MuscleMeat

Mike Mentzer Perfecte score van 300 punten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nick V zei:
Anabolen zullen misschien wel een extra rol gespeeld hebben in hun dood maar al die andere zever geloof ik niet in dat artikel van verdacht...
Ik vind het nogal erg om zoiets te verspreiden, zeker over iemand die dood is...Arnold heeft ondertussen ook al een nieuwe nier dus ja...
Is wel waar dat Arnold terug toenadering zocht maar al de rest geloof ik niks van, gedenk eens mensen op een waardige manier in plaats van ze zwart te maken na hun dood, lees bijvoorbeeld eens hu nagedachtenissen zoals ik hiervoor al poste...

Greetz Nick

Ergogenics staat er om bekend graag een roddeltje uit te diepen.
 
Nick V zei:
Anabolen zullen misschien wel een extra rol gespeeld hebben in hun dood maar al die andere zever geloof ik niet in dat artikel van verdacht...
Ik vind het nogal erg om zoiets te verspreiden, zeker over iemand die dood is...Arnold heeft ondertussen ook al een nieuwe nier dus ja...
Is wel waar dat Arnold terug toenadering zocht maar al de rest geloof ik niks van, gedenk eens mensen op een waardige manier in plaats van ze zwart te maken na hun dood, lees bijvoorbeeld eens hu nagedachtenissen zoals ik hiervoor al poste...


Ik had ze reeds gelezen maar er is imo nix mis met speculeren naar de doodsoorzaak van mensen. Ben je daarom respectloos? Het lijkt mij van niet.
 
MightyDuck zei:
Ergogenics staat er om bekend graag een roddeltje uit te diepen.

Dacht ik ook al, best dat je het zo ziet, spijtig dat veel mensen dat nogal snel geloven...

Greetz Nick
 
The rebel zei:
Ik had ze reeds gelezen maar er is imo nix mis met speculeren naar de doodsoorzaak van mensen. Ben je daarom respectloos? Het lijkt mij van niet.

Heb het niet over de doodsoorzaak, heb het over dat arresteren en dat zogezegd verslaafd zijn...
 
Nick V zei:
Heb het niet over de doodsoorzaak, heb het over dat arresteren en dat zogezegd verslaafd zijn...

Of dat roddels zijn of feiten weet ik niet. Het lijkt mij in alle geval een triestig verhaal...
 
The rebel zei:
Of dat roddels zijn of feiten weet ik niet. Het lijkt mij in alle geval een triestig verhaal...

Feiten zijn idd dat Ray aan de nierdialyse lag, en dat er in de famillie hartproblemen waren, dus mijn mening is dat Mike stierf door erfelijke hartporblemen en Ray door niet meer naar de nierdialyse te gaan doordat hij er zo kapot van was dat zijn broer dood was, en zoals ik al zei, die nierproblemen zullen idd wel door anabolen gekomen zijn, en het zal iets extra geweest zijn ivm die hartaanval maar al de rest vind ik roddel, hoe kunnen zij nu die lichamen onderzocht hebben? Die mogen nooit vrij gegeven worden door de overheid...en zelfmoord? Komaan zeg, ze hadden een draaiende bussines, ze hadden zelfs net hun nieuwe video bëeindigt. En ja van dat verslaafd zijn en dat arresteren, ja daar geloof ik al helemaal niks van...maar conclusie: Inderdaad heel triestig verhaal, al die herringerteksten eens gelezen op hun site Rebel?

Greetz Nick
 
Nick V zei:
al die herringerteksten eens gelezen op hun site Rebel?


Ik zei het reeds jawel beste Nick. Heel mooi ;)
 
prachtige fysiek voor zijn tijd inderdaad.

maar dat snorretje trekt inderdaad op niks. zat ie bij de flikken? :p:p
 
Nou, dat snorretje maakt ze wel ongelooflijk herkenbaar...

Verder ik ook fan van de mentzers'.

Alhoewel hun trainingsvorm in hun pure vorm al niet meer de beste zijn, is sinds hun principes het bodybuilden toch algemeen een stuk intensiever geworden, en werden zaken als negatieven en static reps steeds meer gebruikt.

De uitbater van mijn fitnesscentrum heeft overigens een tiental jaar terug nog samen met Mike Mentzer getraind! (ale, een drietal weken onderricht gekregen in Amerika)

greets
 
daxie zei:
Nou, dat snorretje maakt ze wel ongelooflijk herkenbaar...

Verder ik ook fan van de mentzers'.

Alhoewel hun trainingsvorm in hun pure vorm al niet meer de beste zijn, is sinds hun principes het bodybuilden toch algemeen een stuk intensiever geworden, en werden zaken als negatieven en static reps steeds meer gebruikt.

De uitbater van mijn fitnesscentrum heeft overigens een tiental jaar terug nog samen met Mike Mentzer getraind! (ale, een drietal weken onderricht gekregen in Amerika)

greets

Super zeg, wat is zijn naam?

Mijn pa heeft Mike verschillende keren zien poseren en ontmoet, thuis hebben we ook een foto van hen samen. Khad Mike zelf graag ontmoet maar helaas...

Greetz Nick
 
Ik vind het wel netjes. Iets te droog vind ik maar ik hou niet zo van die super droge BB-look. Verder vind ik dit vergeleken met een hoop dingen die ik hier zie (cutler / ronnie) echt machtig!
 
Het waren twee prachtige bodybuilders, met hun eigen mening over de trainingsvormen en met geweldige resultaten destijds.
Heel jammer dat deze mannen zo vroeg overleden zijn.
Mike Mentzer had imo zeker een keer de Olympia moeten winnen, maar het was hem blijkbaar niet gegund destijds.
Mooie foto's en een goede post.
Groet;
Willem 2.
 
willem 2 zei:
Het waren twee prachtige bodybuilders, met hun eigen mening over de trainingsvormen en met geweldige resultaten destijds.
Heel jammer dat deze mannen zo vroeg overleden zijn.
Mike Mentzer had imo zeker een keer de Olympia moeten winnen, maar het was hem blijkbaar niet gegund destijds.
Mooie foto's en een goede post.
Groet;
Willem 2.

Zo denk ik er ook over Willem...merci voor commentaar...

Greetz Nick
 
Prachtig, absoluut !!

Jammer dat dit voor de wedstrijden van nu geen ideaal beeld meer is..
 
Ziet er erg goed uit, tragisch dat het zo is afgelopen voor beide...
 
mannnnn

wat een fysiek! en die triceps :eek2:
 
pat21 zei:
Ziet er erg goed uit, tragisch dat het zo is afgelopen voor beide...

Wat is er met ze gebeurt dan?

Oh laat maar. Ik zag de ergonetics link....


WTF ???

Mentzer was een psychiatrisch patiënt geworden, die bovendien veel dronk en drugs als speed en PCP gebruikte. De politie arresteerde hem eens toen hij naakt op een verkeersheuvel het verkeer aan het regelen was en wachtte op buitenaardsen die hem zouden meenemen naar een andere planeet.
 
Laatst bewerkt:
Ronnie Vermeulen...

Wel geen foto's van. Je moet maar eens naar Deinze komen :-)
 
daxie zei:
Ronnie Vermeulen...

Wel geen foto's van. Je moet maar eens naar Deinze komen :-)

Zal ik zeker eens doen...

Greetz Nick
 
Back
Naar boven