Fitness Seller

Mike Tyson

Bezoekers in dit topic

hele goeie bokser maar nog steeds overrated.

de overwinningen tegen holmes en spinks zijn legendarisch, maar hij pikte zijn gevechten ook zorgvuldig uit.

blijf je toch twijefelen waarom hij nooit tegen lennox lewis of holyfield heeft gevochten in zijn jongere jaren, bang dat zijn titel word afgenomen ?

blijf je toch twijefelen waarom hij nooit tegen lennox lewis of holyfield heeft gevochten in zijn jongere jaren, bang dat zijn titel word afgenomen ?

Ik denk dat zo'n shit vooral wordt geregeld door z'n manager en ik het lennox en holyfield al veel bezig te zien en ze hadden niks op de de prime tyson.

Ik denk dat zo'n shit vooral wordt geregeld door z'n manager en ik het lennox en holyfield al veel bezig te zien en ze hadden niks op de de prime tyson.

ben niet zo gek op lennox maar ik denk dat holyfield wel een hele goeie kans maakte, denk zelf ook dat zijn manager hele grote invloed op had tegen wie mike vocht.
maar ik had graag gevechten gezien met mike tegen lennox, holyfield of zelfs tegen bowe in zijn jonge jaren.

denk nog steeds dat mike of zijn manager of wie die gevechten ook regelt bang waren voor deze 3 gasten dat het misschien wel zo zou zijn dat mike verslagen zou worden door 1 van hen.

de beste die mike gevochten had vind ik altijd spinks en holmes en die maakte hij ook af in de eerste ronde maar lennox en holyfield vind ik toch wel beter als spinks en holmes jammer dat we mike nooit hebben gezien tegen deze 2 in zijn "prime"

True , jammer dat het boksen nu zo saai is. (heavyweight)

Als je de beyond the glory ziet van Mike tyson kom je erachter dat Lennox lewis de sparringspartner was van Mike tyson in hun tienerjaren. Toen werd lennox gewoon elke rond helemaal kapot geslagen totdat het bloed van zijn gezicht afdrupte. Mike zou makkelijk 1 van de allerbeste boksers aller tijden kunnen worden. Hij won de zwaargewicht kampioenschap al op zijn 20e. Dat beloofde veel, jammer dat zijn leven zo'n mess was.

Correctie: Mike Tyson IS de allerbeste bokser aller tijden.

Max 2,5 ronde tegen de Mike Tyson van 86/87/88.

Eens rond die jaren kon niemand tegen mike tyson op, snel beweegelijk hij had niet alleen een ko stomp, hij was ook bijna niet te raken door zijn bijna perfecte headmovement.
ali en tyson zijn niet te vergelijken omdat ali door diverse acties al een held werd zoals destijds dat ie niet naar vietnam wou om te vechten etc... ali is meer dan alleen boksen.
daar komt ook nog is bij dat in de tijd dat ali kampioen was er meer goeie zwaargewichten vochten, dan toen tyson in zijn prime was.
dus daarom worden de prestaties van tyson een beetje ondergewaardeerd imo.

---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:19 ----------

ik hoor hier ook dat tyson niet tegen holyfield zou durven in zijn prime, hahha holyfield is pas rond 89/90 heavyweight gaan vechten daarvoor was hij cruiserweight klein detail.
wetende dat de echte primetime van tyson toch echt wel voorbij was rond 89/90

---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

hetzelfde geld voor lewis die vocht zijn eerste profpartij pas in 89 voordat hij een beetje een "naam" werd was het al 1992 dus ja teon was zijn prime ook al voorbij.
dus slaat allemaal nergens op dat ie bang zou zijn.

Correctie: Mike Tyson IS de allerbeste bokser aller tijden.
Tyson staat in mijn lijst misschien net in de top 40 beste boksers aller tijden. Als Tyson daadwerkelijk goede boksers had verslagen had hij een stuk hoger gestaan, maar bijna al z'n gevechten met grote namen heeft hij verloren. Deze waren weliswaar na z'n prime en tijdens zijn prime was de heavyweight divisie helaas weinig hoogstaand maar dat doet niets af aan het feit dat Tyson's resume niet erg indrukwekkend is vergeleken met een hoop andere legendarische boksers.

Mogelijk, maar onwaarschijnlijk. Ali heeft 8 ronden in de touwen gehangen tegen Big George Foreman (die harder sloeg dan Tyson) voordat Ali hem KO sloeg. Ali had een goede kin, en Tyson heeft altijd meer moeite gehad met lichtvoetige boksers.

Hahaha oké Bumfluff. Noem jij maar eens 39 boksers die allen Mike Tyson zouden verslaan in zijn prime. Ik kom uit op 0,0 :) Alsof hij er wat aan kan doen dat er geen andere 'goede' boksers tijdens zijn prime waren, drogreden dus. Zijn record is inderdaad ook niet erg indrukwekkend:
Total fights 58
Wins 50
Wins by KO 44
Losses 6
Draws 0
No contests 2

Hahaha oké Bumfluff. Noem jij maar eens 39 boksers die allen Mike Tyson zouden verslaan in zijn prime. Ik kom uit op 0,0 :) Alsof hij er wat aan kan doen dat er geen andere 'goede' boksers tijdens zijn prime waren, drogreden dus. Zijn record is inderdaad ook niet erg indrukwekkend:
Total fights 58
Wins 50
Wins by KO 44
Losses 6
Draws 0
No contests 2
Dat is toch ook wat ik zeg? En ik heb het natuurlijk over P4P, er bestaat ook nog zoiets als gewichtsklassen in boksen. Als we het hebben over de beste heavyweights aller tijden is het een ander verhaal, al staat Tyson dan nog niet op nr. 1 trouwens. Het is juist een drogreden om zijn record aan te halen. Als ik 50 kleuters KO sla is dat ook niet echt een prestatie of wel?

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:58 ----------

Had die klitscko's of Valuev, wel tegen Tyson willen zien.
Wladimir had geen kans gemaakt tegen Tyson. Vitali, die minder fysieke kracht heeft dan z'n broertje, maar wel een veel betere kin heeft en slimmer bokst, zou nog wel een uitdaging geweest zijn voor Tyson. Valuev is een bum.

@ RingKing:

Wladimir's record:
won 54 (KO 48)
lost 3 (KO 3)
drawn 0

Vitali's record:
won 39 (KO 37)
lost 2 (KO 2)
drawn 0

Zoals je ziet zijn er wel meer boksers met zo'n record als Tyson. (Eigenlijk zijn het er best veel, kijk maar eens op boxrec.)

tyson zijn record is op zich rederlijkl indrukwekkend hij had die laatste 4 partijen inclusief tegen lewis niet moeten doen, daar verloor hij er al 3 van tegen gasten waar het niet tegen zou moeten.

verder dat tyson net in jou top 40 staat zegt mij niks, bij mij staat iig op 1. wat ringking ook al aangaf de spoeling was destijds gewoon dus in de zwaargewichtklasse.

en foreman groot kampioen maar toch echt een tree lager dan tyson foreman moest het echt vrijwel alleen van zijn punchingpower hebben waar tyson veel meer kwaliteiten had.

• Like
Waarderingen: Gert Jan
Roy Jones Jr.

Terug
Naar boven