Fitness Seller

Mike Tyson doet erg braaf! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
UTRECHT - 29/11/02 Nou ja, wat krijgen we nou! Mike Tyson die tijdens een persconferentie zijn tegenstander niet slaat, verrot scheldt of bespuugt, maar complimentjes maakt...

Journalisten keken hun ogen uit toen Mike Tyson in een keurig pak op de persconferentie voor zijn aankomende gevecht (27 februari in Memphis) verscheen. De monden vielen nog verder open toen Tyson zijn tegenstander Clifford Etienne ophemelde en hem zelfs een vriendelijk schouderklopje gaf.

Of Mike ziek was? "Nee hoor", glimlachte Tyson minzaam,"ik ben een veranderd man. En dat heb ik allemaal te danken aan Lennox Lewis."

"Ja", ging Tyson even vriendelijk verder, "het is net of tijdens dat gevecht met Lewis al het slechte uit me is geslagen. Ik voel me als herboren. Ik ben zo gelukkig. Dat idiote gedrag heb ik voorgoed achter me gelaten. Ik ben zo blij dat ik veranderd ben en dat ik nu een brave fatsoelijke burger ben geworden. Heerlijk."


BRON www.12move.nl

De totaal onherkenbare Tyson beweerde verder dat hij nog enkele jaren door zal gaan met boksen en dat hij zal proberen zo min mogelijk klappen op te lopen. "Ik heb de laatste jaren een veel te grote mond gehad, ik had me beter kunnen concentreren op de gevechten."
 
whehehhe jaja :)
 
Maar ik vond het wel leuker toen hij nog agressief buiten de ring was!
 
ja zeker een beetje herrie schoppen kan geen kwaad toch
goed voor de kijkcijfers maar als je dan de 1e ronde ko gaat zoals die groot bek bij de k1 zou ik me niet meer durfen te vertonen :D
 
Originally posted by Olimantado
Maar ik vond het wel leuker toen hij nog agressief buiten de ring was!


Vind ik ook, het hoort er wel een beetje bij.
 
Originally posted by Olimantado
Maar ik vond het wel leuker toen hij nog agressief buiten de ring was!

Ik weet niet als je het weet maar, hij viel toen in die tijd meisjes lastig en heeft er een verkracht. Dit heeft wel z'n carriere verdoet.
 
Originally posted by Kostmand


Ik weet niet als je het weet maar, hij viel toen in die tijd meisjes lastig en heeft er een verkracht. Dit heeft wel z'n carriere verdoet.

Als je zegt dat dit zijn carriere heeft verdoet heb je gelijk. of hij een meisje verkracht heeft is een andere zaak. Volgens mij rook dat meisje geld en is ze met hem in de koffer gedoken en heeft ze hem beschuldigd van verkrachting. Tyson kan elke dag kiezen uit 100 meisjes om mee te nken als hij wil, waarom zou hij er dan eentje gaan verkrachten?
 
Ik weet niet precies het verhaal, maar het zou makkelijk kunnen dat het meisje alles heeft gelogen. Tyson is wel vaak genaaid met rechtzaken en heeft verschrikkelijk veel geld moeten betalen aan mensen. Maar wat bedoel je dan eigenlijk met

Originally posted by Olimantado
Maar ik vond het wel leuker toen hij nog agressief buiten de ring was!
 
Hij komt voor dat gevecht in de shape van zijn leven, echt niet normaal meer.. onze bekende chad nichols traint hem op kracht, hij komt zwaarder en vele malen droger.. zal eens kijken of ik het commentaar van chad erop nog kan vinden..
 
Hier is het:

MIKE IS COMING AROUND UNBELIEVABLY! AS A MATTER OF FACT, I BELIEVE A MAJORITY OF THE PEOPLE IN HIS CAMP ARE IN SHOCK RIGHT NOW. I'LL GIVE YOU AN EXAMPLE OF THIS - 5-6 MONTHS AGO HE WAS HAVING TROUBLE SQUATTING 95 POUNDS FOR REPS AND NOW HE IS SQUATTING 315 FOR 10 - EASILY. ONE OF THE MAIN REASONS FOR THIS JUMP - IS THAT HE HAD NEVER WORKED OUT LIKE THIS BEFORE - SO GETTING BALANCE AND USED TO THE WEIGHT HAD A LOT TO DO WITH THINGS - BUT HIS POWER AND STRENGTH HAVE GONE THROUGH THE ROOF - WHICH IS GREAT FOR HIM AS HIS POWER COMES FROM THE FLOOR UP.

HE'S ABOUT 228 NOW AND WILL PROBABLY FIGHT AT AROUND 222 OR CLOSE - HIS CONDITIONING WILL BE MUCH BETTER THAN IN YEARS - PROBABLY MUCH CLOSER TO THAT OF WHEN HE WAS 21, BUT WILL HAVE MORE MUSCLE AND MORE POWER NOW.

WE'VE DONE ALL THIS SINCE OCTOBER, AND BY THE END OF THIS YEAR - AS LONG AS HE STAYS ON TRACK AND I HAVE ANYTHING TO DO WITH IT - HE WILL BE A HUMAN WRECKING BALL! --DEMOLISHING ANYTHING IN HIS PATH.
 
O soulraver je komt ook weleens op musclemayhem. Leuk om te zien he vooral hoe open ze over doping praten daar.

Chad de voedings en dopings adviseur :d

Keer vroegen ze het verschil tussen chad nicolas en chris aceto antwoord was dat chad "knows more about gear"

:D
 
Is het voor de herkansing tegen Lewis dat hij nu traint?
Ik denk dat hij de snelheid van vroeger niet meer haalt.
Ook de coördinatie en incasseringsvermogen is geminderd door de KO's maar qua talent was hij volgens mij de grootste van de 2e helft van de vorige eeuw!!
 
Tyson is en blijft the man. En het is net wat Oli zegt, ik vraag me inderdaad af wat er van al die zaken klopt, wat betreft verkrachting dit en dat..... Elke advocaat in the states loopt te kwijlen bij een proces tegen Tyson, die vent staat 1x in de ring en is gelijk de 3e best betaalde sporter van het jaar. Alleen schumacher en Woods voor zich. En dus een hele gemakkelijke prooi..... met nog veel meer geld.
 
Ik ben ook benieuwd hoe goed hij is.
Het is natuurlijk zo dat hij nooit meer die vorm zal krijgen die hij vroeger had want we hebben het hier over 15+- jaar geleden. Waarvan hij er 3 jaar niet goed heeft getraind (gevangenis).
Wie heeft trouwens het gevecht gezien van Tyson-Lewis want ik hoorde dat Tyson niet zichzelf was.
Maar Tyson op 80 a 90 % van zijn niveau van vroeger kan denk ik nu iedereen wel aan.
 
Het gevecht kan je volledig downloaden op kazaa Kostmand. De kracht was er nog maar de snelheid en het incasseringsvermogen was niet meer zoals in zijn beste tijd. Het komt ook doordat hij al een paar KO's gehad heeft denk ik. Ik twijfel of hij nog 80% van zijn oude niveau kan bereiken...
 
Originally posted by Zwier
O soulraver je komt ook weleens op musclemayhem. Leuk om te zien he vooral hoe open ze over doping praten daar.

Chad de voedings en dopings adviseur :d

Keer vroegen ze het verschil tussen chad nicolas en chris aceto antwoord was dat chad "knows more about gear"

:D

Jups, altijd wel geinig om die gekke amerikanen te zien :)
 
Originally posted by Kostmand
Ik weet niet precies het verhaal, maar het zou makkelijk kunnen dat het meisje alles heeft gelogen. Tyson is wel vaak genaaid met rechtzaken en heeft verschrikkelijk veel geld moeten betalen aan mensen. Maar wat bedoel je dan eigenlijk met

Originally posted by Olimantado
Maar ik vond het wel leuker toen hij nog agressief buiten de ring was!

Toen een vrouw hem de pas afsneed met zijn wagen, heeft hij haar een gebroken kaak geslagen... en in iemand zijn oor bijten,
Hij zei tegen Lewis dat hij zijn kinderen ging opeten... da's toch nie meer normaal.
dieje gast is gewoon stekezot IMO

Maar nog altijd mijn favoriete boxer
 
Veel boksers hebben aggressie inzich en dat hoort ook wel bij die sport. En wat ook wel een rol speelt is dat hij in de Ghetto is opgegroeid. En zoals ze wel eens zeggen
"You can take a kid out of the ghetto, but you can't take the ghetto out of the kid."

Maar natuurlijk zit er ook bij Tyson zelf een steekje los.
Ik ben wel benieuwd naar het resultaat van zijn opkomende gevecht.
 
Had hij zich niet teruggetrokken met de koorts of griep ofzoiets voor het opkomende gevecht?
 
Back
Naar boven