Fitness Seller

Mike Mentzer stijl eetschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dawg3

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 jul 2005
Berichten
278
Waardering
2
Yo peepz

Waddup!

Dawg3 hier! Holla at ya boy.

Dus ik ben jaloers op een mattie van me. Yeah I said it!

De dude is whack.. En het is gewoon niet eerlijk. Deze ragger eet slechts 4x per dag en groeit als apekool! (zo heet dat toggh in Nederlands?) Gewoon ontbijt, middageten, avondeten en voor slapen gaan. En JA voordat jullie gaan janken, hij is ook ectoplasmic net als ik.

In ieder geval, om een kort verhaal lang te maken:

Hij (beweert) drie keer per week te trainen a la Mike Mentzer. Een set per lichaamsdeel, 5 sets per keer in 15 minuten in totaal en hij is outta the gym!

Hij heeft hiervoor standaard gedaan, 3 x per week 2 spiergroepen, 6 maaltijden per dag you know it.

Nou is mijn mening dat Mike Mentzer full of shit is, maar hoe kan het dat deze boy dan toggh groeit??

Ik word egt gek!
 
Ik word whack van jou schrijfsT nigga
 
misschien spuit ie wat jij rookt ???
 
kerel stel eens een keer een vraag in normaal nederlands. echt irritant dit :thumbd:
 
Eej jeweetoggg!
 
D.D. zei:
misschien spuit ie wat jij rookt ???

hahahahahaha :D

Die jongen zit teveel aan de whacky tabacie
 
yo doggg what's ****ing your schrijfsT up man? je ken maybe leestekens en fansoenlijke words gebruiken!
 
Gewoon al 6 replies en gewoon werkelijk niet 1 zinnige he :D
Buiten het replyen "voor fun" om kan je daarna altijd nog wat zinnigs melden natuurlijk, ook al is de topicstarter een beetje vaag bezig... :o
 
zeg jij dan wat zinnigs tegen de topicstarter
 
Syn zei:
Gewoon al 6 replies en gewoon werkelijk niet 1 zinnige he :D
Buiten het replyen "voor fun" om kan je daarna altijd nog wat zinnigs melden natuurlijk, ook al is de topicstarter een beetje vaag bezig... :o

My boy Syn hier begrijpt t..

Ik zit hier met een dilemma of ik me kwark eindelijk kan laten vallen en een normaal leven kan gaan leiden en dan allemaal van dit bullshit replies hier hep ik toggh geen **** aan!

Propt de chode zich vol met 4 megamaaltijden en kan dat ook of wordt ik gewoon in t oortje genomen?
 
'Mike Mentzer style trainen' is niet eens drie keer per week als je z'n laatste boek hebt gelezen, maar om de 5 dagen ofzo (lang geleden dat ik het heb gelezen). En als je denkt dat hij full of shit is moet je maar eens wat foto's van hem bekijken. Het heeft voor hem wel geholpen in ieder geval.

Ik heb het zelf ook geprobeerd en ik kan je zeggen dat het niet zo makkelijk is als je denkt, je hebt namelijk maar één set om een lichaamsdeel te trainen en in die set moet je echt alles geven 'om de groeimechanisme is werking te stellen' om maar in zijn woorden te blijven. Ik ben er al snel mee gekapt doe nu heel hoog volume. (ik zeg alleen niet dat z'n trainingssT niet werkt).

Zoals altijd zul je het eerst moeten uitproberen om zeker te weten of het bij jou werkt.
 
Dawg3 zei:
My boy Syn hier begrijpt t..

Propt de chode zich vol met 4 megamaaltijden en kan dat ook of wordt ik gewoon in t oortje genomen?

In het oortje genomen worden?
 
Corazon zei:
'Mike Mentzer style trainen' is niet eens drie keer per week als je z'n laatste boek hebt gelezen, maar om de 5 dagen ofzo (lang geleden dat ik het heb gelezen). En als je denkt dat hij full of shit is moet je maar eens wat foto's van hem bekijken. Het heeft voor hem wel geholpen in ieder geval.

Ik heb het zelf ook geprobeerd en ik kan je zeggen dat het niet zo makkelijk is als je denkt, je hebt namelijk maar één set om een lichaamsdeel te trainen en in die set moet je echt alles geven 'om de groeimechanisme is werking te stellen' om maar in zijn woorden te blijven. Ik ben er al snel mee gekapt doe nu heel hoog volume. (ik zeg alleen niet dat z'n trainingssT niet werkt).

