XXL Nutrition

Mijn Zomer foto's

Bezoekers in dit topic

Zonder meer een mooi lichaam, congratz.
Echte tips kan ik helaas niet geven ben nog maar een n00b.

ps: foto 6 is grappig btw :)

Laatst bewerkt:
Juriaan zei:
Nou dan toch maar even wat foto's gemaakt. Ben nu 1,5 jaar aan het trainen en van zo'n 65 naar 77 kg gegaan met een bf van 7-8% schat ik zo. Ik ben 1.87 m lang.

Armen: 35 koud
Borst: 101 koud
bovenbeen: 55 cm
Kuit: 35 cm

http://www.picturetrail.com/gallery/view?p=999&gid=2604253&uid=1368344

Alle tips zijn welkom!

LOL :D Het lijkt wel alsof je op foto 6 een onzichtbare barbell bicep curl aan het doen bent...

Je borsten zien er goed uit :) , Ik zou wat meer aandacht proberen te besteden aan je schouders en je benen..De rest is top :thumbs:

Ga zo door :)

Thanx jongens. Idd benen moet ik echt hard aan werken en schouders ook. Maar still pumping en motivated for next summer :)

Juriaan zei:
Thanx jongens. Idd benen moet ik echt hard aan werken en schouders ook. Maar still pumping en motivated for next summer :)

Met de test zal het geen probleem worden :D

ziet er goed uit beachboy.... wat kan ik er van zeggen! flink groeien dan maar, maar ik geloof dat dat wel goed gaat komen.... ;)
wanneer begint je kuur?

D. zei:
ziet er goed uit beachboy.... wat kan ik er van zeggen! flink groeien dan maar, maar ik geloof dat dat wel goed gaat komen.... ;)
wanneer begint je kuur?

als ie begint is het november

ziet goed uit, heel droog
alleen je schouders zijn ietsie minder
maar denk dat ze wel vorm krijgen als je gaat bulken

1m87 77 kg > nog lang niet aan je natuurlijke limiet hoor

Hey man,
ziet dr toppie uit hoor...lekker droog. K zou die lats alleen ff flink aanpakken. Ben benieuwd hoe oud je bent, aangezien je voor november een kuurtje hebt gepland. keep up the good work

ziet er top uit, ook behoorlijk droog en de verhoudingen zitten wel goed

goede borst ook, zou wel proberen wat extra volume te kweken in je kuiten, geeft je benen direct een veel massievere look

:thumbs:

foto6 is idd wel geinig :D

en nu vreten, vreten en nog meer vreten!

Shit man, enige wat ontbreekt is de massa. Benen kunnen naar verhouding iets groter, maar je doet ook veel aan vechtsporten dacht ik, dus dat maakt het wellicht iets lastiger om ze goed te laten rusten.

Goed eten + spuit erin = volgend jaar 2e plaats achter mij. :p

:thumb:

en dan kraak je mij af???? Je bent 10cm langer, 3kg lichter. Plus mijn measurements zijn allemaal groter...

Maarja wel goed droog ben je. Moet alleen ff dikte kweken. Vooral in benen en armen

axestream zei:
Goed eten + spuit erin = volgend jaar 2e plaats achter mij. :p

:D

krijg je het bovenste knoopje van je hemd nog dicht? :P

maareuh wat hef jij momenteel axe? BP/DL/SQ

en om ontopic te blijven post jij die van jouw ook ff juriaan

:)

Ziet er goud uit, lekker droog :thumbs: En nu moet de massa komen he! En ga nou squatten!!
Keep going!

biceps_blitz zei:
en dan kraak je mij af???? Je bent 10cm langer, 3kg lichter. Plus mijn measurements zijn allemaal groter...

Maarja wel goed droog ben je. Moet alleen ff dikte kweken. Vooral in benen en armen

Ik heb jou nooit afgekraakt, en btw ik train nu 1,5 jaar en jij 4. Mijn maten op armen e.d. schelen tussen de 1 en 3 cm met jou. als ik over 4 jaar nog met armen van 38,5 loop dan ben ik niet goed bezig. Jij loopt altijd te zeuren op anderen en dat moet je eens afleren ik heb weinig respect voor jou!!!

Ow Btw Biceps_blitz, check me maatje nu al groter en massiever als jou na 1,5 jaar :roflol:

Laatst bewerkt:
@Collosus: Ben nu 20
@Axe: 2e plaats axe :roflol:, btw de laatste maanden weinig vechtsport gedaan en merkte het duidelijk aan de groei
@de rest: thanx

Laatst bewerkt:
Mooi droog, nice 6-pack! :D Benen kunnen wat groter maar dat is ook best moeilijk met je lengte.

Als ik jou was zou ik nog zeker een jaar door bulken en een paar goeie creatine's ertegenaan knallen (v12 , swole v2) en dan pas de spuit er in zetten. Je hebt de afgelopen 1,5 jaar goede gains gehad dus waarom nog niet ff doorknallen?

Johny zei:
Mooi droog, nice 6-pack! :D Benen kunnen wat groter maar dat is ook best moeilijk met je lengte.

Als ik jou was zou ik nog zeker een jaar door bulken en een paar goeie creatine's ertegenaan knallen (v12 , swole v2) en dan pas de spuit er in zetten. Je hebt de afgelopen 1,5 jaar goede gains gehad dus waarom nog niet ff doorknallen.

Ey johny, ik zit er wel aan te denken om er nog wat eiwit cyclusjes tegen ana te knallen en idd swole v2 met r-ala erbij te nemen!

Johny zei:
Als ik jou was zou ik nog zeker een jaar door bulken en een paar goeie creatine's ertegenaan knallen (v12 , swole v2) en dan pas de spuit er in zetten. Je hebt de afgelopen 1,5 jaar goede gains gehad dus waarom nog niet ff doorknallen?

mee eens, maar jij reageert niet echt veel op supps had ik begrepen toch?

wel verleidleijk om er juist ook dan de spuit erin te zetten. je hebt genoeg kennis erover opgedaan om t in de praktijk te gaan gebruiken.

maar je mag zeekr niet klagen, mooie fotos, lekker droog. nu eens goed gaan bulken en ik weet zeker dat jij, is t niet volgend jaar dan wel t jara daarop, een grotere, massievere beachboy bent:thumb:

Back
Naar boven