- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 20%
Twee top filmpjes over het leven van Mike Tyson
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
blijf je toch twijefelen waarom hij nooit tegen lennox lewis of holyfield heeft gevochten in zijn jongere jaren, bang dat zijn titel word afgenomen ?
Ik denk dat zo'n shit vooral wordt geregeld door z'n manager en ik het lennox en holyfield al veel bezig te zien en ze hadden niks op de de prime tyson.
Correctie: Mike Tyson IS de allerbeste bokser aller tijden.
Tyson staat in mijn lijst misschien net in de top 40 beste boksers aller tijden. Als Tyson daadwerkelijk goede boksers had verslagen had hij een stuk hoger gestaan, maar bijna al z'n gevechten met grote namen heeft hij verloren. Deze waren weliswaar na z'n prime en tijdens zijn prime was de heavyweight divisie helaas weinig hoogstaand maar dat doet niets af aan het feit dat Tyson's resume niet erg indrukwekkend is vergeleken met een hoop andere legendarische boksers.Correctie: Mike Tyson IS de allerbeste bokser aller tijden.
Mogelijk, maar onwaarschijnlijk. Ali heeft 8 ronden in de touwen gehangen tegen Big George Foreman (die harder sloeg dan Tyson) voordat Ali hem KO sloeg. Ali had een goede kin, en Tyson heeft altijd meer moeite gehad met lichtvoetige boksers.
Dat is toch ook wat ik zeg? En ik heb het natuurlijk over P4P, er bestaat ook nog zoiets als gewichtsklassen in boksen. Als we het hebben over de beste heavyweights aller tijden is het een ander verhaal, al staat Tyson dan nog niet op nr. 1 trouwens. Het is juist een drogreden om zijn record aan te halen. Als ik 50 kleuters KO sla is dat ook niet echt een prestatie of wel?Hahaha oké Bumfluff. Noem jij maar eens 39 boksers die allen Mike Tyson zouden verslaan in zijn prime. Ik kom uit op 0,0Alsof hij er wat aan kan doen dat er geen andere 'goede' boksers tijdens zijn prime waren, drogreden dus. Zijn record is inderdaad ook niet erg indrukwekkend:
Total fights 58
Wins 50
Wins by KO 44
Losses 6
Draws 0
No contests 2
Wladimir had geen kans gemaakt tegen Tyson. Vitali, die minder fysieke kracht heeft dan z'n broertje, maar wel een veel betere kin heeft en slimmer bokst, zou nog wel een uitdaging geweest zijn voor Tyson. Valuev is een bum.Had die klitscko's of Valuev, wel tegen Tyson willen zien.
...Als ik 50 kleuters KO sla is dat ook niet echt een prestatie of wel?