AndroidHealthClinic

Mijnen tikker

Bezoekers in dit topic

Geoffke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
1.217
Waardering
0
Soms voel ik dat mijn hart onregelmatig begint te slaan...
Dit duurt zo een 2, 3 seconden, dan gaat het weg.
Mijn hart slaat dan erg hard.
Dit komt ongeveer 3x per dag voor...
Ik ben nu al een maand off steriods... maar twijfel of ik zal doorgaan met juicen.

Dit is toch niet normaal, moet ik mij ongerust maken?
 
-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by Olimantado
Niet erg, maar misschien kan je beter eens met de notaris gaan praten....

Jij ook...
 
ok excuses, dat was erover....
 
Misschien een stomme redenering maar is het niet zo dat je hart ook een spier is en dat je die logisch gezien dan ook zou moeten trainen als je een kuur doet???
 
Is dit niet in de verkeerde sectie gepost?

Sowieso een paar maanden stoppen en je even laten testen bij de dokter.

Zijn er niet veel mensen hier die zichzelf laten testen op orgaanfuncties?
Zo niet: waarom niet?
Zo wel: waar laat je je op testen en waarom?
 
Oli: het hart is een gladde spier en spieren zijn dwarsgestreept bestaande uit myosine/actine filamenten die zorgen voor de spiergroei.
Ik zou geen vergroot hart willen hebben trouwens en ik hoop jij ook niet anders kun jij even met je notaris gaan praten.

Hoe zou jij je hart willen trainen dan?
Gewichtje erop leggen?
 
Dat het hart een slag overslaat (en daarna even extra hard) is een bekende ongevaarlijke (maar wel enge) erfelijk bepaalde aandoening ...... zou dit het kunnen zijn ? Overigens .... de mensen die hier last van hebben hebben tevens een hogere levens verwachting.
 
Originally posted by bestoldschool


Hoe zou jij je hart willen trainen dan?
Gewichtje erop leggen?



??? cardio uiteraard....
 
Wel een domme vraag zeg!!! :)
 
Originally posted by Shadum
Overigens .... de mensen die hier last van hebben hebben tevens een hogere levens verwachting.




Echt waar,of lul je maar een beetje uit je nek?
 
Ik zou toch maar even een doktersbezoekje brengen, man.
Nu heb ik ook wel eens last van een overslaand hart maar dat is redelijk normaal denk ik. Maar een plotselinge versnelling heeft iets te maken met het plotselinge activeren van de orthosympatische zenuwstelsel (sneller pompen bij actie, meer adrenaline enz). Het hart heeft een aantal zenuwknopen. Wanneer daar iets is zal de ene het overnemen van de andere. Ons hart is dus redelijk goed beveiligd wat dat betreft maar ik ben ook geen dokter dus ik zou zeggen ga er ff heen, dan hoef je je geen zorgen te maken (hoop ik).
 
Originally posted by Vince
Ik zou toch maar even een doktersbezoekje brengen, man.
Nu heb ik ook wel eens last van een overslaand hart maar dat is redelijk normaal denk ik. Maar een plotselinge versnelling heeft iets te maken met het plotselinge activeren van de orthosympatische zenuwstelsel (sneller pompen bij actie, meer adrenaline enz). Het hart heeft een aantal zenuwknopen. Wanneer daar iets is zal de ene het overnemen van de andere. Ons hart is dus redelijk goed beveiligd wat dat betreft maar ik ben ook geen dokter dus ik zou zeggen ga er ff heen, dan hoef je je geen zorgen te maken (hoop ik).

Yep, dat doktersonderzoek is geen slecht idee! Ook voor diegenen die geen hartkloppingen hebben is een onderzoek een aanrader. Hoeft niet veel te zijn. Via een bloedonderzoek kunnen ze trouwens veel organen kontroleren.
Hartkloppingen? Vetverbranders (moest je deze gebruiken) kunnen er voor iets tussen zitten. Kuur je nu toevallig achter je kuur met clen?
 
Kan idd. iets erfelijks zijn, ik heb dat zelf ook, mijn moeder ook, zit bij ons in de familie..
 
Heb het al vaker gehoord van jonge jongens.

Volgens de arts was het combinatie tussen hard trainen en veel stress.

En toch...............ga ff naar de dokter. Hij heeft beroepsgeheim dus je kunt hem gewoon vertellen dat je juiced.
 
Ik denk dat je snel dood gaat.
 
Meen het niet hoor,was grappig bedoeld.
 
Originally posted by lorenzo
Ik denk dat je snel dood gaat.

ik denk het ook haha, nee maar ff serieus ik vraag me af waarom je de tijd neemt om dit hier te posten voordat je biij de doc. bent geweest
 
Back
Naar boven