water.
 
Back
Naar boven