XXL Nutrition

Gestopt Mike's contestlog 2023, Rebound

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mindcontrol

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
12 mei 2023
Berichten
2.231
Waardering
3.437
Lengte
1m56
Massa
54kg
Vetpercentage
20%
• Leeftijd, lengte, gewicht, BF% (indien geweten)

Ik ben 35 jaar, 1.88meter lang en weeg 98kg en ben te dik

• Foto's van huidige shape (!)
Deze plaats ik vanavond


• Voorbereiding tot nu toe
Na bulk 8 weken gemaintaint, en langzaam de cut ingezet, ik zeg langzaam omdat het sneller had gekund maar ervoor gekozen op mn gemak te cutten naar de zomer toe maar daar gaat nu verandering in komen, vol gas!

• Motivatie tot deelname
Toe aan een nieuwe uitdaging, op een deadline ga ik het beste . Leuk om mee te doen en ik doe mee voor de lol maar hou van wat competitie.

• Hoelang je al traint
3 jaar waarvan 1,5 serieus
Begonnen tijdens corona op zolder en toen naar een basic gym gegaan en sinds een klein jaartje naar een wat meer hardcore gym.

• Trainingsmethode(s)
Tijdens maintainen en cutten train ik 4 dagen( UB/LB)
Tijdens blast en bulk 5 dagen ( UB/LB/P/P/L)

Ik train powerbuilding gericht dwz, 2 krachtdagen en 2 volume dagen. Het is een schema op eigen inzicht samengesteld met oefeningen die ik leuk vind en die ik goed voel.

Ik cut nu op 150MG test-e en 100mg Primo-E en winstrol 50mg per dag.

Dit word een rebound logje. Cut eindelijk afmaken en ik ga proberen een hele mooie rebound weg te zetten.


Fotos , voeding en training voeg ik vandaag en komende dagen toe.

Gr

Mike

Supps.
Vit D 4000iu
4x visolie
Multivit
Coq 10
Collageen
Vit C
Magnesium
Rode rijstgist

20230604_155945.jpg
20230604_155702.jpg
20230604_160058.jpg



Gewicht:
05-06 : 99kg
 
Laatst bewerkt:
En het word een zware contest want ga deze week stoppen met roken/blowen en drinken(sweekends) en dacht dat deze contest mij wel kon helpen om het beter vol te houden, word een leuke.🤡
 
Succes Mike :flex:
 
En het word een zware contest want ga deze week stoppen met roken/blowen en drinken(sweekends) en dacht dat deze contest mij wel kon helpen om het beter vol te houden, word een leuke.🤡
Wat de uitslag ook word heb je voor jezelf al gewonnen man als je dit lukt en kan blijven volhouden ook na de contest.
Succes!
 
Wat de uitslag ook word heb je voor jezelf al gewonnen man als je dit lukt en kan blijven volhouden ook na de contest.
Succes!
Ben helemaal klaar met die old habits en dit waren de enigste dingen die nog over waren om aan mezelf te verbeteren. Drinken en blowen zal ik niet zoveel moeite mee hebben maar roken des te meer na 20+ jaar.

Vond het mooi om deze 2 contests samen te brengen komende maanden.

Thanks!

Welkom!
 
Veel succes
 
Pak gewoon deze fotos van gisteren.
98/99kg . Te lang bezig met cutten door mn eigen doelloze gedrag dus dit is een mooie impuls om echt te gaan knallen.

IIFYM gaat eruit vanaf vandaag en maak straks een goed eetschema
20230604_155945.jpg
20230604_155702.jpg
20230604_160058.jpg

En voor de vragen komen, nee geen gyno ik heb gewoon puffy nips vooral als ik teveel gevreten heb zoals afgelopen week
 
is idd geen gyno anders zag je schijven zitten met je front double biceps.
probeer alleen wel adem te halen met poseren want je gezicht loopt aardig paars aan :P of te lang in de zon gezeten? hahha
 
Wat gaat je focus zijn deze contest?
M.i. bi's/tri's/chest
 
is idd geen gyno anders zag je schijven zitten met je front double biceps.
ja klopt maar toch krijg ik de vraag regelmatig dus ik dacht, laat ik het voor wezen.


probeer alleen wel adem te halen met poseren want je gezicht loopt aardig paars aan :P of te lang in de zon gezeten? hahha
Ja de hele dag getuinierd(hobby)
Terras onkruidvrij gemaakt en had 15 km gelopen met de hond dus had wel wat zon gehad die dag🫠.
 
Wat gaat je focus zijn deze contest?
M.i. bi's/tri's/chest
Wat jij zegt en hams/kuiten.
Eerst maar eens goed terug cutten en daarna kijken wat ik in de rebound kan pakken.

Rug doe ik komende tijd iets minder op focussen want die loopt altijd een stuk voor.

UB word dus chest gericht en LB hamstring gericht.

En de PPL erna spreekt voor zich uiteraard
 
Eerste normale training na week deload.

Incline smith press
95kg 3x6

Incline plate loaded chest press
40kg per kant
2X 10

Chest flye machine.
Stand 14
3x15


BOR
105kg 3x8

Low row:
87kg 2x12

Behind the neck pulldown
70kg
3x10

Hammer curl
3x10

Piramide tricep pushdown met 2 losse hendels
55x 15
60x 12
65x 10
70x 6 en een beetje

Side raise machine.
40kg (voor 2 kanten)


In de bulk voeg ik 1 a 2 oefeningen toe en ook gaan er sets bij(back off sets) maar ik probeer soms ook gewoon wat anders in de cut zodat ik dat al onder de knie heb als ik ga bulken en geen tijd erop verlies als iets goed of fijn voelt..

Fijne training. Kracht top , energy top.
Poseren kan bij ons gewoon. Hele vrije en relaxe gym. Zomers kan er gewoon zonder shirt getraind worden mits je een extra handdoek bij voor de bankjes/machines. Iedereen kent mekaar en de eigenaar zit voor op het terras te netflixxen of komt bij ons een beetje lullen.
Iedereen helpt elkaar als het nodig is. Trainen vergevorderen maar ook totale beginners en alles gaat in harmonie en never nooit gedonder of ruzie want dat trapt Ger je er gewoon uit(en die is echt buff🤣)
20230605_181942.jpg
20230605_182033.jpg



20230605_182020.jpg
 
Laatst bewerkt:
Voeding:

Ontbijt:
60gr havermout
Whey sweet vanille
100gr blauwe bessen
15gr pindakaas of ongebrande noten

2:
125gr aardappelpartjes
150gr mager rundergehakt
Groenten

3 :
4 eieren
100gr rundvlees

4: pre workout
125gr aardappelpartjes
150gr mager rundergehakt

5, meteen na het trainen:
Whey
40 gr honinghoepels of andere cornflakes

6 En tevens grootste maaltijd van de dag:
150gr aardappelpartjes/krieltjes
200gr rundvlees
3 Eieren
Groenten

7:
500gr kwark
15 gr ongebrande noten



En vanuit hier zal ik elke week aanpassingen doen maar voeg liever extra kilometers lopen toe als kcals eraf maar dat zal pas op het laatste aan bod komend vermoed ik.
 
Het roken is gedaan na vandaag. Pakje is nagenoeg op. Het geld wat ik bespaar gaat voor 1/3 in de kinderen hun spaarpot en de rest gebruik ik om extra maandelijks in te leggen in mijn investeringen. Wish me luck..

Ook gestopt met energy drankjes sinds maandag trouwens.
 
Het roken is gedaan na vandaag. Pakje is nagenoeg op. Het geld wat ik bespaar gaat voor 1/3 in de kinderen hun spaarpot en de rest gebruik ik om extra maandelijks in te leggen in mijn investeringen. Wish me luck..

Ook gestopt met energy drankjes sinds maandag trouwens.
Goede motivatie om het te blijven volhouden. In en succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven