MuscleMeat

Gesloten between a rock and a hard place.

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Vooral groente kan je echt volume laaien als een malle, dat is het enige waardoor ik het “nog” volhoud. Je moet echt verzadigd raken, lukt dit niet dan is het echt een strijd.

Paar blikjes koolzuur zero pd kan ook 0 kwaad en vooral met deze africa temp erg lekker.

Ps: nettorama 12 blikjes sisi zero 3€ 🚀
Ja heb je gelijk in. Maar doe het wel in overleg met coach, morgen moet ik updaten bij hem en dan breng ik het ter sprake. Ik heb gewoon altijd grandioze honger in een bulk. Tis nooit genoeg. Aan de andere kant kan ik ook perfect een kamp-dieet volgen zonder moeite.

Ja drink veel zero. Aldi zero cola is trouwens echt een aanrader, maar drink overdag maar 2 blikjes oid maar verhoog het naar 4 denk ik.
 
  • Like
Waarderingen: ak
Van die pokébowls zijn ook goeie om vol van te zitten
Beetje hipster wellicht maar moker veel groente
 
Van die pokébowls zijn ook goeie om vol van te zitten
Beetje hipster wellicht maar moker veel groente
Zal morgen is horen wat coach hierin kan betekenen. Eet bijna 200kcals aan rozijnen die vullen niks en zijn 3 volledige groente meals.
Dus daar valt mss wat in te doen.
 
Ben benieuwd wat mn onderhoud nu is. Einde cut was dat 3100/3200.
 
Ben benieuwd wat mn onderhoud nu is. Einde cut was dat 3100/3200.
100.5kg bw gemiddeld was het 4600 kcal pd bij mij. Ben in 4 weken onderhoud nog minder dan 1kg gemiddeld kwijt geraakt dus was spot on.
 
100.5kg bw gemiddeld was het 4600 kcal pd bij mij. Ben in 4 weken onderhoud nog minder dan 1kg gemiddeld kwijt geraakt dus was spot on.
Vermoed dat ik ook wel richting de 4000 ga gezien dat ik de laatste weken steeds maar paar 100 gram aankwam op 4400kcals
 
  • Like
Waarderingen: ak
100,4 gemiddeld tot nu toe. Beetje vocht kwijt rond mn middel, zie daar weer de definitie.
Vanochtend 100.9 voor het poepen dus trek er maar gerust een halve kilo af, al met al lijkt het zich dus mooi te stabiliseren👌

kan niet wachten om weer te knallen maandag, rust heeft me goed gedaan, krijg per dag meer energy en de vermoeidheid is er aardig uit. Ben elke dag om 2200naar bed gegaan, slaap is nog niet alles maar gaat al stukje beter.

Koud en nuchter genomen
 
Laatst bewerkt:
Zo weer lekker getraind. Rustig en extra opgewarmd en gewoon weer begonnen met de gewichten waar ik gestopt was. Nou dat ging me een partij lekker. Op de press oefeningen meteen alle reps gehaald dus helemaal top, kan volgende workout meteen weer uppen.
Ga vanaf komende week alles via een app loggen en dan plaats ik het ook.hier.

Weer een lekker pompje te pakken, voel me meteen 10x beter🤘🤘
 
Laatst bewerkt:
Welke app ga je gebruiken?

Ik gebruik momenteel Fitnotes en vind dat wel een prima app moet ik zeggen. Kan gemakkelijk je eigen workouts invoegen en oefeningen maken, houd je progressie bij (en automatisch 1rm berekeningen), en als je wilt kan je de data ook exporteren voor excel.
 
Welke app ga je gebruiken?

Ik gebruik momenteel Fitnotes en vind dat wel een prima app moet ik zeggen. Kan gemakkelijk je eigen workouts invoegen en oefeningen maken, houd je progressie bij (en automatisch 1rm berekeningen), en als je wilt kan je de data ook exporteren voor excel.
Ik dacht aan repcount? Althans dat was het eerste wat ik tegenkwam?
Zal fitnotes is bekijken. Schrift is leuk maar omslachtig en minder goed te bewaren als je elke dag mee loopt te zeulen maw: slijt snel.
 
Vandaag ook push dagje, vanmorgen BP, vanmiddag OHP. Tussen het spammen door hier 😂
 
Ik dacht aan repcount? Althans dat was het eerste wat ik tegenkwam?
Zal fitnotes is bekijken. Schrift is leuk maar omslachtig en minder goed te bewaren als je elke dag mee loopt te zeulen maw: slijt snel.
Excel, zo kan je voorstaande sessies makkelijk inkijken.

Tevens andere tabbladen voor dagboek/gewicht / gear, wat, waneer, hoeveel je injecteert en tevens je bloeddruk etc hierin noteert. Supps tabblad.

Oneindig uit te breiden.
40F52F99-9B41-4444-BF06-3B716D4DEDC4.jpeg

39CB1170-910A-4661-9E0C-13C02C1BE3AF.jpeg
 
Excel, zo kan je voorstaande sessies makkelijk inkijken.

Tevens andere tabbladen voor dagboek/gewicht / gear, wat, waneer, hoeveel je injecteert en tevens je bloeddruk etc hierin noteert. Supps tabblad.

Oneindig uit te breiden.
Bekijk bijlage 563380
Bekijk bijlage 563379
Ja man maar ik weet totaal niet hoe excel werkt😬 zoiezo is de laatste keer dat ik een pc of laptop heb gebruikt al jaren geleden. Met mn telefoon kan ik wel het eea, kan excel ook op android? Ben echt een digibeet🤣
 
  • Like
Waarderingen: ak
Ja man maar ik weet totaal niet hoe excel werkt😬 zoiezo is de laatste keer dat ik een pc of laptop heb gebruikt al jaren geleden. Met mn telefoon kan ik wel het eea, kan excel ook op android? Ben echt een digibeet🤣
Excel kan op alles.
 
Ik dacht aan repcount? Althans dat was het eerste wat ik tegenkwam?
Zal fitnotes is bekijken. Schrift is leuk maar omslachtig en minder goed te bewaren als je elke dag mee loopt te zeulen maw: slijt snel.
Daar ben ik dan weer niet bekend mee, maar ziet er op het eerste gezicht redelijk hetzelfde uit. Zal dus prima zijn :thumb:
 
Blijf iets boven de 100kg(100.2 deze morgen) schommelen op +-4100kcalsdit is op mn werk onder TL verlichting
 
Laatst bewerkt:
Ja man maar ik weet totaal niet hoe excel werkt😬 zoiezo is de laatste keer dat ik een pc of laptop heb gebruikt al jaren geleden. Met mn telefoon kan ik wel het eea, kan excel ook op android? Ben echt een digibeet🤣
Ik gebruik Google spreadsheets. Is een web-based excel die je vanaf tel, pc ed kan openen, bewerken etc. Je kan anderen (zoals je coach bijvoorbeeld) ook toegang geven. Als je wilt kan ik je wel helpen om zo'n document te bouwen, pm me dan maar. Belangrijkste is dat je weet welke data je kwijt wil 😄
 
Ik gebruik Google spreadsheets. Is een web-based excel die je vanaf tel, pc ed kan openen, bewerken etc. Je kan anderen (zoals je coach bijvoorbeeld) ook toegang geven. Als je wilt kan ik je wel helpen om zo'n document te bouwen, pm me dan maar. Belangrijkste is dat je weet welke data je kwijt wil 😄
Ik zal straks is kijken of dat iets is voor mij, mocht dat wat zijn voor mij dan ga ik je zeker een PM sturen, thanks voor het aanbod. Het moet vooral makkelijk te gebruiken zijn(echte digibeet) is dat een beetje gebruiksvriendelijk?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven