MuscleMeat

Gesloten between a rock and a hard place. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ok mijn fout, dacht dat je rookte.

Bloeddruk was vd week 127/68

Maar wil vooral het goede voorbeeld aan mn kinderen geven
2e plaats mn gezondheid
3e plaats de besparing met geld
Zal ook wel nice zijn voor je cholesterol, stoppen met roken, zodat je makkelijker langer/zwaarder kunt kuren in de toekomst :)
 
Zal ook wel nice zijn voor je cholesterol, stoppen met roken, zodat je makkelijker langer/zwaarder kunt kuren in de toekomst :)

Vaak ben je te bang😛

Nee je hebt gelijk, het past ook totaal niet meer in mn levensstijl en overtuiging.

Vooral na een training als ik thuis gegeten en gedouched heb en daarna rook, dan voel ik me echt een slappe loser
 
Ben btw niet meer onder de 100kg gekomen deze week. Zal wel wat vocht vast blijven houden door het weer.

Drink 5 liter water per dag. En dan de rest van mn drinken nog...
 
Mike is back !!
 
Voor mij is het goed om af en toe een paar dagen geen of weinig op internet te zitten.
En heb thuis heel vaak geen tv aan hooguit radio of als mn vriendin werken is, volledige stilte.

Moet soms wat ontprikkelen.
 
Voor mij is het goed om af en toe een paar dagen geen of weinig op internet te zitten.
En heb thuis heel vaak geen tv aan hooguit radio of als mn vriendin werken is, volledige stilte.

Moet soms wat ontprikkelen.
En dan lukt het je goed om weg te blijven?
 
En dan lukt het je goed om weg te blijven?
Ja.




Voor een paar dagen...
Maar dat is al genoeg.

Heb zware adhd en nog wat diagnoses die ervoor zorgen dat ik heel erg druk in mn hoofd kan worden en dan kan bij een verkeerde impuls in 1 keer een bom barsten( zoals al aantal keer gebleken hier op het forum) dus als ik dat merk dan neem ik even afstand.



Ben een apart mannetje soms
 
Laatst bewerkt:
Benen lekker getraind .

Het plan is om komende week nog door te blasten.
Dan week of 6 op onderhoud eten en mn gewicht vasthouden( zal rond de 97kilo zijn, althans daar doelen we op) om daarna een cutje in te zetten om plaats te maken voor een nieuwe blast die start op (wss) 200mg test-e en 100mg primo die we dan telkens weer kunnen uppen zoals we dat deze cycle ook hebben gedaan. Ik zal einde cycle een klein verslagje schrijven wat ik geleerd heb, wat goed gegaan is etc, dus gewoon mijn algehele ervaring. Ik ben iig blij dat mn shape goed is gebleven en heb echt wel veel gains gemaakt en met 0.0 sides ( daar ben ik echt wel blij mee want dat maakt het kuren een stuk leuker)

Hartslag in rust is momenteel rond de 75/80 en bloeddruk was rond de 135/70 deze week .
Bloedwaardetest word uiteraard weer gedaan en dat wil ik eerst een aantal weken op orde hebben voor ik een nieuwe blast start.
De cruisedosis zal 125mg per week zijn en zit nog te kijken of ik 2x per week pin of 1x. Dat bespreek ik tzt met wovano.
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens, wat een verschil! Mooi om je verslagen te lezen. Mooie plannen alweer 💪🏻
 
Benen lekker getraind .

Het plan is om komende week nog door te blasten.
Dan week of 6 op onderhoud eten en mn gewicht vasthouden( zal rond de 97kilo zijn, althans daar doelen we op) om daarna een cutje in te zetten om plaats te maken voor een nieuwe blast die start op (wss) 200mg test-e en 100mg primo die we dan telkens weer kunnen uppen zoals we dat deze cycle ook hebben gedaan. Ik zal einde cycle een klein verslagje schrijven wat ik geleerd heb, wat goed gegaan is etc, dus gewoon mijn algehele ervaring. Ik ben iig blij dat mn shape goed is gebleven en heb echt wel veel gains gemaakt en met 0.0 sides ( daar ben ik echt wel blij mee want dat maakt het kuren een stuk leuker)

Hartslag in rust is momenteel rond de 75/80 en bloeddruk was rond de 135/70 deze week .
Bloedwaardetest word uiteraard weer gedaan en dat wil ik eerst een aantal weken op orde hebben voor ik een nieuwe blast start.
De cruisedosis zal 125mg per week zijn en zit nog te kijken of ik 2x per week pin of 1x. Dat bespreek ik tzt met wovano.
Bekijk bijlage 561013
Vastus medialis is sterk verbeterd.
 
Ja.




Voor een paar dagen...
Maar dat is al genoeg.

Heb zware adhd en nog wat diagnoses die ervoor zorgen dat ik heel erg druk in mn hoofd kan worden en dan kan bij een verkeerde impuls in 1 keer een bom barsten( zoals al aantal keer gebleken hier op het forum) dus als ik dat merk dan neem ik even afstand.

Heb namelijk geen meer medicatie daarvoor dus moet dat met houtje touwtje oplossingen zien te voorkomen. In het dagelijks leven gaat dat heel prima maar via internet kan ik nog weleens dingen verkeerd opvatten. Of ik heb er gewoon even geen zin in. Kan verschillende redenen hebben.

Ben een apart mannetje soms
Mogelijk zijn jouw positieve eigenschappen gekoppeld aan de negatieve. Zelf ben ik iets veiliger opgegroeid dan jij (hoewel ook behoorlijk slechte jeugd) en merk ik diezelfde combinatie van bijvoorbeeld grote nieuwsgierigheid en opvliegendheid.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven