XXL Nutrition

Mike oHearn natural? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
18.436
Waardering
185
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Kan iemand mij vertellen of Mike oHearn natural is?

Hij zegt van wel, maar ik weet 't niet.

[Abeelding niet meer beschikbaar]


Hij ziet er iig goed uit. :)
 
Hij ziet er best goed uit en dat voor natural maar ik geloof wel dat hij natural is. Denk dat hij met AS toch wel wat groter en voller zou zijn. MAar ik zou zeer tevreden daar mee zijn.
 
Ik betwijfel het.

Of misschien een hele grote dosis aanleg?

En prohormonen etc, zijn in de states toch een supplement, dusj a.

Maar een dergelijke hardheid en zo droog natural ?
Ik weet het niet hoor.....
 
Het zou een mooie prestatie zijn voor een natural maar ik geloof er niet veel van eigenlijk.
 
Hij is Mr. Universe geweest niet waar?? Dat kan je gewoon niet presteren natural...
 
Nee, maar hij gebruikt waarschijnlijk zeer zelden, onderhoudt gewoon wat ie heeft op gebouwd!
 
Natural. Tot het tegendeel bewezen is natuurlijk!
 
denk dat niemand het weet behalve hij zelf! hij ziet er wel erg naturel uit!
 
Volgens mij kan hij makkelijk naturel zijn,ziet er goed uit en niks is overdreven.Er zijn genoeg jongens die er naturel goed uitzien.
 
ik sluit me bij de twee bovenstaande meningen aan
 
Licht gekuurd...anders kom je niet zo droog en hard...
 
Heel veel winny, maakt je droog hard en gespierd.

Brad Pitt had ook veel winny gebruikt voor de film " Fight Club"
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by freakyfreek
Heel veel winny, maakt je droog hard en gespierd.

Brad Pitt had ook veel winny gebruikt voor de film " Fight Club"

Wat is winny precies dan?
 
Maakt mij niets uit of ie naturel is. Hij mag zeker eens een bezoekje komen brengen. Hij is Jammie ik eet hem zo op :burger:
 
Originally posted by Purple
Maakt mij niets uit of ie naturel is. Hij mag zeker eens een bezoekje komen brengen. Hij is Jammie ik eet hem zo op :burger:

ik wil ook wel een bezoekje brengen :D
 
Niet naturel, hij is ooit betrapt omdat hij winny, prop, masteron, clen, anavar en valium bestelde uit India.
En zijn trainingspartner Tit Raymond gaf toe dat hij ook insuline gebruikte, insuline is gewoon vrij te koop in de Verenigde staten.
Je moet ook niet vergeten dat hij 750lbs kan deadliften.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Jerome-B
.... Wat is winny precies dan? ....

Winstrol - Stanozolol - Stromba - Strombaject.

Tabletvorm danwel inject in de volksmond ookwel 'winny' genoemd.

Een anabool steroid dus :D

Groet Smalluser :thumb:
 
750lbs = +/- 320kg, wat zegt dat nu over het feit ofdat iemand gebruikt of niet? Lijkt me na flink wat jaren PLing ook naturel mogelijk of overschat ik de naturelmogelijkheden nu?

Maar langs de andere kant, hij is gn PL maar bodybuilder dus in dat opzicht is het wel zeer veel...
 
Originally posted by Big Byron
750lbs = +/- 320kg, wat zegt dat nu over het feit ofdat iemand gebruikt of niet? Lijkt me na flink wat jaren PLing ook naturel mogelijk of overschat ik de naturelmogelijkheden nu?

Maar langs de andere kant, hij is gn PL maar bodybuilder dus in dat opzicht is het wel zeer veel...

Nee, hij is juist wel powerlifter, en bb'der ook natuurlijk! O'H deed heel wat wedstrijden powerlifting meen ik mij te herinneren.
 
Back
Naar boven