- Waardering
- 699
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
Denk dat Vitali ook minder bang is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon een overdreven vergelijking natuurlijk, even om m'n punt duidelijk te maken. Tyson krijgt van mij verder alle credit die hij verdient hoor, het is zeker één van m'n favoriete heavyweights ooit, maar er waren groteren imo.50 kleuters KO slaan is wel een epic redenatie inderdaad...
hele goeie bokser maar nog steeds overrated.
de overwinningen tegen holmes en spinks zijn legendarisch, maar hij pikte zijn gevechten ook zorgvuldig uit.
blijf je toch twijefelen waarom hij nooit tegen lennox lewis of holyfield heeft gevochten in zijn jongere jaren, bang dat zijn titel word afgenomen ?
ben niet zo gek op lennox maar ik denk dat holyfield wel een hele goeie kans maakte, denk zelf ook dat zijn manager hele grote invloed op had tegen wie mike vocht.
maar ik had graag gevechten gezien met mike tegen lennox, holyfield of zelfs tegen bowe in zijn jonge jaren.
Lennox is de ultieme bokser, had de lengte, het gewicht en de skills. Holyfield wint van iedere versie van Tyson na 88'. De Tyson van 88' wint van 8 van de 10 keer zowel van Lennox als van Holyfield. Al zou het tegen Lennox net zo goed 50/50 kunnen zijn.
de beste die mike gevochten had vind ik altijd spinks en holmes en die maakte hij ook af in de eerste ronde maar lennox en holyfield vind ik toch wel beter als spinks en holmes jammer dat we mike nooit hebben gezien tegen deze 2 in zijn "prime"
Als je de beyond the glory ziet van Mike tyson kom je erachter dat Lennox lewis de sparringspartner was van Mike tyson in hun tienerjaren. Toen werd lennox gewoon elke rond helemaal kapot geslagen totdat het bloed van zijn gezicht afdrupte. Mike zou makkelijk 1 van de allerbeste boksers aller tijden kunnen worden. Hij won de zwaargewicht kampioenschap al op zijn 20e. Dat beloofde veel, jammer dat zijn leven zo'n mess was.
Correctie: Mike Tyson IS de allerbeste bokser aller tijden.
Er zijn boeken vol te schrijven waarom Ali zou winnen van Tyson,
Hahaha oké Bumfluff. Noem jij maar eens 39 boksers die allen Mike Tyson zouden verslaan in zijn prime. Ik kom uit op 0,0
Gaan geruchten trouwens over een tyson comeback... op de laatste foto's
zijn niet zomaar geruchten.. don king heeft al toegegeven in onderhandeling te zijn... geldwolf... maar goed.. zal meer een kwestie van centen zijn voor tyson denk ik..
Gesproken word over een nieuwe tyson-holyfield
het blijft natte vingerwerk wie zou.... het zijn allemaal meningen de een onderbouwd het wat beter dan de ander feit blijft het is giswerk.
persoonlijk vind ik tyson (in zijn prime) fantastisch om naar te kijken en me favoriet, dat ali meer topers heeft verslagen is ook een feit op dat punt kan je ook zeggen dat ali een betere bokser was.
ik bedoel tyson was eigenlijk te klein voor een echte zwaargewicht dat is ook de reden dat ie geen jab heeft maar ondanks dat vind ik het een fantastische vechter, ieder in zijn eigen tijd.
...en Ali had altijd meer moeite met brawlers, zoals Frazier. Persoonlijk denk ik dat Tyson een slechte match up zou zijn voor Ali. Puur bokstechnisch/stylistisch gezien dan. Over het mentale aspect heb ik het niet. Mss zou Tyson wel geïntimideerd worden door het feit dat Ali niet te intimideren viel, en zou het daar wel eindigen.Mogelijk, maar onwaarschijnlijk. Ali heeft 8 ronden in de touwen gehangen tegen Big George Foreman (die harder sloeg dan Tyson) voordat Ali hem KO sloeg. Ali had een goede kin, en Tyson heeft altijd meer moeite gehad met lichtvoetige boksers.
Viel wel mee hoor, Ali heeft 2 van de 3 gevechten tegen Frazier gewonnen. En Frazier was helemaal geen brawler, Frazier is een perfect voorbeeld van een in-fighter/ pressure fighter, nog meer dan Tyson....en Ali had altijd meer moeite met brawlers, zoals Frazier.
Boksen is inderdaad geen spierkracht/fysiek spelletje LennyMclean, volgens vele mensen op het internet staat het gelijk aan schaken en dammen!
ffs
Hebben sommigen hier überhaupt zelf wel eens gebokst op regelmatige basis?