AndroidHealthClinic

Gesloten between a rock and a hard place.

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Thanks man. Dit was wel echt een leuke/leerzame kennismaking met AAS met 0 problemen. 😁
dat is toch mooi?
je hebt het dan ook prima aangepakt, netjes gecut tot een mooi vp, nette voeding en een goede inzet in de gym, en ik dacht dat je het ook onder begeleiding doet.
dan is het natuurlijk super om resultaat te zien.
 
dat is toch mooi?
je hebt het dan ook prima aangepakt, netjes gecut tot een mooi vp, nette voeding en een goede inzet in de gym, en ik dacht dat je het ook onder begeleiding doet.
dan is het natuurlijk super om resultaat te zien.
Ja dat was ook een beetje een streven. Ondanks dat ik met weinig trainingsverleden snel met AAS begon. Wou ik laten zien dat ik dat tot een mooi resultaat kon komen door keiharde inzet en motivatie💪
De natty cut toen was het begin. Ik wou het tegendeel laten zien, want kreeg toen veel negatieve feedback op mijn plannen. Heb me tijdens de cut echt avonden lang( voor maanden ) ingelezen en voorbereid.

Ik heb het zo serieus mogelijk aangepakt dmv bloedwaardetest/meet mn bloeddruk, dan de begeleiding etc etc
. En natuurlijk maximale inzet in de gym en met voeding. Niet vergeten, ik heb paar weken voor aanvang kuur ook nog 2 vingers gebroken🤣 en 3 weken na het breken,zodra het even kon , met de cycle begonnen .

Smaakt naar meer iig🤩
 
Leg curl- 70kg , paused
2x15 en 1x 10 + 3reps forced met spotter

Leg extension.
Gewicht tandje terug ivm dat ik last krijg voorkant knie, intensiteit wel omhoog. Clusterset(20sec rust per set)1 sec om 3 sec . 3x15 lekkere burn man.

Squats.
130kg x 8
110x 17 en zonder lockout en dus geen adempauze

Leg press, full stack (190kg) en een dumbell van 10kg op de stack en de slede dan.
1x15 (no lockout)
170kg x 24 (no lockout)

Walking lunges.
65kg 3x 10 stappen ( die smith is echt altijd bezet, hopelijk in de nieuwe gym niet) en heb ook wel een betere feeling met deze ipv BSS

Calf raises.
100kg
Ik heb beetje mn eigen ding gedaan deze keer
15 reps paused en dan meteen na de laatste rep 3x 3sec paused squat met echt ass to the grass.

Misselijk en als een melaatse naar huis.
Heb lekkere stappen gezet laatste weken op legs, voelt goed

Moet ze weer eens scheren🤣
 
Laatst bewerkt:
We gaan de laatste bulk training in. 💪
Zondag laatste inject en dan weekje rust en 6 weken onderhoud om lichaam te laten wennen aan de massa en dan maar de vetjes naar beneden krijgen en kijken wat er onder blijft maar het valt niet te ontkennen dat ik erg veel heb gepakt. We gaan het zien. Goed weekend allen💪
Heb alle gear al klaar liggen voor de next cycle dus weer goed voorbereid
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig geweest man!! Je hebt zeker veel (droge!) massa opgebouwd 💪
 
Focus voor next bulk = chest neem ik aan?
 
Focus voor next bulk = chest neem ik aan?
Chest idd en triceps is wat ik zelf opgemerkt heb en mn coach heeft dezelfde mening.

Benen heb ik laatste helft nog mooie stappen in gemaakt.


Maar eigenlijk moet ALLES gewoon veel groter, kzit nu in de vicieuze BB cirkel🤣
 
Als je kuiten bijna 5cm grotere omtrek hebben als je biceps....🤣

Morgen nog een dagje en dan een rustweek waarin ik niet train en alles even tot rust kan komen.
Ben erg blij dat ik nog steeds zonder pijntjes of kwaaltjes aan mn benen kan trainen, mag wel een wonder heten als je de geschiedenis kent.
Na verandering van intensiteit en volume op de leg extension heb ik daar geen pijntje meer, top dus. Erg tevreden
 
Laatst bewerkt:
Kuiten train ik met losse barbell 100kg 5x15 paused en 1 om 3 sec maar lijken bijna onvermoeibaar
 
Echt wel geluk dat je je benen nog zo goed kan trainen, hoor je niet vaak. Zijn de kuiten ook toegenomen in omvang?
 
Echt wel geluk dat je je benen nog zo goed kan trainen, hoor je niet vaak. Zijn de kuiten ook toegenomen in omvang?
Ja man, dikke 1 cm. Maar train ze altijd als laatste, en dan train je ze gewoon minder goed. Maar tis ook niet aandachtspunt, die lopen gewoon aardig voor dus zoals het nu gaat, prima

44.5 koud en 46 met pomp ofzo. Meet die eigenlijk nooit.
 
Gewoon standing calf raises met barbell in je nek zoals bij je squat
 
Op de grond of op een plate dan of zo? Niet op een calf raise block anders kan je geen balans houden?
Gewoon op de grond. Wil ze idd is proberen op een plate oid. Met barbell is wel erg goed voor je evenwichtsspieren heb ik het idee.
 
Dan zou ik ze eens met 1 been proberen op een verhoging.
 
Dan zou ik ze eens met 1 been proberen op een verhoging.
Ik doe geen unilaterale oefeningen met mijn benen(vooral rechts), dat is een recept voor blessures bij mij. Ben al erg verbaasd over hoe het nu gaat eigenlijk,zonder last of kwaaltjes en wil niet overmoedig worden. Paar jaar geleden nog knie uit de kom gehad rechts met een rare draai dus heb echt de stabiliteit van 2 benen nodig nu ik steeds zwaarder ga trainen.
Ik ga ze idd wel op een verhoging proberen👌
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven