AndroidHealthClinic

Mijn winter bulkschema ... 4000kcal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Driven1010

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2004
Berichten
1.750
Waardering
18
Mijn winter bulkschema ... 4000kcal:

Zie verbeterde versie schema +- 10 posts lager.
 
Laatst bewerkt:
nice maar waarom dextrose voor training?
 
nice maar waarom dextrose voor training?

Ik wil dat mijn pre-workout shake binnen het halfuur word opgenomen daarom whey en dextrose.

Koolhydraten met een hoge glycemische index geven dezelfde prestatie als laag glycemische koolhydraten of een placebo.</u>
-Bij inname 2 g/kg koolhydraten 3 uur voor de training geven hoog glycemische index koolhydraten een gelijke prestatie als laag glycemisch (K114).
-Inname van 2 g/kg hoog- of laag glycemische index koolhydraten 2 uur voor de training heeft geen significante invloed op de training vergeleken met de controle groep (K122).
-Inname hoog glycemische index koolhydraten 30 min. voor de training geeft een gelijke prestatie als laag glycemische index koolhydraten of water (K135).
-Inname hoog glycemische index koolhydraten 45 min. voor training geeft dezelfde prestatie als laag glycemische index koolhydraten of placebo (K138).
-Een hoog glycemische index maaltijd 45 min. voor 2,25 uur fietsen geeft dezelfde prestatie als een laag glycemische maaltijd of placebo (K141).

BRON: http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/perfecte-voeding-voor-na-training-35652/
 
ga je ongeveer om de drie dagen rivierkreeftjes eten :roflol: rijke stinkerd :roflol:
 
ga je ongeveer om de drie dagen rivierkreeftjes eten :roflol: rijke stinkerd :roflol:

dat viel me ook al op :D

hij zal ze af en toe wel vervangen door tonijn ofzo, of hou je je strict aan dit schema?!
 
Rivierkreeftjes zijn 2 euro bij de aldi is toch niet zo duur. Trouwens ik woon nog bij mijn ouders en betaal kostgeld. Ik moet er toch voor zorgen dat ik daar winst op maak. :D

Ik hou me strikt aan dat schema.
 
Rivierkreeftjes zijn 2 euro bij de aldi is toch niet zo duur. Trouwens ik woon nog bij mijn ouders en betaal kostgeld. Ik moet er toch voor zorgen dat ik daar winst op maak. :D

Ik hou me strikt aan dat schema.
hahahah slimmerd!;)

zou ik eigenlijk ook moeten doen!
kan nu bijna alles eten wat ik wil, alleen geen biefstuk als postworkout
dat werdt te duur! miss ook kostgeld gaan betalen!
vet goed idee!:D
 
Voor mij mag je iets meer vaste maaltijden eten en iets minder shakes. Voor de rest is het goed, denk ik.
 
biefstukken hoeven ook niet persé duur te zijn, kijk maar eens bij Renmans (slagerij aan Aldi), paardebiefstuk aan 9,90 euro/kg, gewoon biefstuk (2de keus- ideaal om mee te wokken) 9 euro/kg
 
Ziet er netjes uit, maar waarom neem je 18.30 en 19uur whey en dextrose? Foutje, of heb je er een reden voor?

Trouwens bij de 60gr whey van 14.30 staat 20gr eiwit, terwijl je smorgens 30gr whey neemt, waarin 24gr eiwit zit, klopt niet helemaal.
 
Krijg spontaan honger als ik dit zo zie...:D
 
Voor mij mag je iets meer vaste maaltijden eten en iets minder shakes. Voor de rest is het goed, denk ik.

Terechte kritiek, op het werk is het voor mij moeilijk om iets vasts te eten want ik heb eigenlijk geen pauze voor en namiddag. Eigenlijk wil ik er smorgens om 10u een biefstuk tussen gooien maar dat is duur en moeilijk met werk.

Ziet er netjes uit, maar waarom neem je 18.30 en 19uur whey en dextrose? Foutje, of heb je er een reden voor?

Trouwens bij de 60gr whey van 14.30 staat 20gr eiwit, terwijl je smorgens 30gr whey neemt, waarin 24gr eiwit zit, klopt niet helemaal.

Heel juist die namiddag whey is eigenlijk nog de weight gainer van vorige winter (schema dit jaar is gebaseerd op dat van vorig jaar). Foutje heb ik zelf al een tijdje geleden verbetert zal mijn verbeterde schema direct eens posten.
 
Bij deze de verbeterde versie:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
wat voor programma gebruik je daar? :)


ontopic: zoveel kcal en koolhydraten lijkt me niet verstandig voor het slapen gaan.
 
wat voor programma gebruik je daar? :)


ontopic: zoveel kcal en koolhydraten lijkt me niet verstandig voor het slapen gaan.

Ik gebruik excel. Daar ben ik nogal handig mee, als je wil dan upload ik het bestand wel kan je het aanpassen en gebruiken.

Over die kcal voor het slapen gaan maak ik me niet veel zorgen, vetpercentage is geen probleem en ook al geen prioriteit op het moment. Als ik ga cutten van de zomer dan word dat kwark en magere natuur yoghurt en voor de rest niks.
 
Ik gebruik excel. Daar ben ik nogal handig mee, als je wil dan upload ik het bestand wel kan je het aanpassen en gebruiken.

Over die kcal voor het slapen gaan maak ik me niet veel zorgen, vetpercentage is geen probleem en ook al geen prioriteit op het moment. Als ik ga cutten van de zomer dan word dat kwark en magere natuur yoghurt en voor de rest niks.

graag :)
 
Eet je dit dan de komende 4-5 maanden elke dag? Wissel je niet af ofzo? Ik zou wat meer vetten eten als ik jou was. Gewoon wat pindakaas oid er bij doen voor vetten, is lekker makkelijk etc.
 
Back
Naar boven