AndroidHealthClinic

Mike Israetel over AAS

Bezoekers in dit topic

HUARGH

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 jul 2011
Berichten
2.075
Waardering
750
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
11%
Misschien wel interessant voor mensen hier


Moet zeggen dat ik wel veel conflicterende info hoor vergeleken met wat er meestal op dit forum gezegd wordt (bv. zeer pro anavar als eerste cycle).
 
Van alles wat er op YT staat inzake Roids is nog geen 0,1% educatief en wetenschappelijk onderbouwd.
 
Misschien wel interessant voor mensen hier


Moet zeggen dat ik wel veel conflicterende info hoor vergeleken met wat er meestal op dit forum gezegd wordt (bv. zeer pro anavar als eerste cycle).

Als ik me het goed herinner ben je zelf huisarts van beroep toch?
Wat is jouw persoonlijke mening over AAS gebruik?
 
Als ik me het goed herinner ben je zelf huisarts van beroep toch?
Wat is jouw persoonlijke mening over AAS gebruik?

Inmiddels niet meer, wel 8 jaar van beroep geweest.

Ik weet niet hoe het nu is, maar wij kregen bijzonder weinig AAS-kennis mee, ik ben alleen bekend met de interacties van bv. TRT en bepaalde medicijnen, voor TRT-klachten of TRT-verzoeken (na een bloedafname) verwijs ik meestal door (eerst was ik vrij snel met dit voor te schrijven als de patient aan de criteria voldeed, maar na voor een tweede keer commentaar te krijgen ben ik gaan doorverwijzen) en ik heb nooit aanraking gehad met AAS-gebruik voor ernstig letsel (intensive care/brandwondencentrum).

Ik ben niet tegen AAS-gebruik (of heroinegebruik, cocainegebruik, roken enz. enz.), mits de persoon realistische verwachtingen heeft, voldoende geinformeerd is over de risico's evenals het gebruik (wat in veel gevallen niet zo is).
 
Back
Naar boven