MuscleMeat

Mike Mentzer stijl eetschema

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dawg3 zei:
Put a gun to my head and paint the wall with my brains... Ik ga wel naar een forum waar ik met respect behandeld word.

Doei! Over respect gesproken.. jij hebt totaal geen respect tegenover je forumleden, omdat deze hun ogen samen moeten knijpen om iets uit je zinnen te kunnen halen!
 
Outty 5000 G!
 
Dawg3 zei:
Put a gun to my head and paint the wall with my brains... Ik ga wel naar een forum waar ik met respect behandeld word.

:wave:

Nu niet meer posten he na zo'n afscheid, anders neemt niemand je nog serieus (alsof dat nu wel het geval is :o ).
 
Dawg3 zei:
My boy Syn hier begrijpt t..

Ik zit hier met een dilemma of ik me kwark eindelijk kan laten vallen en een normaal leven kan gaan leiden en dan allemaal van dit bullshit replies hier hep ik toggh geen **** aan!

Propt de chode zich vol met 4 megamaaltijden en kan dat ook of wordt ik gewoon in t oortje genomen?

Nee anaalfabeet jij groeit niet omdat je doet alsof je slecht geintegreerd bent. Kijk. Er zijn een heleboel atleten die zich de klote eten, en nog de kloterer spuiten. En die komen tot een B wedstrijd.

Je hebt ook profs. Die doen datzelfde, exáct hetzelfde, maar die staan op de Olympia. Dat komt omdat zij aanleg hebben, iets dat in je DNA zit.

En je kon zelf toch zeker ook wel bedenken dat als je nu niet fatsoenlijk groeit je dat op een chocochips dieet nog minder doet niet dan? Je genen zijn waarschijnlijk van dezelfde kwaliteit als je verbale hersenfuncties.

-edit- Shit hij is weg hij zal dit dus niet meer lezen :sob:

Dawg3 zei:
Kwam laatst zon dork tegen in de gym, je weet toggh met zon grote muil egt zon nutteloze spierbundel die niks bijdraagt aan de maatschappij.

God... oh god echt er is iets met dit zinnetje dat me ontzettend blij maakt. Misschien doet het er iets toe dat het uitgerekend uit JOU klep komt :roflol: :roflol: :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Dawg3 zei:
Put a gun to my head and paint the wall with my brains... Ik ga wel naar een forum waar ik met respect behandeld word.


Beloof je dat?
 
ok, terug on topic ..... nah laat ook maar :)
 
wazzup zei:
ok, terug on topic ..... nah laat ook maar :)

Precies.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven