AndroidHealthClinic

Mijnen tikker

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Bracke
Er is ook zoiets als de wet van de chaosn waarin gezegd wordt dat mensen met n overklop langer leven.. Een gezond hart kan nooit volledig perfect ritmisch kloppen, dat is niet normaal.. Net als een perfecte rechte ***, dat is ook bijna onmogelijk.. In ieder geval, ik geloof niet in die romel, maar als ik er baat bij heb, waarom dan niet..

*** ??? verklaar je nader...;)

maar om to the topic te blijven.
er was eens (jaja begint als een sprookje behalve dat hij niet lang en gelukkig leefde) een kereltje op mn oude sportschool.Ik was erzelf die dag niet maar die kerel die is dus met de ambulance afgevoerd vanaf de sportschool omddat hij was onwel werd en wit wegtrok. het bleek dus dat hij weken achterelkaar ook last had van hartkloppingen en een onregelmatige hartslag tijdens het trainen en dit, naar later bleek, aan zijn ademhaling lag. Hij heeft er wel iets aan zijn hart aanovergehouden , maar wat dat precies was kan ik me niet herinneren.
al heb je er misschien niets aan, vond het reden van vermelden wel waard.
 
Originally posted by dandyman


*** ??? verklaar je nader...;)

maar om to the topic te blijven.
er was eens (jaja begint als een sprookje behalve dat hij niet lang en gelukkig leefde) een kereltje op mn oude sportschool.Ik was erzelf die dag niet maar die kerel die is dus met de ambulance afgevoerd vanaf de sportschool omddat hij was onwel werd en wit wegtrok. het bleek dus dat hij weken achterelkaar ook last had van hartkloppingen en een onregelmatige hartslag tijdens het trainen en dit, naar later bleek, aan zijn ademhaling lag. Hij heeft er wel iets aan zijn hart aanovergehouden , maar wat dat precies was kan ik me niet herinneren.
al heb je er misschien niets aan, vond het reden van vermelden wel waard.

Goed dat je het vermeld bodyman :) Nu weet ik dat ik moet ademen tijdens de training. Maar nu je het zegt, het is belangrijk dat je correct in en uitademt. Vooral tijdens je oefening. Heb ook al eens hartoverklopjes gehad tijdens bepaalde oefeningen. Uiteindelijk ben ik erzelf achtergekomen dat het lag aan mn verkeerde ademhalming. Heb zojuist gezocht naar artikels ivm ademhaling op internet, maar heb er geen gevonden. Heeft er soms iemand meer informatie over het belang van ademhaling tijdens de workout?
 
Back
Naar boven