AndroidHealthClinic

Mike oHearn natural? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Naturel moet dat zeker te halen zijn. Er bestaan nu eenmaal sterke en zwakkere mensen. 750lbs = 340kg
 
En hij weegt op zijn laatste foto's 270 lbs, op die foto's staat hij met Lou.
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Als die gast natural is vreet ik mijn pik op! :rolleyes:
 
Originally posted by KaLe
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Als die gast natural is vreet ik mijn pik op! :rolleyes:

IK me pik en me ballen!:rolleyes:
 
Originally posted by frietbakker
Hij is Mr. Universe geweest niet waar?? Dat kan je gewoon niet presteren natural...

Ja, Mr Universe Naturel. Ik las net dat hij al sinds z'n 15de aan wedstrijd BB doet. Volgens mij is hij dus echt naturel. Zet hem maar naast Coleman en dan zal je toch echt een wreed verschil zien.

Weet iemand hoe oud 'ie is? Van mezelf weet ik ook wel dat ik hele goeie genen heb en over 10-15 jaar trainen zal ik ook wel wreed groot zijn. Ik train nu minder dan een jaar en ben stukken groter dan gasten die veel langer trainen. Voor ecto's zal het misschien moeilijk te begrijpen zijn dat O'Hearn naturel zo groot is geworden, maar ik vind het net zo moeilijk om te begrijpen dat sommige echt alles goed doen maar gewoon niet zo hard groeien.

Of Mike echt altijd clean is geweest valt moeilijk te zeggen maar ik denk dat zo'n lichaam er wel in zit voor iemand met de juiste genetische aanleg. Er zijn namelijk ook andere atleten uit andere sporten die regelmatig gecontroleerd worden die ook fysiek ook zeer imponerend zijn. Denk maar aan de diverse sprinters en American football spelers. En de dijen van een Roberto Carlos of Seedorf zal menigeen op dit forum ook wel jaloers op zijn.
 
Originally posted by axestream

En de dijen van een Roberto Carlos of Seedorf zal menigeen op dit forum ook wel jaloers op zijn.

uhum, nandrolon:D
 
Originally posted by axestream


Of Mike echt altijd clean is geweest valt moeilijk te zeggen maar ik denk dat zo'n lichaam er wel in zit voor iemand met de juiste genetische aanleg. Er zijn namelijk ook andere atleten uit andere sporten die regelmatig gecontroleerd worden die ook fysiek ook zeer imponerend zijn. Denk maar aan de diverse sprinters en American football spelers. En de dijen van een Roberto Carlos of Seedorf zal menigeen op dit forum ook wel jaloers op zijn.

Ex American footbal players zeggen allemaal dat 95% van de spelers doping gebruikt.
 
hij heeft in ieder geval een mooi lichaam maar of hij natural is daar heb ik mijn twijfels over
 
Originally posted by KaLe
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Als die gast natural is vreet ik mijn pik op! :rolleyes:

Originally posted by Levrone@


IK me pik en me ballen!:rolleyes:

smaaklijk eten
smaaklijk eten
smaaklijk eten

hap hap hap

:p

maybe he IS natural ;)
 
Back
Naar boven