Wassup pimpin?

Ik heb hem gezien maar ja als je weinig naar binnen stouwt en ook nog s rookt (doe ik ook) dan neem ik aan dat die gast flink aan de spuit heeft gezeten nie normaal meer. And then he offered me a cigarette and took his cup of coffee.. Ya rite, toen meneer-de-ge-inter-view-de wegliep kwam de diabonol tevoorschijn!

Dus misschien werkt t toggh! 4 meals per dag en groeien. Dat is de hamvraag!

Kwam laatst zon dork tegen in de gym, je weet toggh met zon grote muil egt zon nutteloze spierbundel die niks bijdraagt aan de maatschappij. Ja, je moet gewoon pasta eten en in ieder geval 4 en als t kan 5 keer per week trainen anders groei je niet. Ja ik was vroeger ook zoals jouw.
Ya rite, ****ing leeghoofdige spierbundel, als je nou egt kan gainen zoals jij met 4 meals per dag vertel dan hoe BEYACH!!!

Kan je niet 4 MEGAmaaltijden nemen of maaltijden met heel veel kcals door hoge vetten en kh in te nemen?? Ik begrijp die shit gewoon nie!
 
Corazon zei:
'Mike Mentzer style trainen' is niet eens drie keer per week als je z'n laatste boek hebt gelezen, maar om de 5 dagen ofzo (lang geleden dat ik het heb gelezen). En als je denkt dat hij full of shit is moet je maar eens wat foto's van hem bekijken. Het heeft voor hem wel geholpen in ieder geval.

Ik heb het zelf ook geprobeerd en ik kan je zeggen dat het niet zo makkelijk is als je denkt, je hebt namelijk maar één set om een lichaamsdeel te trainen en in die set moet je echt alles geven 'om de groeimechanisme is werking te stellen' om maar in zijn woorden te blijven. Ik ben er al snel mee gekapt doe nu heel hoog volume. (ik zeg alleen niet dat z'n trainingssT niet werkt).

Zoals altijd zul je het eerst moeten uitproberen om zeker te weten of het bij jou werkt.

O ja die trainingstechniek heb ik al geprobeerd 1 set en alles geven, maar ja de volgende dagen had ik gigantische pijn en soms blessures.. niet de meest effictieve methode om te trainuh!
 
Dawg3 zei:
Ik heb hem gezien maar ja als je weinig naar binnen stouwt en ook nog s rookt (doe ik ook) dan neem ik aan dat die gast flink aan de spuit heeft gezeten nie normaal meer.

MISSCHIEN DAAR EENS MEE KAPPEN FOR A START?


Kwam laatst zon dork tegen in de gym, je weet toggh met zon grote muil egt zon nutteloze spierbundel die niks bijdraagt aan de maatschappij. Ja, je moet gewoon pasta eten en in ieder geval 4 en als t kan 5 keer per week trainen anders groei je niet. Ja ik was vroeger ook zoals jouw.
Ya rite, ****ing leeghoofdige spierbundel, als je nou egt kan gainen zoals jij met 4 meals per dag vertel dan hoe BEYACH!!!


GELUKKIG VOEG JIJ WEL VEEL TOE, AL BEN IK BENIEUWD WAT DAT PRECIES IS (wat jezelf daarvan denkt tenminste). Maar ik hoop niet een nieuw soort spelling of taal
 
OK, hierbij het verzoek om je posts op te stellen in het ABN, niet in die wigger bagger.

Dank. :thumbup:
 
Dawg3 zei:
O ja die trainingstechniek heb ik al geprobeerd 1 set en alles geven, maar ja de volgende dagen had ik gigantische pijn en soms blessures.. niet de meest effictieve methode om te trainuh!


WASSUp NegROid,

Als je nog zo verder praat, kom ik wel evuh langs en kan je een leuke spoedcursus "vastgebonden incasseren" verwachtuh.
 
gast, pas je schrijfsT aan.. Ik neem niet eens de moeite om deze bagger te lezen!
 
Rofl zo'n sT en da voor ne hollander. Ge zet ne schade voor zelfs de hollanders :D
 
MrJ zei:
OK, hierbij het verzoek om je posts op te stellen in het ABN, niet in die wigger bagger.

Dank. :thumbup:

Put a gun to my head and paint the wall with my brains... Ik ga wel naar een forum waar ik met respect behandeld word.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven