Fitness Seller

Gesloten between a rock and a hard place. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik zal straks is kijken of dat iets is voor mij, mocht dat wat zijn voor mij dan ga ik je zeker een PM sturen, thanks voor het aanbod. Het moet vooral makkelijk te gebruiken zijn(echte digibeet) is dat een beetje gebruiksvriendelijk?
Haha ik vind het heel gebruiksvriendelijk... maar ik ben wel een beetje een excel-nerd, dus ik weet het niet...
Belangrijkste is dat je helder hebt welke data je wilt invoeren en aflezen... rubbish in is rubbish out... als je helder hebt wat je wilt dan kan je meteen formules toevoegen...
 
Haha ik vind het heel gebruiksvriendelijk... maar ik ben wel een beetje een excel-nerd, dus ik weet het niet...
Belangrijkste is dat je helder hebt welke data je wilt invoeren en aflezen... rubbish in is rubbish out... als je helder hebt wat je wilt dan kan je meteen formules toevoegen...
Excel is even lastig, maar als je even doorzet valt het mee. Dat hangt samen met het gebruik van formules.
 
Gebruikte altijd excel. Nu sinds de coaching repcount en ben er zeer tevreden over.

Alleen bij pull schema lijkt de eerste trainjng veel op de tweede qua oefeningen. Handig dus om bijvoorbeeld de oefeningen een 1 en 2 te geven. Hij onthoudt namelijk welke reps en gewicht je bij welke oefeningen hebt gepakt en je opmerkingen daarbij.
Pak je in training 1: 3 setjes bent over row RPE 9, 10-12 reps en in training 2: 1 setje bent over row RPE 9 en daarna 2 backoff setjes, dan onthoudt hij de reps en gewicht van training 1, terwijl je wilt dat hij ze uiteraard van 1 en 2 onthoudt. Vandaar dus oefening bent over row 1 en bent over row 2 maken.
Klinkt misschien beetje onduidelijk maar als je vragen hebt, laat maar weten.

Heb zelf van dit schema PPLPPL 6 routines aangemaakt. Dat is eigenlijk je schema in de basis.

In de notities alles uitgeschreven zoals de coach het vermeld en eventuele terugkerende aandachtspunten die mezelf opvallen en dan in de opmerkingen van de oefeningen zelf wat ik er die training van gebakken heb of welke opmerkingen ik voor de volgende keer heb.

Voorbeeldje Pull2:
Screenshot_20220726-145519_RepCount.jpg


Screenshot_20220726-145532_RepCount.jpg



Onthoudt alle trainjngen in je Log, is makkelijk te kopieren in bijv dit forum. Vind het helemaal prima eigenlijk
 
Zelf onthoud ik alle sets van mijn training, ook toen ik er nog 30 deed. Thuis meteen opschrijven.
 
Ik ben de afgelopen tijd hard blijven werken en steeds dingen blijven verbeteren.
Ondertussen weer 10 weken in cruise en heb geen haast, op mijn gemak cutten tot December is het korte termijn plan. Ik loop aardig voor op schema en net als bij mijn vorige(en eerste) cut gaat het gewoon als sneeuw voor de zon. Ik zit nog op 3900 kcals en val gestaag af, dit is iets wat bij mij gewoon vanzelf gaat en ik ben beter in een cut als in een bulk, ik kan zelfs zeggen dat ik het net zo leuk vind als bulken.

Kracht is nog steeds toenemend.
Huidige PR's:
Squat 4x160 (raw en onder parallel)
Deadlift 4x200 (enkel wriststraps)
Dumbell press 4x 46 .
 
Laatst bewerkt:
Goed te horen dat alles zo lekker gaat 💪🏼 en je gym klinkt top! Fijn als er een goeie sfeer hangt en er meerderen met dezelfde doelstellingen zijn 👌🏼
 
96,1 kilo. Nog steeds op 3895kcals.

Rond mn middel gaat altijd als laatste eraf dus hier verwacht ik nog flinke stappen.
Zie de aderen al opkomen overal zonder pomp en rug word rap droger. Buik en middel is nog "zacht" maar dat komt allemaal goed straks.

Dat afvallen gaat iig vanzelf, probeer een beetje achter te komen hoe dat kan, ik eet 3900kcals, doe geen cardio, heb een redelijke beweging op mn werk maar niet extreem... heb wel een bizar snelle verbranding want wat ik nu eet, ruik ik over een uurtje al. Moet ook zeker 4x per dag op de WC en plas elk kwartier wel (drink 4 a 5 liter water per dag)

No pomp oid






Kracht nog helemaal top, energie ook.
S
 
Laatst bewerkt:
En Rode rijstgist toegevoegd aan supps ivm cholesterol(LDL was voor eerste cycle ietsie hoog)
 
Vergelijking met einde "natty" cut +-86kg
 
Laatst bewerkt:
Mooi die vergelijking. Ik denk te zien dat je rug, qua dikte niet zo lijkt te zijn aangekomen, de rest dus wel :thumb:
Pootjes trekken ook mooi bij.
Wat rug betreft... licht dat aan de belichting of pose,of door hoger vet %? Of moet je meer deadliften roeien etc ?
 
Mooi die vergelijking. Ik denk te zien dat je rug, qua dikte niet zo lijkt te zijn aangekomen, de rest dus wel :thumb:
Pootjes trekken ook mooi bij.
Wat rug betreft... licht dat aan de belichting of pose,of door hoger vet %? Of moet je meer deadliften roeien etc ?
Hoi Ron.
Rug is wel wijder geworden, en ook wel iets dikker hoor, maar idd nog niet "buff"
Ik ben een kledingmaat gegroeid maar er is nog genoeg werk aan de winkel.

En idd, posing is niet on point dus elke foto is net weer anders, ook zou belichting een rol kunnen spelen, fotos zijn op een totaal andere plek genomen, allemaal factoren maar meer massa is wat erop moet, ik zoek namelijk geem excuses of andere redenen(al speelt dat natuurlijk wel mee)

Ik begon natuurlijk ver ondermaats kwa massa , en mss ook kwa kennis, hier heb ik samen met wovano hard aan gewerkt en heb gaanderweg alles moeten leren, wat ook het beste werkt voor mij, meteen in het diepe springen.

Ik zie dit fysiek niet als een behaald doel, maar als een basis om verder aan te werken, en daar heb ik vals voor gespeeld , maar wel heel hard voor gewerkt . Ik begin nu aan verschillende dingen te werken om alles te perfectioneren, hier lees en probeer ik heel erg veel voor en daar kan ik nog heel erg veel uit halen mijns inziens.
 
Wel tof, zo'n succes coach die meedenkt :thumb:
Samen trainen met iemand die ook gemotiveerd is, kun je ook veel van leren. Vroeger werd er veel samen getraind, altijd een spotter :thumb:
 
Zeker weten!

En dat zit in deze gym wel goed. Ben al veel verder kunnen gaan door spotter als wat ik hiervoor deed🤪💪 en dat merk ik ook kwa trainen en hoeveel ik meer kan op zo een moment, allemaal werkpunten die ik nu probeer te perfectioneren/kijken wat ik er nog uit kan halen door aanpassingen
 
96.3 gemiddeld.
Beetje op de rem getrapt met cutten, gaat iets te hard voor de planning, wil pas in December klaar zijn en als ik niet oplet dan ben ik November al klaar.



trainingen gaan top, mood is top. 0.0 sides.
had een paar pukkeltjee in de overgang naar cruise (5 stuks totaal) maar dat is allemaal weer weggetrokken.
Slaap gaat ook beter. Heb mezelf een beter ritme aangemeten en pak nu gemiddeld 7 uur per nacht(wel met een aantal keer wakker schieten maar afin).

Zit gewoon in een lekkere flow. Geen haast om weer te blasten, eerst cutten en bloedwaardes weer in range krijgen(voor zover ze fucked zijn) bloedwaardetest doen etc, kheb geen haast, vind het prima zo voor komende 2 maanden😁
Zo kan ik ook even beetje proberen met verschillende manieren van oefeningen uitvoeren en waar ik een mooie feeling mee heb, dit kan ik dan dadelijk in de blast meteen inzetten maw: kost het geen bouwtijd
 
Laatst bewerkt:
gaat allemaal wel lekker zo te zien/lezen.
leuk om te lezen dat je alles onder controle hebt.
 
gaat allemaal wel lekker zo te zien/lezen.
leuk om te lezen dat je alles onder controle hebt.
Ik heb nog veel te leren maar begin het spelletje aardig te snappen. Ik vind het vooral heel erg leuk en haal er op persoonlijk vlak ook veel uit, na mijn verleden, heb ik nog wat in te halen. En dat kan ik prima in deze sport kwijt👌
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven